World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Uitkijktoren is iets wat een verdediger teveel voordeel geeft naar mijn mening.
Het is ook geen gebouw dat noodzakelijk is, en omdat het zo krachtig is vind ik sowieso dat het te counteren moet zijn ;)

Daarnaast is het gewoon in de afspraken inbegrepen zoals al gezegd..
Huilbui over? :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Stil hier ineens nu er geedeld word bij de andere kant...
 
Reactiescore
1.075
hm edelen jullie dan van ons?
ik dacht dat jullie vandaag vooral een enorm aantal edels verloren zijn.
 
Reactiescore
1.075
don maradona is vandaag 19 edels verloren, bij primi zijn er ook veel edels neergehaald, dus, ik zie je punt niet??
 

DeletedUser77704

Guest
don maradona is vandaag 19 edels verloren, bij primi zijn er ook veel edels neergehaald, dus, ik zie je punt niet??

En toch zijn jullie dorpen verloren. Dus stop maar met interessant doen. Zolang Exp niks laat zien kan je beter je mond houden over de resultaten, want dat jullie paar edels blocken is normaal en verdient geen applaus.


Daarbij snap je kenbaar niet dat een edel niks voorstelt maar de troepen bij die edel. En als ik zie wat ik alsnog gesloopt hebt met splitedels heb je geen enkele reden om blij te zijn.
 
Reactiescore
767
@Alex Lannon. aka king of the north? . Wat ik me nou nog steeds afvraag na de laatste gesprekken met je hoe ga je deze wereld winnen met een kleine 200k punten:S,

Volbeat bijv 1 dag weggwerkt:S beetje jammer laat jullie recruit beleid weer eens zien :oops:
 
Reactiescore
1.075
en hoeveel dorpen hebben jullie gepakt dan? volgens mij zijn er vooral dorpen terug gepakt?
 
Reactiescore
767
je weet dat het TRIBALwars is en niet PLAYERwars?
Uhmm dan snap ik niet hoe je stam zo slecht deffed "je weet dat het TRIBALwars is en niet PLAYERwars?" want dan deff je persoonlijk wel echt slecht?
of heb je nog geen vv gedraaid? je ligging is niet bepaald gevaarlijk zo dus moeten betekenen dat je makkelijk vv,s kan draaien:oops:
 

DeletedUser78672

Guest
don maradona is vandaag 19 edels verloren, bij primi zijn er ook veel edels neergehaald, dus, ik zie je punt niet??

Edels bouwen zo weer op,ben je echt trots dat je paar edels heb neergehaald?
Spaar je ze voor een award of wat?
Vette n**bs daar bij exp.
Recruteringsbeleid ook waardeloos,hoor dat jullie spelers proberen te recruteren met 150k aan punten in de rim!
Wat kunnen die toevoegen?
Of gewoon op zoek naar 10k deff om 2 edels te stoppen?
 
Reactiescore
1.075
Uhmm dan snap ik niet hoe je stam zo slecht deffed "je weet dat het TRIBALwars is en niet PLAYERwars?" want dan deff je persoonlijk wel echt slecht?
of heb je nog geen vv gedraaid? je ligging is niet bepaald gevaarlijk zo dus moeten betekenen dat je makkelijk vv,s kan draaien:oops:

heoeveel dorpen hebben jullie gisteren binnengehaald, misschien 2 fzo?
waartegen je weer een stuk of 6 gerecapped bent
doe nou niet alsof mijn ligging zo fantastisch is je weet zelf ook dat oik 100% front heb, slaat nergens op lol
 
Reactiescore
1.075
Edels bouwen zo weer op,ben je echt trots dat je paar edels heb neergehaald?
Spaar je ze voor een award of wat?
Vette n**bs daar bij exp.
Recruteringsbeleid ook waardeloos,hoor dat jullie spelers proberen te recruteren met 150k aan punten in de rim!
Wat kunnen die toevoegen?
Of gewoon op zoek naar 10k deff om 2 edels te stoppen?

je weet toch hoe je klinkt niet? als een noob..
daarbij heb je aan sommige kleinere spelers meer als aan noobs als archer en maradona lol.
die sturen misschien geen lone edels zonder clears voor met 100 bijl mee , of sturen geen 2 aanvallen uit 't zelfde dorp naar hetzelfde dorp, om dan te beweren dat het clears zijn terwijl m'n uitkijk meteen zegt dat het fakes zijn lol. zet dan ook meteen jullie alliantie met res, .mach, Dust. en WST stop hypocriete ...
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
je weet toch hoe je klinkt niet? als een noob..
daarbij heb je aan sommige kleinere spelers meer als aan noobs als archer en maradona lol.
die sturen misschien geen lone edels zonder clears voor met 100 bijl mee , of sturen geen 2 aanvallen uit 't zelfde dorp naar hetzelfde dorp, om dan te beweren dat het clears zijn terwijl m'n uitkijk meteen zegt dat het fakes zijn lol. zet dan ook meteen jullie alliantie met res, .mach, Dust. en WST stop hypocriete ...

op je teentjes getrapt? :p
 

DeletedUser74650

Guest
heoeveel dorpen hebben jullie gisteren binnengehaald, misschien 2 fzo?
waartegen je weer een stuk of 6 gerecapped bent
doe nou niet alsof mijn ligging zo fantastisch is je weet zelf ook dat oik 100% front heb, slaat nergens op lol

Uhm 15 dorpen overgenomen en 0 gerecapped.
 
Reactiescore
1.367
je weet toch hoe je klinkt niet? als een noob..
daarbij heb je aan sommige kleinere spelers meer als aan noobs als archer en maradona lol.
die sturen misschien geen lone edels zonder clears voor met 100 bijl mee , of sturen geen 2 aanvallen uit 't zelfde dorp naar hetzelfde dorp, om dan te beweren dat het clears zijn terwijl m'n uitkijk meteen zegt dat het fakes zijn lol. zet dan ook meteen jullie alliantie met res, .mach, Dust. en WST stop hypocriete ...

Waarom zouden wij onze allianties stopzetten, als we die al hebben, omdat jij dat graag wilt?

Lijkt me dat we genoeg aan archer en maradona hebben :)

bd9282a880bd990b50caa7ce06c5ef18.png


En dan zijn de meeste veroveringen niet eens recaps van exp maar dorpen die LW pakt in het noorden
9ad0c8b789b0d878479961879418e272.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78672

Guest
je weet toch hoe je klinkt niet? als een noob..
daarbij heb je aan sommige kleinere spelers meer als aan noobs als archer en maradona lol.

Heb ik gezien ja,bij jullie laatste twee aanwinsten voor de stam.
1 totaal weggeveegd,de ander met de staart tussen de benen maar gauw gevlucht.
 

DeletedUser74650

Guest
je weet toch hoe je klinkt niet? als een noob..
daarbij heb je aan sommige kleinere spelers meer als aan noobs als archer en maradona lol.
die sturen misschien geen lone edels zonder clears voor met 100 bijl mee , of sturen geen 2 aanvallen uit 't zelfde dorp naar hetzelfde dorp, om dan te beweren dat het clears zijn terwijl m'n uitkijk meteen zegt dat het fakes zijn lol. zet dan ook meteen jullie alliantie met res, .mach, Dust. en WST stop hypocriete ...

100 bijl met een edel staan op een wereld als dit gewoon bekend als fake treintjes. Dodge je ben je een dorp kwijt lopen ze dood, lekker boeiend.

Aangezien ook wij weten dat iedereen een uitkijktoren heeft maakt het dus ook geen ruk uit hoeveel dubbel bevelen je hebt lopen. Gaat dan voornamelijk op kwantiteit.

Dankjewel.
 
Bovenaan