Wtf???

DeletedUser40402

Guest
Ga uit het vrije forum naar het gehele forum. Ga naar het vrije forum met je muis en ga dan met je muis zo'n centimeter naar beneden. Tadaaaaa!
 

DeletedUser34772

Guest
O, ik zie het al. Een heel forum apart geworden. Zeer goed, dat verdiende het wel.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Slotje
 

DeletedUser58575

Guest
Het spellenforum is van het vrije forum gescheiden op verzoek van de spellenforumgangers. Bij deze is dat dus uitgevoerd, en is ook de moderatie van beide fora gescheiden.
 

DeletedUser

Guest
Jammer, denk dat er dan minder mensen zijn die even een kijkje komen nemen daar.
 

DeletedUser

Guest
Juist het omgekeerde, denk dat de helft van de forumgebruikers niet eens wist dat er een spellenforum was

Juist niet, nu staat het daar zo helemaal achteraf onderaan.
Anders zouden mensen die hier komen daar nog wel een kijkje nemen.
 

DeletedUser40402

Guest
Juist niet, nu staat het daar zo helemaal achteraf onderaan.
Anders zouden mensen die hier komen daar nog wel een kijkje nemen.

Gewoon als apart subforum onder vrije forum. Helemaal achteraf onderaan? Heb jij al wel gaan kijken waar het staat of wil je gewoon moeilijk doen?:eek:
 

DeletedUser35251

Guest
Ice, het staat gewoon onder het vrije forum hoor, nu kijken mensen dus wel degelijk sneller op het spellenforum :)
 

DeletedUser

Guest
Ice, het staat gewoon onder het vrije forum hoor, nu kijken mensen dus wel degelijk sneller op het spellenforum :)

Onbekende mensen misschien, maar het was juist handig als subtopic binnen dit forum, want dan kon je twee fora tegelijk in de gaten houden dat is prettig.
 

DeletedUser58575

Guest
Het heeft voordelen en nadelen. Zelf vond ik het als subforum idd prettiger. Anderen duidelijk niet. dit is het geworden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Het heeft voordelen en nadelen. Zelf vond ik het als subforum idd prettiger. Anderen duidelijk niet. dit is het geworden. ;)

Ik vraag me af wie die anderen dan zijn want als ik de reactie van de gemiddelde poster bekijk die daadwerkelijk op dat forum iets post dan zie ik toch een niet zo heel positieve reactie.
 

DeletedUser34772

Guest
Ik vind het wel kut dat ik nu 2x moet klikken om van het vrije forum naar het spellen forum te gaan :p
 

DeletedUser48278

Guest
Het is gewoon een kwestie van wennen denk ik. Over een tijdje denk niemand er meer over na.
 

DeletedUser35251

Guest
Onbekende mensen misschien, maar het was juist handig als subtopic binnen dit forum, want dan kon je twee fora tegelijk in de gaten houden dat is prettig.

Ja als je het gewend bent is dat inderdaad prettiger :) Maar zoals al gezegd is het gewoon even wennen.
 
Bovenaan