WVJV XI-topic

DeletedUser78769

Guest
Nouja, een Glenn, Notorious en bloemkool ken ik compleet niet. Tenzij Glenn ook voornaam is?

Dan heb je sseg, underground tacticz, Rebecca/firedrakan en Leaving Behind (David toch?) die ik eigenlijk alleen van hun forumnaam ken, maar verder geen van heb hoe die zijn in de omgang. Ik zie ze af en toe voorbij komen op P&P fora ofzo, maar daar blijft het bij.

Enkel de WvW-spelers 'ken' ik in principe. Of mensen die ook in die Skype zitten/zaten. Leaving Behind is daar geloof ik 1 van.
 

DeletedUser40402

Guest
Weetje, je zit hier op het vrije forum. Als je hier niet vaak komt en enkel op andere delen van het forum zit is het op zich best normaal dat je mensen in een topic op het vrije forum niet kent. Want dit is een vrije forum topic, snap je? Had ik trouwens al gezegd dat we op het vrije forum zaten?
 

DeletedUser78769

Guest
Weetje, je zit hier op het vrije forum. Als je hier niet vaak komt en enkel op andere delen van het forum zit is het op zich best normaal dat je mensen in een topic op het vrije forum niet kent. Want dit is een vrije forum topic, snap je? Had ik trouwens al gezegd dat we op het vrije forum zaten?
Dat snap ik heel goed ;)

Daarom dat ik ook gewoon hier eens kom meekletsen. Wellicht leer ik de mensen van het vrije forum dan ook kennen. Aangezien ik niet op het vrije forum zit zegmaar. En aangezien dit het vrije forum is, toch?, zal dat nu wel niet zo zijn :p

We zitten wel op het vrije forum toch?
 
Reactiescore
110
Nouja, een Glenn, Notorious en bloemkool ken ik compleet niet. Tenzij Glenn ook voornaam is?

Dan heb je sseg, underground tacticz, Rebecca/firedrakan en Leaving Behind (David toch?) die ik eigenlijk alleen van hun forumnaam ken, maar verder geen van heb hoe die zijn in de omgang. Ik zie ze af en toe voorbij komen op P&P fora ofzo, maar daar blijft het bij.

Enkel de WvW-spelers 'ken' ik in principe. Of mensen die ook in die Skype zitten/zaten. Leaving Behind is daar geloof ik 1 van.

Insgelijks :)
 

DeletedUser74005

Guest
Ik ga de lijst opstellen. Ik houd het wel op 20 namen om het doenbaar te houden.

De lijst is als volgt:

De lijst

1. Hopeful
2. *Netsky
3. Sander14/.TheOnlyPlanisA
4. MOHniels
5. Glenn
6. Dirk-Janus
7. Stalov
8. dragonshield
9. Dr. Hannibal Lecter
10. Dragonfriend
11. firedrakan
12. DemocratischeZwijmelaars
13. pierre the pieter
14. the light fighter
15. Bloodwolf14
16. Westkip
17. Lytho
18. Anthraxxis
19. Conabonita
20. Pimsie

(kleine aanpassingen nog mogelijk tot vanavond, maar volgens mij staat iedereen er nu wel in)

Beoordelen kan tot ergens begin januari! Rond 7 januari wil ik de absolute favoriete forumgebruiker bekend maken!

PS. Wanneer je iemand niet goed genoeg kent om 'm te beoordelen, dan beoordeel je die gewoonweg niet. Alle 20 bovenstaande spelers dienen een lijstje te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78666

Guest
1. Hopeful = 3
Ik ben simpelweg heel jaloers op hem dat God mij heeft vervloekt dat ik op vrouwen val:(. Hopeful en ik delen dezelfde muzieksmaak, kan heerlijk met hem ouwehoeren en tegelijkertijd kan ik serieus met hem praten totdat hij een tering modt werd.

Nu is het maar een zielig schijt hommotje die ook nog modt is, een dikke onvoldoende door. Wel +1 voor zijn muziekstijl. En nog +1 om wat verder van dat geschifte manwijf genaamd Firedrakan af te staan.

2. *Netsky = 9
Netsky is een mega prachtige gozert die zijn verstand op de juiste plek heeft. Ajacied in hart en nieren, daarvoor al bonuspunten. Daarnaast ga ik hem uithuwelijken met mijn zusje, omdat hij de ideale schoonbroer is.

3. Sander14/.TheOnlyPlanisA = 10

Deze fuckboi is een facking baasje. Wordt de grootste business man ter wereld en laat kechs klaar komen zonder ze aan te raken.

4. MOHniels = 8

Crypto baasje, hij en ik gaan samen miljonair worden daar geloof ik in:). Wel slechte muzieksmaak daarvoor -2. Kut hardcore.

5. Glenn = 7

Ken ik niet heel goed, maar ik vind hem wel altijd dodelijk grappig uit een onverwachte hoek komen.

6. Dirk-Janus = 8

Dirkie zonder Firedrakan is 1 van de tofste gasten die ik ken. Heel oprecht aardig. En altijd in voor een lolletje of een toffe discussie. Dirkie met Firedrakan is gewoon kut, maar dat komt door Firedrakan.

7. Stalov = 9

Zijn katjes zijn zo facking cute. Ik hoef niet veel te zeggen maar aahw. Enig nadeel is dat hij een Christen is daarvoor -1.

8. dragonshield = 4

Dragonshield is een balletje. Die gast heeft echt een misplaatste ego. Het type waar ik in het echt ruzie mee zou hebben.Zo nu dat gezegd te hebben. Geniet ik van hem op de kast te jagen en reageert hij altijd zo heerlijk makkelijk. Ik heb het idee, sorry Laurens als ik jou beledig, dat wij dezelfde karakter hebben en daarom botsen. Zijn humor is wel precies wat mijn humor is, daardoor kan ik zijn posts wel waarderen.

9. Dr. Hannibal Lecter = 7

Veel te weinig gesproken, maar via tsc lijkt hij mij zeer tof. Muzieksmaak komt niet overeen, maar dat ligt meer aan mij.

10. Dragonfriend = 9

Zelfde passie delen, is meteen een band hebben. Ook echt een gezellige gast met enorm en dan ook enorm veel zelfspot. Hij krijgt geen 10 omdat ik ooit een show van hem heb proberen bij te wonen, maar ik niet binnenkwam omdat het te vol was. Hij had dus een plek voor mij moeten reserveren.

11. firedrakan = 1

Hij is raar en liegt alles bij elkaar.

12. DemocratischeZwijmelaars = 9

Denk toch wel 1 van mijn beste vrienden hier op t AF. Enorm tof en ook enorm slim. Altijd in voor een gezellig gesprekje of een biertje.

13. pierre the pieter = 7,5

Pierre geüpdate, heeft wel een anderhalf puntje extra verdient. Blijkt toch een toffe gast te zijn, en met een goed hart. Ik kan dat wel waarderen. Daarnaast zit hij in dezelfde niche als mij als het gaat om muzieksmaak. Dat kan ik wel waarderen.

14. the light fighter = 7
Stabiel is het. Heb niet per se een klik met hem, maar ook totaal niet. Tijdens WIDM vaker met hem gepraat en wel een grappige gozert die goed tegen persoonlijke grapjes kan.

15. Bloodwolf14 = 7

Bloodwof spreek ik laatste tijd niet veel daarvoor altijd goed met hem kunnen praten.

16. Westkip = 9

Met westkieken harharhar heb ik de meest legendarische wvw momenten ooit gehad. Samen Myluv plagen of samen woffen vangen. Wat een held. Daarnaast ook zeer aardige gast.

17. Lytho = 9

<3, dit is genoeg eigenlijk. Fantastisch stadsgenoot en denk dat wij veel overeenkomen qua karakter/interesses.

18. Anthraxxis - 8

Anthraxxis is een cultheld. Kan zo dodelijk droog zijn. Amai amai

19. Conabonita - 7

Toffe gast, jammer dat het een nakker is. Dat is bah.

20. Pimsie - 6,5

Niet echt veel mee gepraat, lijkt mij wel een toffe gast. Weet nog wel zekrr dat hij cheatte vorig widm, alleen nooit hard kunnen maken, dus daarom relatief laag punt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Laurens, word je onzeker van het gebrek aan waardering dat Sander je geeft? Dat zou ik ook hebben als ik een 4 had hoor, maar je komt er wel overheen ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Je geeft me maar een 4? Jammer dit.

Wees blij met een 4.
Sander is verliefd op me want hij geeft mij hetzelfde cijfers als hij zichzelf geeft.
En hij is niet up-to-date met de stand van zaken, want ik val niet voor Sanders
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wees blij met een 4.
Sander is verliefd op me want hij geeft mij hetzelfde cijfers als hij zichzelf geeft.
En hij is niet up-to-date met de stand van zaken, want ik val niet voor Sanders

Heb volgens mij nergens om je bijdrage gevraagd
 
Bovenaan