WvW #101 Dorp 2: Berendorp

DeletedUser

Guest
uiteraard zal ik een top bm zijn die jullie zal leiden naar de overwinning. maar dat weten jullie natuurlijk al.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er weer zin in, dit dorp is veel leuker kwa spelers dan het ander dorp! Veel succes.
Oja, Ik zou graag eens burgemeester willen zijn, dus stemmen kunnen naar mij :)!
 

DeletedUser

Guest
Leuker, maar een stuk minder actief dan het andere dorp. Daarom moeten we een actieve wolvenjager hebben als BM eentje die bijna niet slaapt en altijd jaagt. Iemand die niet alleen overdag, maar ook 's nachts actief is. Stem daarom Dashba.
 

DeletedUser32020

Guest
The verifier is gebanned en zal worden vervangen door LoveIceCream.
 

DeletedUser

Guest
Ik twijfel nog tussen Senne en Bappos, al gun ik het the joker ook wel.
 

DeletedUser

Guest
Ik zet mijn stem voorlopig op Senne
Dit kan nog wel veranderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Iedereen ligt nog te slapen zo te zien.

Vergeet niet BM-stem op mij te zetten. Mijn ervaring is groots en ik ben in vorm!
 

DeletedUser13565

Guest
Vurig Vuurtje is wolf. Hij voelt zich verplicht door de sociale druk om zich ook beschikbaar te stellen als burgemeester omdat iedereen het doet en het anders op zou vallen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn BM-stem zou ik graag op Senne willen zetten, maar weet niet tot in hoevere hij actief zal zijn dit potje.
Voor nu: Senne
 

DeletedUser

Guest
neehee Dashba is de naam die in het blauw moet. en anders Rukurt. maar doe maar gewoon Dashba
 

DeletedUser

Guest
Aiaiiaiaia zoveel mensen die BM willen worden :$ Jobbeh kan geen weerwolf zijn, volgens mij omdat hij het de vorige keer was XD
 

DeletedUser

Guest
Aiaiiaiaia zoveel mensen die BM willen worden :$ Jobbeh kan geen weerwolf zijn, volgens mij omdat hij het de vorige keer was XD

jobbeh is geen speler. Jobeh wel, maar hoezo kan hij geen weerwolf zijn? Dit is een beetje verdacht..
 

DeletedUser24056

Guest
Aiaiiaiaia zoveel mensen die BM willen worden :$ Jobbeh kan geen weerwolf zijn, volgens mij omdat hij het de vorige keer was XD

lol wat een onzin. Verklaar eens waarom iemand niet twee rondes achter elkaar wolf kan zijn?

E: Ik zie dat twee anderen het ook al gezegd hebben.
 

DeletedUser

Guest
ehm dat kan wel. ben een keer in 6 potjes 5x wolf geweest. onzin dus.

Haha, ik weet dat nog wel. Ik ging toen op jou stemmen, omdat ik niemand wist en omdat jij het vorige keer ook was. Meer ene Trol stem en toen bleek je nog wolf te zijn ook :p.
 
Bovenaan