[Speeltopic] Wokecultuur van Wakkerdier #349

Reactiescore
1.014
Ik ga een keertje voor Rob blauw

@Arrighi gaat t lukken om mee te doen. Leuk dat nieuw iemand mee doet of ben je juist ouwe rot?
 
Reactiescore
402
Er hebben nog 4 spelers niks gepoost
2 daarvan zeggen me weinig
Speeder heeft dit wel eens vaker gedaan
Kan dit gedrag bij ci niet zo snel herinneren
 
Reactiescore
3.584
Ik ben van weinig dingen zeker atm maar de kans dat Dash goedje is, is vrij groot. Immers is het enorm risicovol om jezelf in de spotlights te zetten zo vroeg in het potje door je lynch op mij te zetten. Dit zal een wolf niet snel doen aangezien ik altijd van me zal afbijten.

Dan rest nu de vraag op wie we wel een lynch willen zetten. en aangezien ik de eerste dagen een loting vind en het sneu vind mensen waarvan ik weet dat ze deftig gaan meespelen er al uit te doen op dag 1 zal mijn keuze wederom op een inactief iemand gaan die geen staat van dienst heeft.

Deze plaats ik dan atm op Jeffrey defqon1
 
Reactiescore
1.532
het lijkt me vrij duidelijk dat jokersbrain hier een vleesetend mannetje is. een hele veilige stem met een nutteloze onderbouwing
 
Reactiescore
1.532
ah nu ben ik ook goedje gezien de theorie hierboven DASH EN SPIEDER BEWEZEN GOEDJES :dddddd gvd seg
 
Reactiescore
276
Geen idee hoe uit 1 post van joker hij ineens door dash als slechtje wordt bestempeld. Zie het zelf iig niet

Dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat het een makkelijke en slecht tot niet onderbouwde stem van dash op joker is.

Ik snap de stem van joker op Jeffrey wel. Het is wellicht een simpele stem maar het is nog te inactief om een verdachte aan te wijzen en dan zou ik ook liever voor een inactieve speler dan een speler die nog iets van moeite doet actief mee te spelen.
 
Reactiescore
3.584
het lijkt me vrij duidelijk dat jokersbrain hier een vleesetend mannetje is. een hele veilige stem met een nutteloze onderbouwing

ah nu ben ik ook goedje gezien de theorie hierboven DASH EN SPIEDER BEWEZEN GOEDJES :dddddd gvd seg

Uumh niet echt, had wel verwacht iemand makkelijk zou meelopen. Is in niets te vergelijken met Dash zijn stem. Speeder
 
Reactiescore
402
Verwacht als joker goed is dat de wolven zich niet in de stemming zouden mengen
Als joker wel een wolf is dan verwacht ik dat de andere wolven een alternatief lynch proberen te maken
 
Reactiescore
276
Verwacht als joker goed is dat de wolven zich niet in de stemming zouden mengen
Als joker wel een wolf is dan verwacht ik dat de andere wolven een alternatief lynch proberen te maken
Niet helemaal mee eens.
Maar joker speelt meestal actief mee en doet toch zeker veel moeite met zijn posts dus zou het zonde vinden hem eruit te stemmen vanwege 1 post die hij maakt dat er al 2 nonkels mee doen
Ik zie daar niks Wolfs in en zijn stem op Jeffrey snap ik op dag 1.
 
Bovenaan