Nilva blijft wel achteruit gaan wesba staat al bijna op delete, en wat er met veduki aan de hand is snap ik ik ook niet
gelukkig weet je dat, maar moeten we ze alsnog maken?
Brave speler ben je hoor Maar uit deze tekst kunnen we al paar dingen weg strepen
En als je sinds kort op een account zit is het niet eens slim om je eigen EERST te verdiepen in Wereld 16 en vervolgens op het Algemeen Forum te komen? Want je word anders het nieuwe pis paaltje.
Niet bepaald.
Feit dat Nilva en Curam 'vallen', zal alleen maar leidde tot noch meer inactiviteit, aangezien ik kan garanderen dat er veel accounts op delete gaan.
Dus binnenkort, spelen alleen nog GOH & Mental actief en daarbij kan ik je iig beloven, dat die niet lang meer vriendjes zijn dan.
Oh? Er zit een diepere gang van zaken achter de val van nilva?
Zo zo jij speelt op Koen840?En toen was het stil.
zou ik echt zeggen als curamier..En toen was het stil.
En toen was het stil.
zou ik echt zeggen als curamier..
Schijnbaar zit er wel iets achter anders zou deze reactie (en die vorige) niet komen:
Modosam, ga jij maar eerst wat met curam bereiken voordat je lef hebt om je eigen BG af te zeiken. Ik weet dat je hier al hebt gespeeld en dat je pas net in curam zit.
De spelers van nilva doen massaal boehoe op het forum nu ze op delete zijn gegaan. Nu durven jullie wel? Nu jullie hebben opgegeven, ligt alles aan iedereen behalve aan jullie zelf?
Dit laat maar weer zien hoe nilva was. Veel roepen, geen feiten. en een bord voor de kop waar je u tegen zegt.
Ik zou het op prijs stellen als je niet doet alsof je iets te zeggen hebt over mijn stamgenoten. Modosam en iedereen uit Curam staat het vrij om zijn mening te uitten, net zoals jullie dat doen. Daarbij is Nilva geen BG meer met het opheffen van de stam. Nog een goede dag verder.
De spelers van nilva doen massaal boehoe op het forum nu ze op delete zijn gegaan. Nu durven jullie wel? Nu jullie hebben opgegeven, ligt alles aan iedereen behalve aan jullie zelf?
Dit laat maar weer zien hoe nilva was. Veel roepen, geen feiten. en een bord voor de kop waar je u tegen zegt.
Daarnaast denk ik dat we allemaal genoeg W16 geschiedenis hebben om ons zegje te mogen doen, positief of negatief.