World sixteen!

Reactiescore
1.089
Ja die staat als ne viswijf op de markt zijn dorpen weg te geven
 

DeletedUser

Guest
Je kan het ze niet kwalijk nemen.
In de moeilijkste tijd gaan de kwalitatief beste spelers weg of op delete en laten ze de rest achter voor wat het is.


En ja, ik weet welke 'leuke grapjes' hierop volgen.
 

DeletedUser63335

Guest
(
Brave speler ben je hoor:) Maar uit deze tekst kunnen we al paar dingen weg strepen:p
En als je sinds kort op een account zit is het niet eens slim om je eigen EERST te verdiepen in Wereld 16 en vervolgens op het Algemeen Forum te komen? Want je word anders het nieuwe pis paaltje.

nee, laat hem maar komen, dan kan ik tenminste posten zonder commentaar :eek:
en ik ken w16 :(

:p
 

DeletedUser

Guest
Niet bepaald.
Feit dat Nilva en Curam 'vallen', zal alleen maar leidde tot noch meer inactiviteit, aangezien ik kan garanderen dat er veel accounts op delete gaan.

Dus binnenkort, spelen alleen nog GOH & Mental actief en daarbij kan ik je iig beloven, dat die niet lang meer vriendjes zijn dan.

Na apers. Ik denk dat w16 niet dood is door verlies, wel bij curam misschien, maar bij nilva door andere redenen.

Lolll king, jij ' hoort ' ook alleen maar wat je wil 'horen'. Dit is geen schuld van melv en wannes, je laat de belangrijkst dingen weg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Oh? Er zit een diepere gang van zaken achter de val van nilva?
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser

Guest
Ja tuurlijk zit er iets diepers in de val, bij de core was de hele motivatie om dit spel te spelen weg, door tijdsgebrek, door lage streken, en ga zo maar door.

Modosam, ga jij maar eerst wat met curam bereiken voordat je lef hebt om je eigen BG af te zeiken. Ik weet dat je hier al hebt gespeeld en dat je pas net in curam zit.
 

DeletedUser

Guest
De spelers van nilva doen massaal boehoe op het forum nu ze op delete zijn gegaan. Nu durven jullie wel? Nu jullie hebben opgegeven, ligt alles aan iedereen behalve aan jullie zelf?

Dit laat maar weer zien hoe nilva was. Veel roepen, geen feiten. en een bord voor de kop waar je u tegen zegt.
 

DeletedUser

Guest
Modosam, ga jij maar eerst wat met curam bereiken voordat je lef hebt om je eigen BG af te zeiken. Ik weet dat je hier al hebt gespeeld en dat je pas net in curam zit.

Ik zou het op prijs stellen als je niet doet alsof je iets te zeggen hebt over mijn stamgenoten. Modosam en iedereen uit Curam staat het vrij om zijn mening te uitten, net zoals jullie dat doen. Daarbij is Nilva geen BG meer met het opheffen van de stam. Nog een goede dag verder.
 

DeletedUser35742

Guest
De spelers van nilva doen massaal boehoe op het forum nu ze op delete zijn gegaan. Nu durven jullie wel? Nu jullie hebben opgegeven, ligt alles aan iedereen behalve aan jullie zelf?

Dit laat maar weer zien hoe nilva was. Veel roepen, geen feiten. en een bord voor de kop waar je u tegen zegt.

Het is nooit een kwestie van niet durven geweest, wel van geen zin of geen tijd. De schuld ligt voornamelijk bij onszelf, maar niet de onvoorwaardelijke steun van Curam hebben is een vrij zwaar wegende factor geweest:) Daarnaast denk ik dat we allemaal genoeg W16 geschiedenis hebben om ons zegje te mogen doen, positief of negatief.

Ik zou het op prijs stellen als je niet doet alsof je iets te zeggen hebt over mijn stamgenoten. Modosam en iedereen uit Curam staat het vrij om zijn mening te uitten, net zoals jullie dat doen. Daarbij is Nilva geen BG meer met het opheffen van de stam. Nog een goede dag verder.

Ik denk dat y-man bedoelde dat die gozer nog amper een mening gevormd kan hebben maar ok.
 

DeletedUser

Guest
De spelers van nilva doen massaal boehoe op het forum nu ze op delete zijn gegaan. Nu durven jullie wel? Nu jullie hebben opgegeven, ligt alles aan iedereen behalve aan jullie zelf?

Dit laat maar weer zien hoe nilva was. Veel roepen, geen feiten. en een bord voor de kop waar je u tegen zegt.

ik ben altijd al op AF geweest, alleen de afgelopen maand a twee maand niet. Kan misschien wel kloppen omdat ik helemaal niet achter TW aan heb gekeken omdat mijn account al klaar was voor wat ging komen?
 
Reactiescore
1.089
Daarnaast denk ik dat we allemaal genoeg W16 geschiedenis hebben om ons zegje te mogen doen, positief of negatief.


Kan je niet anders dan gelijk geven :)
 
Bovenaan