[Speeltopic] WvW #170: Weerwolven van Wakkerdam Elite

DeletedUser4045

Guest
Lytho komt vast wel eens terug als hij er weer zin in heeft en wvw hier een kans wil geven, hoe vaak ben ik in al die jaren niet verdwenen en teruggekeerd xD

Quechau, welke post bedoel je ??

Ik heb ook nergens gezegd nooit meer mee te doen. Heb enkel gezegd op dit moment geen behoefte te hebben om mijn energie in wvw te steken.

Moet trouwens zeggen, de afgelopen twee potjes waren wel weer heel actief, dit is een uitzondering lijkt me.
Inderdaad jammer dat jij er veel tijd in steekt en de spelers gemiddeld genomen niet.

Waarschijnlijk gewoon het mooie weer en de examens. En het feit dat er geen speciale rollen waren, dat is redelijk problematisch omdat het in de praktijk bij sommige mensen een negatieve invloed op de activiteit heeft. :(

Oplossing is dat wat ik al vaker heb genoemd, mensen die inactief zijn het volgende potje gewoon niet meer selecteren, en zorgen dat het weer een voorrecht is als je mee mag spelen. Je moet op slecht en inactief spel afgerekend kunnen worden en dat is op dit moment niet zo.

Ik hoop dat jij iig mee blijft spelen.

Dat ben ik wel met je eens. Er zou een soort van topic moeten komen, waarin bijgehouden wordt wie er welke ronde inactief uitgevallen zijn of de regels hebben overtreden. Met een soort straffensysteem. In het verleden vielen negatieve spelers ook af wegens de hoge inschrijvingen..
 

DeletedUser

Guest
Ah oke.
Ik kroop even heel erg in de rol van spelleider :p
Ben wel enigszins teleurgesteld, dat het niet eens door mijn spel kwam dat Q mij niet verdacht.
En ik wil nog meer van dit soort spellen; of iig spellen zonder ziener/muizenvallen/dorpsgekken.
Veel toffer.
 

DeletedUser65460

Guest
Laf spel van Knoefkoe, Empire of Statement en Anthraxxis, goed spel van Kahvi. Dat is denk ik de conclusie van het potje.

Hoezo zielig gespeeld van Stefan en mij dan? Wij waren gewoon actief hoor. Dat je Knoefkoe laf vond oke..
Maar ons..
 

DeletedUser52001

Guest
Ah oke.
Ik kroop even heel erg in de rol van spelleider :p
Ben wel enigszins teleurgesteld, dat het niet eens door mijn spel kwam dat Q mij niet verdacht.
En ik wil nog meer van dit soort spellen; of iig spellen zonder ziener/muizenvallen/dorpsgekken.
Veel toffer.

Ben ik wel met je eens ja, zonder een zienende rol is er meer evenwicht, ook voor de wolven, en gaat het meer om hoe je speelt in plaats van of je toevallig gezien wordt. Met andere speciale rollen er wel bij dan overigens :p
 

DeletedUser52001

Guest
Hoezo zielig gespeeld van Stefan en mij dan? Wij waren gewoon actief hoor. Dat je Knoefkoe laf vond oke..
Maar ons..

Jullie 2 hadden de helft van mijn posts ongeveer, volgensmij :p En ook ver onder kahvi en Q. Dus zeker veel inactiever dan anderen.
 

DeletedUser

Guest
Ben ik wel met je eens ja, zonder een zienende rol is er meer evenwicht, ook voor de wolven, en gaat het meer om hoe je speelt in plaats van of je toevallig gezien wordt. Met andere speciale rollen er wel bij dan overigens :p
Ja en het vraagt veel meer input van de spelers. Denk ik. Niet dat dat hier nou zo motiverend werkt ,zoals we allemaal gezien hebben in het spel van Lytho. Jammer.
Maar je kan echt wel goed zien dat hier twee of drie bepaalde groepen spelers zijn.
En nee, die ga ik niet invullen nu. Maar jij acht ik in de categorie waar ik zit samen met oa Q :p
 

DeletedUser62766

Guest
Ben ik wel met je eens ja, zonder een zienende rol is er meer evenwicht, ook voor de wolven, en gaat het meer om hoe je speelt in plaats van of je toevallig gezien wordt. Met andere speciale rollen er wel bij dan overigens :p

dat klinkt al het potje van capri en mij :D (#172). Hopelijk doen jullie dan wel weer allemaal mee want ik heb er behoorlijk zin in.

daarnaast reken ik me mijn eigen spel ook aan dus ik sla het komende potje maar over.
 

DeletedUser59612

Guest
dat klinkt al het potje van capri en mij :D (#172). Hopelijk doen jullie dan wel weer allemaal mee want ik heb er behoorlijk zin in.

daarnaast reken ik me mijn eigen spel ook aan dus ik sla het komende potje maar over.

Dan zou je nu uberhaupt niet meer mee moeten doen. Je spel van dit afgelopen potje zal namelijk over 1 week niet anders zijn. Maar je kan dus niet goed/gemotiveerd spelen maar wel een potje leiden?
 

Deleted User - 2265087

Guest
dat klinkt al het potje van capri en mij :D (#172). Hopelijk doen jullie dan wel weer allemaal mee want ik heb er behoorlijk zin in.

daarnaast reken ik me mijn eigen spel ook aan dus ik sla het komende potje maar over.

Ja, ik heb er ook zin in:) En volgens mij zijn ook aardig wat mensen blijndat er geen ziener in zit.

Dan zou je nu uberhaupt niet meer mee moeten doen. Je spel van dit afgelopen potje zal namelijk over 1 week niet anders zijn. Maar je kan dus niet goed/gemotiveerd spelen maar wel een potje leiden?

Dat staat al eerder vast hé, bovendien weet hij zelf dat hij niet gemotiveerd speelde, en dat kan best wel veranderen. En wat hebben mensen tegen de rol burger? Van de 10 potjes die ik nu heb gespeeld ben ik meer dan de helft burger geweest. Zal voor meer mensen gelden. Het is redelijk normaal om een burger te zijn. Dus waarom demotiveerd mensen dat?
 

DeletedUser13565

Guest
Ah oke.
Ik kroop even heel erg in de rol van spelleider :p
Ben wel enigszins teleurgesteld, dat het niet eens door mijn spel kwam dat Q mij niet verdacht.
En ik wil nog meer van dit soort spellen; of iig spellen zonder ziener/muizenvallen/dorpsgekken.
Veel toffer.

Het is een combinatie van.. ik heb ook al gezegd dat je goed hebt gespeeld.
Verder was het gewoon zo dat er heel veel mensen geen moer toevoegden en was er nog geen slechtje dood, zonder zienende rollen kun je de wolven dan gewoon niet vinden.

Daarom je laatste opmerking... ehh nee liever niet. Als wolf is het vast heel leuk. Maar nee.
Niet netwerk en niet claim potjes met een ziener is perfect.

ja en ook veel actiever als vele andere, dus wat is nu precies je punt?


Jullie hebben beiden 30 posts waarvan ongeveer de helft na het potje ondanks dat jullie het hele potje overleefd hebben.

Dat noem ik gewoon zwaar inactief, zeker omdat jullie geen enkele keer met een theorie gekomen zijn. Het probleem is alleen dat jullie er mee weg komen omdat er ook burgers zijn die zo spelen. Dus kan jullie niet alles verwijten.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat ik het wel weer uitstekend heb gedaan, nu worden er zeker weer wat mensen boos op mij..
Maar goed gedaan door de wolven, slecht spel van mijn kant.
 

DeletedUser65460

Guest
Het is een combinatie van.. ik heb ook al gezegd dat je goed hebt gespeeld.
Verder was het gewoon zo dat er heel veel mensen geen moer toevoegden en was er nog geen slechtje dood, zonder zienende rollen kun je de wolven dan gewoon niet vinden.

Daarom je laatste opmerking... ehh nee liever niet. Als wolf is het vast heel leuk. Maar nee.
Niet netwerk en niet claim potjes met een ziener is perfect.





Jullie hebben beiden 30 posts waarvan ongeveer de helft na het potje ondanks dat jullie het hele potje overleefd hebben.

Dat noem ik gewoon zwaar inactief, zeker omdat jullie geen enkele keer met een theorie gekomen zijn. Het probleem is alleen dat jullie er mee weg komen omdat er ook burgers zijn die zo spelen. Dus kan jullie niet alles verwijten.
Ik heb misschien 2 posts na het potje gedaan, dus kom met feiten die op zen minste kloppen man..
Je bent gewoon gefrustreerd lijkt me.
Wij hadden wel een theorie tegen elkaar
Dit hier, je had 1 van ons 2 dan maar een kans moeten geven en je had een wolfje gehad.
Onze theorien klopten dan nog eens ook :p
 

DeletedUser4045

Guest
Ik moet zeggen dat ik het wel weer uitstekend heb gedaan, nu worden er zeker weer wat mensen boos op mij..
Maar goed gedaan door de wolven, slecht spel van mijn kant.

Jij bent echt gewoon een walgelijk persoon.
Ga lekker ergens anders uitpuberen.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent echt gewoon een walgelijk persoon.
Ga lekker ergens anders uitpuberen.

Haha
Nee dat doe ik liever hier, kan je niet tegen een grapje, nou wat zielig zeg, je bent een zeer goede wvw speler maar hierdoor verlies je mijn respect.
Zo'n overdreven reactie is ook nou weer niet nodig, en ik zeg er zelfs nog bij dat ik de schuld op mij neem.
 

DeletedUser

Guest
Daarom je laatste opmerking... ehh nee liever niet. Als wolf is het vast heel leuk. Maar nee.

Weet je hoe hard ik baalde toen ik zag dat ik wolf was? Ik wilde juist dit spel spelen als burger, niets is leuker om de wolfjes te vinden! Zonder (!) ziener.
 
Bovenaan