World sixteen!

DeletedUser

Guest
Het is mijn huisgenoot dylan dus 2x overkomen (Dylanf3) en hebben wij zitten zeiken erover? nee we hebben gewoon het account weer teruggenomen en klaar.
 
Reactiescore
1.094
Hoi jongens ik wil hoop ik Palikir vrij pleiten, trepaulo kwam 2 dagen geleden al naar mij toe dat hij T van itthy op msn had, en dat hij deze wilde irriteren. Ik heb het msn gesprek als het goed is nog.

Desalniettemin is het erg vervelend dat er weer een acc wordt gehackt, en ik ben er ook erg op tegen, ik vind het laf spel en het leid alleen maar tot meer hacken etc. Ik geloof dat palikir dit al weet en dat het niet in goh xl gewardeert wordt.

Langzaam al die kleine GOH hackertje terugpakken.

wil je goh xl hier buiten houden? Er is een verleden met een of meer spelers, dat is waar.
Goh xl wadeert het niet als iemand van onze stam hackt, maar daarbij willen we ook niet dat we beschuldigd worden van iets zolang het niet bevestigd is.

Maar ik kan me voorstellen dat het als verdacht eruit ziet, jammer dat het is gebeurd...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.577
R., je kan je ook wat minder kinderachtig opstellen en normaal reageren. Ik ben er zeker van dat, als dit jou moest overkomen, je nu helemaal aan het flippen zou zijn geslaan. Het is verdacht dat je plots zo reageert. Het helpt niet om dan als een 14-jarig jongetje te zeggen dat jij het 'inderdaad gedaan hebt', dat wekt alleen maar onnodige irritatie op.

Laten we gewoon even rustig afwachten. Hoogstwaarschijnlijk is dit gewoon een misverstand.
 

DeletedUser63410

Guest
Damn er is een acci gehackt en krijg amper de schuld pfff ik voel me buitenspel gezet :mad::D
 
Reactiescore
1.577
Dit zijn echt spelers waar je trots op kan zijn. Mooi Goh XL! Jullie maken de reputatie weer waar. Het spijt me dat ik jullie op 1 lijn zet, maar dit is wel een bevestiging.
 

DeletedUser20611

Guest
Dit zijn echt spelers waar je trots op kan zijn. Mooi Goh XL! Jullie maken de reputatie weer waar. Het spijt me dat ik jullie op 1 lijn zet, maar dit is wel een bevestiging.
Zolang je geen bewijzen hebt mag je niet heel GOH XL veroordelen. Enkelingen mag je veroordelen vanwege hun verleden maar het originele GOH XL heeft nooit iets misdaan.. ;)
 
Reactiescore
1.577
Het gaat gewoon om het gedrag dat er hier vertoont wordt. Als je stamleden zich misdragen op het AF, moet je niet als een meelopertje bedankjes gaan lopen uitdelen omdat dat 'cool' is. Het gaat me nu niet om het al dan niet gehackt hebben van het account. Het gaat me om de manier waarop sommigen erop reageren en de manier waarop stamleden van deze individu's daarmee weer omgaan. Toen gemeld werd dat Rugbyrob gehackt was, was er niemand die daar kwaad bloed over gezet heeft. Iedereen toonde toen gewoon respect voor de situatie. Het is dan ook typisch dat Goh XL-leden er op deze manier mee omgaan als iemand buiten de eigen stam getroffen wordt.

Maargoed, dat het geen moraalridders zijn is geen nieuws. Laten we voor nu gewoon nog afwachten.
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals.
Account werd gehacked (nog steeds) en nog geen minuut later, vraagt trepaulo of ik al op delete staat.

Je kan hem verdedigen wat he wilt, maar je moet toch enorm naief en/of subjectief wezen, om zoiets 'toeval' te noemen.

En ssegg. Of hij nou beloofd heeft mij te irriteren of niet, ik ben iedere dag lang op msn, vaak tegelijkertijd met trepaulo. En juist net nadat mijn acc wordt gehacked komt hij met zo'n opmerking. Dus wederom, zojuist is nooit toeval.

Ik zeg niet dat hij het persoonlijk heeft gedaan.
Enkel het feit dat hij er meer van wist.
Of degene get nou zo leuk vond Goh te vertellen if trepaulo of dergelijke kent, I don't care.

Voor de rest van jullie surrealisten. Ik raad jullie eens aan, jouw account gehacked te hebben en er niet over te klagen. Want geen van jullie hypocrieten gaat dat doen.
 

DeletedUser63335

Guest
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar je account gehacked te krijgen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Die é-mailverandering duurt 14 dagen dus dan ben je 14 dagen geleden al gehackt.
Indien je kan bewijzen dat het echt gehackt is wil ik je steunen hoor T..

Het duurt 14 dagen, voordat ik persoonlijk het e-mail weer kan veranderen ja.
Degene op wie e-mail stond, die kan terugzetten, maar dat ben ik niet.
En ja, met die speler is al contact opgenomen en nee hij heeft nog niet gereageert.

Dus nee J. Het account is geen 14 dagen geleden gehacked, het is vandaag gehacked en er zijn nog zo'n 13 dagen en wat uur, om dat e-mail adres te resetten. Daarna staat het account officieel op naam van de hacker en dan is er pas echt een enorm probleem.
 

DeletedUser

Guest
Zelfs jij niet Jtje.
En nee, ik hoef het niet te weten.
Want hacken is triest.
 

DeletedUser

Guest
Het duurt geen 14 dagen om duckje een email te sturen om het email weer terug te resetten, maar email moet verstuurd worden vanaf het ORIGINELE email adres.
 

DeletedUser

Guest
Het duurt geen 14 dagen om duckje een email te sturen om het email weer terug te resetten, maar email moet verstuurd worden vanaf het ORIGINELE email adres.

Zoals eerder gezegd, die staat niet op mijn naam.
En ja er is contact met die speler opgenomen en nee er is nog geen reactie geweest.
 

DeletedUser

Guest
Dan is het dus niet jou account.. dan zou ik aan die W10 gast eens vragen wat ie van plan is, want misschien heeft ie W16 aan een van zijn vrienden gegeven.. en dan loop jij hier iedereen te beschuldigen terwijl je niet eens de eigenaar bent.
 
Reactiescore
1.094
Dit zijn echt spelers waar je trots op kan zijn. Mooi Goh XL! Jullie maken de reputatie weer waar. Het spijt me dat ik jullie op 1 lijn zet, maar dit is wel een bevestiging.

Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden hoor,
Ja er zijn /waren 3 goh xl spelers irritant, waaronder trepaulo die zich in jullie ogen verdacht gedraagde. Maar dit heeft geen zin om dit te lopen raaskalken, zonder enige onderbouwing en verdere reden.

In Goh xl zitten veel meer dan 3 leden, en goh xl afschuwt hacken van accounts, het is niet leuk dat het gebeurd, maar het spijt me wel jullie kwamen het ook gelijk op het af verkondigen dat goh xl de schuldige was, terwijl goh xl van helemaal niets wist. Reden was trepaulo die tegen T ging praten. Welke al kinderachtig gedrag vertoonde voor dat T vertelde dat het acc was gehackt, en de manier waarop T dat zei heeft wss trepaulo alleen nog maar meer tot irriteren van T geleid.

Goh xl heeft geen reputatie , goh xl heeft het zelf mee gemaakt tot 2 maal toe. Dus wil je aub niet van die onzin woorden eruit gooien, hoe pijnlijk het voor T ook is.


En ik vind ook dat je wel gelijk hebt hoor nonkel, maar begrijp sommige niet verkeerd, die zien dit nog niet als een groot drama, want je kan het nog terug draaien. Ik denk dat als itthy barbaar was gegaan net als rugby rob, dat de meeste dan anders hadden gereageerd.
Desondanks doe ik alsnog een oproep aan iedereen om fatsoenlijk te reageren op het hacken van itthy.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan