[Speeltopic] WvW #130

DeletedUser

Guest
En net was ik nog geinfecteerd :eek:. Zoals al eerder gezegd verdacht ik jou al !

Ik heb toch al enige tijd geleden gepost dat ik dat als uitlokking had aangegeven.
Maar met de argumenten die Genade op tafel legde is er geen reden om te geloven dat jij niet bent geïnfecteerd.

Het is iig overduidelijk dat Slaro wolf is.
Of hij dat nou vanaf het begin is of sinds een infectie, iemand die speelt zoals Slaro, is gewoon wolf.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb toch al enige tijd geleden gepost dat ik dat als uitlokking had aangegeven.
Maar met de argumenten die Genade op tafel legde is er geen reden om te geloven dat jij niet bent geïnfecteerd.

Het is iig overduidelijk dat Slaro wolf is.
Of hij dat nou vanaf het begin is of sinds een infectie, iemand die speelt zoals Slaro, is gewoon wolf.

Dus dan ben ik elk potje een wolf?
 

DeletedUser

Guest
Ah, nu ben ik zelfs geïnfecteerd, zeg dan even wat er zo anders is aan mijn gedrag. Ik ben juist een van de weinige spelers die nog enigszins logisch probeert na te denken, jij bent vooral inactief, en vlak voordat de wolven op winst staan bijna kom je opeens terug en dat is toch ook enigszins opmerkelijk, doe niet dom dan en stem mee op een echte wolf, in plaats van dit trieste gedoe, ik ben gevleid dat je me briljant vindt, maar ik zie hier eerder klunzerig wolvengedrag voorbij komen en Dame MAR en BK zijn mijn hoofdverdachten op dit moment.

Enigszins logisch probeert na te denken? Deed je dat maar, dan had je niet op Genade gestemd en was er niet een burger uitgeweest. En ik ben helemaal niet 'uit het niets teruggekomen'. Ik post al heel het potje door evenveel. Ongeacht de dag of tijdstip.

Als je geen wolf bent, waarom ben je dan wel op de teentjes getrapt nu je wordt verdacht?
Zeer wolverig Slaro.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik heb toch al enige tijd geleden gepost dat ik dat als uitlokking had aangegeven.
Maar met de argumenten die Genade op tafel legde is er geen reden om te geloven dat jij niet bent geïnfecteerd.

Het is iig overduidelijk dat Slaro wolf is.
Of hij dat nou vanaf het begin is of sinds een infectie, iemand die speelt zoals Slaro, is gewoon wolf.

Uitlokking kun je overal op zeggen, hé. Ondanks dat genade een goedje was, wat ik nog het allergekste vind :eek:, heb ik me gewoon verdedigt op zijn argumenten, die goed gevonden waren, maar helaas niet waar zijn.

Het enige wat ik niet wolfs aan je vind is dat je 2 mensen verdacht probeert te maken, terwijl er wss nog maar 1 lynch nodig is voor een overwinning van de wolven.
 

DeletedUser

Guest
Dame MAR > Ll0ll King

Ok sorry Dame MAR, ik heb me waarschijnlijk vergist in je je bent geen wolf heel even dacht ik een toneelstukje,

ik vind het zo vreemd, Ll0ll King laat dagenlang bijna niets van zich horen en nu net vlak voordat de wolven nog maar een overwinning nodig hebben kruipt hij uit z'n schulp, verdacht niet eens gewoon bijna een bewijs dat hij wolf is.

Blue Knife en Ll0ll King zijn de wolven, dat is ook duidelijk door die berichten gericht aan Anthraxxis op de klaagmuur, duidelijk hem.

Stem Ll0ll King.
 

DeletedUser

Guest
Enigszins logisch probeert na te denken? Deed je dat maar, dan had je niet op Genade gestemd en was er niet een burger uitgeweest. En ik ben helemaal niet 'uit het niets teruggekomen'. Ik post al heel het potje door evenveel. Ongeacht de dag of tijdstip.

Als je geen wolf bent, waarom ben je dan wel op de teentjes getrapt nu je wordt verdacht?
Zeer wolverig Slaro.

Lol, ben je echt inactief of speel je het maar, het was -Genade- die mij verdacht probeerde te maken zonder reden bij Marcoknight die nog zijn drankjes had, het was -Genade- die Quechua verdacht begon te maken nadat hij ooggetuige had geclaimed, dus die stem was enigszins logisch ja toen hij ook nog eens op een van de vrij waarschijnlijke wolven Blue Knight ging en bij mij probeerde te slijmen.

Natuurlijk ben ik op mijn teentjes getrapt omdat de burgers eigenlijk nog maar een kans hebben als je kan tellen.
 

DeletedUser

Guest
Uitlokking kun je overal op zeggen, hé. Ondanks dat genade een goedje was, wat ik nog het allergekste vind :eek:, heb ik me gewoon verdedigt op zijn argumenten, die goed gevonden waren, maar helaas niet waar zijn.

Het enige wat ik niet wolfs aan je vind is dat je 2 mensen verdacht probeert te maken, terwijl er wss nog maar 1 lynch nodig is voor een overwinning van de wolven.

Is het niet logisch dat ik meerdere mensen aanval?
Er zit sowieso nog een geïnfecteerde wolf is en ik acht de kans groot dat er ook nog een normale wolf in zit.
Dat maakt nog 2 wolven. Dus ja, als ik 2 mensen verdenk, dan is dat niet meer dan logisch gezien de cijfers.

De infectie kunnen veel mensen zijn. Inclusief jij. Op Dag 1 claimde jij speciaal goedje bij mij, aangezien je toen meteen met mij contact opnam. Wisselaar is geloofwaardig, aangezien die rol volgens mij nog niet is voorgekomen. Maar dit potje heb jij volgens mij nog niks kunnen betekenen met die rol.
Als jij daadwerkelijk nog een wisselaar bent en niet geïnfecteerd, met wie heb jij dan als wisselaar geruild vanavond?

Maar Slaro is ook een prima en logische wolf. Hij probeerde iedereen te laten geloven dat of Genade of BlueKnife wolf was. Maar toch legde hij de nadruk erop dat Genade wolf was en het blijkt dat die juist het goedje was.

Anthraxxis & Genade stemde beide op BlueKnife en bleken beide goedjes.
Ik ben ook een goedje en stemde ook Blueknife, niet dat dat verschil maakt.

Vervolgens stemde Slaro, Blueknife & Dame op Genade.
Sowieso 1 daarvan is wolf en ik denk dat dat Slaro is omdat die maar al te graag wou dat mensen op Genade stemde.
Maar ik denk dat er nog een 2de wolf inzit. Als BlueKnife kan bewijzen nog steeds wisselaar te zijn, dan zijn Slaro & Dame de laatste wolven.

Maar tegelijkertijd als Slaro wolf blijkt uit de lynch, dan lijkt Dame de meest logisch optie. Aangezien hij als wolf wist dat zowel Genade als BlueKnife dan geen wolf waren en het voor hem dus een win-win was door beide aan te vallen of iig beide enigszins te verdenken.

Hoe dan ook, het kan niet anders dan dat Slaro wolf is.
 

DeletedUser

Guest
BlueKnife, ondanks je poging om mij BM te maken vertrouw ik je niet meer.

Ik ben er morgen niet dus ik stem nu al voor morgen. Ik heb gemerkt dat je bij mij 2 dingen hebt geclaimd en vervolgens probeer je het goed te praten. Nu denk ik dat je jezelf hebt vastgewerkt in al je verhaaltjes.

BlueKnife.
 

DeletedUser

Guest
Tenzij wordt bewezen dat hij wisselaar is... Nuja, ik probeer morgenavond nog heel even online te komen... Dan lees ik wel snel. Tot dan staat mijn stem op Blueknife.
 

DeletedUser63354

Guest
Is het niet logisch dat ik meerdere mensen aanval?
Er zit sowieso nog een geïnfecteerde wolf is en ik acht de kans groot dat er ook nog een normale wolf in zit.
Dat maakt nog 2 wolven. Dus ja, als ik 2 mensen verdenk, dan is dat niet meer dan logisch gezien de cijfers.

De infectie kunnen veel mensen zijn. Inclusief jij. Op Dag 1 claimde jij speciaal goedje bij mij, aangezien je toen meteen met mij contact opnam. Wisselaar is geloofwaardig, aangezien die rol volgens mij nog niet is voorgekomen. Maar dit potje heb jij volgens mij nog niks kunnen betekenen met die rol.
Als jij daadwerkelijk nog een wisselaar bent en niet geïnfecteerd, met wie heb jij dan als wisselaar geruild vanavond?

Maar Slaro is ook een prima en logische wolf. Hij probeerde iedereen te laten geloven dat of Genade of BlueKnife wolf was. Maar toch legde hij de nadruk erop dat Genade wolf was en het blijkt dat die juist het goedje was.

Anthraxxis & Genade stemde beide op BlueKnife en bleken beide goedjes.
Ik ben ook een goedje en stemde ook Blueknife, niet dat dat verschil maakt.

Vervolgens stemde Slaro, Blueknife & Dame op Genade.
Sowieso 1 daarvan is wolf en ik denk dat dat Slaro is omdat die maar al te graag wou dat mensen op Genade stemde.
Maar ik denk dat er nog een 2de wolf inzit. Als BlueKnife kan bewijzen nog steeds wisselaar te zijn, dan zijn Slaro & Dame de laatste wolven.

Maar tegelijkertijd als Slaro wolf blijkt uit de lynch, dan lijkt Dame de meest logisch optie. Aangezien hij als wolf wist dat zowel Genade als BlueKnife dan geen wolf waren en het voor hem dus een win-win was door beide aan te vallen of iig beide enigszins te verdenken.

Hoe dan ook, het kan niet anders dan dat Slaro wolf is.

Ja, het punt is dat ik jou en Slaro verdenk.
Naja, laten we hopend dat je gelijk hebt betreft slaro

Verder word ik er volgens mij ingeluist\d, beetje mijn aanvaller lunchen..:eek:
 

DeletedUser

Guest
Lol, ben je echt inactief of speel je het maar, het was -Genade- die mij verdacht probeerde te maken zonder reden bij Marcoknight die nog zijn drankjes had, het was -Genade- die Quechua verdacht begon te maken nadat hij ooggetuige had geclaimed, dus die stem was enigszins logisch ja toen hij ook nog eens op een van de vrij waarschijnlijke wolven Blue Knight ging en bij mij probeerde te slijmen.

Natuurlijk ben ik op mijn teentjes getrapt omdat de burgers eigenlijk nog maar een kans hebben als je kan tellen.

De burgers hebben inderdaad een kans, daarom stemmen we op jou Slaro, want jij bent zo duidelijk wolf als het maar kan. Ik verdenk jou en geef aan dat jij wolf bent. Het eerste wat jij doet is mij direct counter aanvallen. En betreft jouw argumentatie dat ik opeens meer post, ik post nog steeds nauwelijks. En dat is al vanaf het begin zo. En als jij op de hoeveelheid posts die iemand maakt iemand wolf noemen, dan zou jijzelf eerder wolf zijn dan ik.
 

DeletedUser

Guest
Is het niet logisch dat ik meerdere mensen aanval?
Er zit sowieso nog een geïnfecteerde wolf is en ik acht de kans groot dat er ook nog een normale wolf in zit.
Dat maakt nog 2 wolven. Dus ja, als ik 2 mensen verdenk, dan is dat niet meer dan logisch gezien de cijfers.

De infectie kunnen veel mensen zijn. Inclusief jij. Op Dag 1 claimde jij speciaal goedje bij mij, aangezien je toen meteen met mij contact opnam. Wisselaar is geloofwaardig, aangezien die rol volgens mij nog niet is voorgekomen. Maar dit potje heb jij volgens mij nog niks kunnen betekenen met die rol.
Als jij daadwerkelijk nog een wisselaar bent en niet geïnfecteerd, met wie heb jij dan als wisselaar geruild vanavond?

Maar Slaro is ook een prima en logische wolf. Hij probeerde iedereen te laten geloven dat of Genade of BlueKnife wolf was. Maar toch legde hij de nadruk erop dat Genade wolf was en het blijkt dat die juist het goedje was.

Anthraxxis & Genade stemde beide op BlueKnife en bleken beide goedjes.
Ik ben ook een goedje en stemde ook Blueknife, niet dat dat verschil maakt.

Vervolgens stemde Slaro, Blueknife & Dame op Genade.
Sowieso 1 daarvan is wolf en ik denk dat dat Slaro is omdat die maar al te graag wou dat mensen op Genade stemde.
Maar ik denk dat er nog een 2de wolf inzit. Als BlueKnife kan bewijzen nog steeds wisselaar te zijn, dan zijn Slaro & Dame de laatste wolven.

Maar tegelijkertijd als Slaro wolf blijkt uit de lynch, dan lijkt Dame de meest logisch optie. Aangezien hij als wolf wist dat zowel Genade als BlueKnife dan geen wolf waren en het voor hem dus een win-win was door beide aan te vallen of iig beide enigszins te verdenken.

Hoe dan ook, het kan niet anders dan dat Slaro wolf is.

Slechts uitspraken op basis van gevoel, niet dat je iets weet of iets hebt onderzocht, en gezien de zaak dat je je ook niet zo actief hebt gedragen vraag ik me af hoe het komt dat je nu opeens 'zo goed' op de hoogte bent haha.
 

DeletedUser

Guest
De burgers hebben inderdaad een kans, daarom stemmen we op jou Slaro, want jij bent zo duidelijk wolf als het maar kan. Ik verdenk jou en geef aan dat jij wolf bent. Het eerste wat jij doet is mij direct counter aanvallen. En betreft jouw argumentatie dat ik opeens meer post, ik post nog steeds nauwelijks. En dat is al vanaf het begin zo. En als jij op de hoeveelheid posts die iemand maakt iemand wolf noemen, dan zou jijzelf eerder wolf zijn dan ik.

Uiteraard val ik jou aan, als je kan analyseren heb je gezien dat -Genade- geen wolf blijkt te zijn, maar gezien het geringe aantal wolven vermoed ik dat niet alleen BK een wolf is, en opeens ben jij daar LK, je bent hier nauwelijks geweest, maar opeens ben je daar, hoe opmerkelijk.
 

DeletedUser55797

Guest
Ik vertrek vannavond naar Disney, moet nu spullen pakken, straks naar de kapper. Eten, en dan ben ik plijten. Vanmiddag hele dag gewerkt soo..
ik stem op het feit wat ik weet, en dat is dat ik BlueKnife niet vertrouw.
 

DeletedUser55797

Guest
Ik kreeg even mee dat ik fout zit. BlueKnife, dan maar op de persoon die er wel op zit Dame MAR.
 
Bovenaan