DeletedUser
Guest
Het is mijn huisgenoot dylan dus 2x overkomen (Dylanf3) en hebben wij zitten zeiken erover? nee we hebben gewoon het account weer teruggenomen en klaar.
Langzaam al die kleine GOH hackertje terugpakken.
Damn er is een acci gehackt en krijg amper de schuld pfff ik voel me buitenspel gezet
Flikker op man. Je moet er trots op zijn.
Zolang je geen bewijzen hebt mag je niet heel GOH XL veroordelen. Enkelingen mag je veroordelen vanwege hun verleden maar het originele GOH XL heeft nooit iets misdaan..Dit zijn echt spelers waar je trots op kan zijn. Mooi Goh XL! Jullie maken de reputatie weer waar. Het spijt me dat ik jullie op 1 lijn zet, maar dit is wel een bevestiging.
Die é-mailverandering duurt 14 dagen dus dan ben je 14 dagen geleden al gehackt.
Indien je kan bewijzen dat het echt gehackt is wil ik je steunen hoor T..
Je moest eens wetenVoor de rest van jullie surrealisten. Ik raad jullie eens aan, jouw account gehacked te hebben en er niet over te klagen. Want geen van jullie hypocrieten gaat dat doen.
Het duurt geen 14 dagen om duckje een email te sturen om het email weer terug te resetten, maar email moet verstuurd worden vanaf het ORIGINELE email adres.
Ik zou het ook niet vertellenZelfs jij niet Jtje.
En nee, ik hoef het niet te weten.
Want hacken is triest.
Dit zijn echt spelers waar je trots op kan zijn. Mooi Goh XL! Jullie maken de reputatie weer waar. Het spijt me dat ik jullie op 1 lijn zet, maar dit is wel een bevestiging.