[Speeltopic] Wokecultuur van Wakkerdier #349

Reactiescore
1.277
Dan rest nu de vraag op wie we wel een lynch willen zetten. en aangezien ik de eerste dagen een loting vind en het sneu vind mensen waarvan ik weet dat ze deftig gaan meespelen er al uit te doen op dag 1 zal mijn keuze wederom op een inactief iemand gaan die geen staat van dienst heeft.

Deze plaats ik dan atm op Jeffrey defqon1
Sorry maar dit is zo wolfs. We weten niks dus stem ik op niks....

Het gaat er ook om dat we met een stem op iemand iets leren over andere, jeffrey defcon heeft geen kleur bekend dus daar leer je niks uit.
 

Deleted User - 487971039

Guest
Er hebben nog 4 spelers niks gepoost
2 daarvan zeggen me weinig
Speeder heeft dit wel eens vaker gedaan
Kan dit gedrag bij ci niet zo snel herinneren
ik lees regelmatig potjes wvw mee en CI is juist altijd inactief op die enkele keer uitzondering dat hij wel ACtief is. dus verdachte post jan.
 
Reactiescore
3.584
Sorry maar dit is zo wolfs. We weten niks dus stem ik op niks....

Het gaat er ook om dat we met een stem op iemand iets leren over andere, jeffrey defcon heeft geen kleur bekend dus daar leer je niks uit.

Eens, maar de kans ik wolf ben is evengroot als dat Jeffrey wolf is. Verschil is dat je mij het hele potje nog goed kan pijlen omdat ik goed mee zal spelen en Jeffrey wellicht niet. Die zal hele game weer inactief meedraaien en de goedjes zullen elkaar allemaal weer lynchen omdat je de inactieve niet kan pijlen.

Dit zijn overigens dingen die ik als goedje al vaker in potjes gezegd heb. Dus stellen het wolfs is zou ik niet doen.
 

Deleted User - 487971039

Guest
Niet helemaal mee eens.
Maar joker speelt meestal actief mee en doet toch zeker veel moeite met zijn posts dus zou het zonde vinden hem eruit te stemmen vanwege 1 post die hij maakt dat er al 2 nonkels mee doen
Ik zie daar niks Wolfs in en zijn stem op Jeffrey snap ik op dag 1.
Het is juist logisch dat er meerdere Nonkels mee doen. Immers heeft iedereen wel een nonkel bijna.
 
Reactiescore
1.014
Sorry maar dit is zo wolfs. We weten niks dus stem ik op niks....

Het gaat er ook om dat we met een stem op iemand iets leren over andere, jeffrey defcon heeft geen kleur bekend dus daar leer je niks uit.
Dan ga ik ook om die reden op speeder rood stemmen. Hij bekent zeker kleur gelinkt aan jou.

Op inactieven stemmen heeft idd geen meerwaarde voor info, wel voor een actief potje, maar dat is een andere discussie.

Na de lunch kunnen we zien wat voor soort wolf/ven we hebben in dit potje.
 
Reactiescore
15
nog net ff op de valreep ik snap niet waarom er stemmen op me staan wat heb ik verkeerd gedaan?

zie alleen gewoon hele goedkope poging van jokersbrain en calamus incendium
 
Reactiescore
15
ik ga voor jokersbrain ik snap niet waarom de verdenkingen op anderen liggen. hij probeert het potje actief te maken vaak is dat wolfs. en als er dan een reactie op hem komt schiet ie direct in de verdediging en gaat hij op hem stemmen heel raar
 
Reactiescore
276
Ik zit te twijfelen tussen speeder en Mike.

Speeder omdat het een te makkelijke meeloop stem lijkt

Mike vind rare Posts maken, zichzelf misschien versproken met zijn al rode stem op dash die hij naar blauw had veranderd.

Speeder voor nu iig
 
Reactiescore
402
Dash stemt op joker
Speeder stemt makkelijk mee
Joker stemd jeffrey en daarna speeder
Een counter stem
Vind jeffrey reactie vreemd jokers stem was al verandert
 
Reactiescore
402
Jeffrey rood
Hij lijkt op geroepen door iemand
Hij reageerd zonder te controleren of joker geswitch is
 
Reactiescore
723
ah nu ben ik ook goedje gezien de theorie hierboven DASH EN SPIEDER BEWEZEN GOEDJES :dddddd gvd seg
vind ik zo een typische, isk zet me alvast goed in het daglicht bij dash
speeder rood
Ik zit te twijfelen tussen speeder en Mike.

Speeder omdat het een te makkelijke meeloop stem lijkt

Mike vind rare Posts maken, zichzelf misschien versproken met zijn al rode stem op dash die hij naar blauw had veranderd.

Speeder voor nu iig
ik was nog maar losjes wat fun erin aan het brengen
 
Reactiescore
1.532
Het valt maar weer eens op hoe erbarmelijk er hier gespeeld wordt, hoe laag het empatisch vermogen is en voornamelijk hoe slecht sommige mensen andere mensen kunnen lezen. Ik maakte gewoon een grapje, zoals altijd?
 
Reactiescore
1.498
Jeffrey de lynch, hij was jager en schoot Candiu
Candiu was cupido en stelletje samen met jokersbrain de cupido en rinske de wolf!
 
Bovenaan