Wtf???

DeletedUser13565

Guest
tis

prima

Heb hier altijd al voor gepleit! Volwaardig eigen forum. Wel een beetje laat.
 

DeletedUser

Guest
Curieuze beslissing.. Het Spellen Forum heeft altijd goed gedijt onder de vleugels van het Vrije Forum. Daar zijn meerdere redenen voor, maar de meest voor de hand liggende is gewoon het feit dat het Spellen Forum wordt bevolkt door mensen die op het Vrije Forum zitten. Het Spellen Forum is onlosmakelijk verbonden met het Vrije Forum, het forum is ooit opgericht vanuit het Vrije Forum.

Als je een forum onafhankelijk maakt moet daar echt.. een plan achter zitten. En er moeten redenen voor zijn. Nu zijn die er niet.

Het Vrije Forum is toch een beetje het vlaggenschip van het forum, als je de wereldfora die voor P&P bedoeld zijn weglaat en en kijkt naar waarde voor de community. Wat nog het dichtste in de buurt komt is het Grafisch Forum, maar daar is het toch minder. Er is daar echter wel een Praattopic en dergelijke, en dat symboliseert toch wel het feit dat er een groep mensen is die specifiek daar regelmatig samenkomt. Stel je eens voor dat we een Praattopic in het Spellen Forum zetten. Dat zou nergens op slaan, er zijn weinig tot geen mensen die dit forum bezoeken vanwege het leuke Spellen Forum.

Wat mijn punt een beetje is.. Deze scheiding heeft geen doel. Het aantal unieke bezoekers van het Spellen Forum zal hier bijvoorbeeld niet door toenemen, het heeft geen aantrekkingskracht. Toen het nog deel uitmaakte van het vrije forum, wat toch veel meer mensen aantrekt, waren mensen die daar zaten eerder geneigd eens een deurtje verder te kijken, bij het subforum. En daar misschien wel bleven, of zelfs daar bleven als ze niet meer naar het Vrije Forum gingen. Zo is het altijd gegaan.

De hechte band tussen het Vrije Forum en het Spellen Forum zal verdwijnen, in plaats hiervan krijgen we een verzwakt Vrij Forum dat aan waarde inboet en een ziekelijk Spellen Forum dat zijn bezoekersaantal zal gaan zien terugdringen. Maar goed, het is voor de forumleiding weer een leuke kans om zich te profileren en even aan te geven hoeveel lak ze hebben aan hun forumgebruikers, dat moet eigenlijk niet als een verrassing komen. Of misschien is het gewoon bedacht omdat ze teveel clowns hadden voor te weinig forums, er gewoon een bedacht hebben en de eerste de beste infantiele pannenkoek er hebben neergezet. Zie ik ook nog wel als een plausibele mogelijkheid.

Want ja.. Als je niet eens meer de dialoog aangaat met je forumleden, en een forum leidt vanuit je ivoren toren in plaats van je eigen leden te consulteren bij een herindeling van een forum.. Kan je alles verwachten. En kan je moeilijk serieus genomen worden. Lijkt mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kunnen ze het echt vrije forum ook niet gewoon losmaken, en dat jullie daar gewoon gaan rondhangen? Daar ben ik dan wel nog voorstander van.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik klikte altijd eerst op Spellen Forum vanaf de hoofdpagina, en daarna keek ik of er op het Vrije Forum nog iets te beleven viel.
Doe ik nog steeds.
 

DeletedUser13565

Guest
Bedankt dat je die wijsheid met ons wou delen.

Jouw betoog gaat uit van jouw eigen forumgedrag.
Zoals blijkt, ervaart de meerderheid deze change als positief of niet boeiend.

Oftewel klopt je betoog op meerdere punten niet
Oftewel

Prullenbak.
 

DeletedUser

Guest
Jouw betoog gaat uit van jouw eigen forumgedrag.
Zoals blijkt, ervaart de meerderheid deze change als positief of niet boeiend.

Oftewel klopt je betoog op meerdere punten niet
Oftewel

Prullenbak.

Baas. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jouw betoog gaat uit van jouw eigen forumgedrag.
Zoals blijkt, ervaart de meerderheid deze change als positief of niet boeiend.

Oftewel klopt je betoog op meerdere punten niet
Oftewel

Prullenbak.
Eerste klopt niet.
Tweede is onzin.
Derhalve is je conclusie dikke ruk.

Niet meer onzin dan ik van je gewend ben, want je bent je eigen mening de afgelopen maanden steeds belangrijker gaan vinden, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het onzin is he gekkie.
 

DeletedUser13565

Guest
Nee ik ben de Louder Than Boom van nu.

Oké, jij hebt nooit WvW gespeeld? Nice.

Je oud-co of wat dan ook was echt een bizarre faalhaas.
Ik gebruik dat woord niet gauw maar als ik het gebruik is het terecht ook!

Ik neem aan dat je Donatello/Failure. wel kent? Die valt in dezelfde categorie!

Eerste klopt niet.
Tweede is onzin.
Derhalve is je conclusie dikke ruk.

Niet meer onzin dan ik van je gewend ben, want je bent je eigen mening de afgelopen maanden steeds belangrijker gaan vinden, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het onzin is he gekkie.

Bedankt voor je argumenten, die zijn teveel voor vanavond dus zal er komende week uitgebreid op ingaan!!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het eens met Lieflap.

Nu moet ik ook maarliefst een extra klik doen :(:(:( Spellenforum-> vrij forum kan niet meer direct. Beh!! :p

Oké, jij hebt nooit WvW gespeeld? Nice.

Je oud-co of wat dan ook was echt een bizarre faalhaas.
Ik gebruik dat woord niet gauw maar als ik het gebruik is het terecht ook!

Ik neem aan dat je Donatello/Failure. wel kent? Die valt in dezelfde categorie!



Bedankt voor je argumenten, die zijn teveel voor vanavond dus zal er komende week uitgebreid op ingaan!!

LOOOOOOOOOOOOOOOOL:D:D:D::D:D:D:D:D:D:p:p:p:p
 
Bovenaan