Wo

DeletedUser

Guest
Waar ik als antwoord op geef dat het hem niet aangaat waardoor dat komt.
Normaal antwoord lijkt mij, als je wilt dat iets binnen de stam gehouden wordt...

Dus of jij vat de hele omerking verkeerd op, of je reageerd gewoon onozel nu.. What do you prefer?

En dan antwoord op wat je tegen Da Fawkes zei:
Nee wij pompem hem niet vol, hij kan gewoon goed met zijn deff omgaan. Natuurlijk krijgt hij niet niks van ons, maar gestacked wordt hij zeker niet.

Dan zal ik het verkeerd opvatten zeker ;)
leek me eerder iets van, 'bemoei je er niet mee'

tja, daarom zei ik ook van, kan betekenen
 

DeletedUser

Guest
Vanaf de zijde van ZWC zijn er inderdaad aanvallen gelanceerd op Langefriet, dit om te laten zien dat wij wel degelijk wakker zijn,(dit na zijn aanvallen op Treuzel, welke op dat moment niet actief was)
de aanvallen op Roane zijn nu voorlopig ten einde, wat de toekomst gaat brengen kunnen we alleen raden

Verder wil ik benadrukken dat wij wisten van de oorlog tussen BLOOD/HONOR vs ROANE
wij hebben geen diplomatieke banden met BLOOD/HONOR, maar hebben gebruik gemaakt van de situatie
 

DeletedUser52445

Guest
wie denken jullie eigenlijk dat de oorlog tussen blood-roane gaat winnen?
ik heb zo mijn voorkeur...
 

DeletedUser44415

Guest
Dat het geen grote strijd is denk jij verkeerd.

En dan ten eerste: Benleonard is een ZIJ...
En ten tweede: Het gaat je niks aan wat er gaande is...

Ah, sinds wanneer :eek:? Daarom zie ik Ben nooit meer op AF :(.
 

DeletedUser44415

Guest
Heb je het weekblad niet gevolgt?

Hij is al een half jaar ofzo weg.. Ik had toen der tijd nog een artikel over hem gemaakt in het weekblad..

clicky

Groetjes,
Rico

Juist wanneer ik ook afwezig was van TW, dus wel een feit dat ik het niet gevolgd had. Wel spijtig uiteraard, maar hij heeft wel gelijk.
 

DeletedUser

Guest
nee, voor blood, toch wat leuker..
ik ken je wel hoor, ik zat op het account van matti, we hadden contact.. weet je nog?

Idd, dat was over dat kleine dorpje.
Ontopic over hetgeen de topicstarter zei; Ik denk niet dat er ooit nog een 'alliantie' gaat komen,
daarvoor moeten de Zuid-Oost stammen teveel geschillen opzij leggen
 

DeletedUser52445

Guest
dat was inderdaad een leuk gesprek, maareh, geef hem nou terug, anders kost dat me weer werk.. :D hihi
 

DeletedUser

Guest
wie denken jullie eigenlijk dat de oorlog tussen blood-roane gaat winnen?
ik heb zo mijn voorkeur...

Succes met wegedelen van 300 mil aan dorpen, gaat je nooit lukken:eek:.
Een winnaar zal er wss niet komen. ROANE is te stabiel om te vallen voor een oorlog, daarvoor staan ze al te lang en is er al te veel gebeurd. Zal wss een langslepende en niet zo'n heel boeiende oorlog worden (Zie als voorbeeld ROANE vs. HONOR).
 

DeletedUser

Guest
als dit een peiling zo zijn en je moest de winnaar van de oorlog tussen blood en roane invullen, wie had je dan als winnaar ingevuld????

Aantal stemmen:

BLOOD:
ROANE:

het zou prachtig zijn als jullie hier op gingen stemmen

Doe niet zo godse vervelend met je mislukte propoganda voor je stam:eek:.
 

DeletedUser52445

Guest
sorry, ik wou alleen weten wat jullie er van vinden, zal hem weghalen..
 

DeletedUser

Guest
Succes met wegedelen van 300 mil aan dorpen, gaat je nooit lukken:eek:.
Een winnaar zal er wss niet komen. ROANE is te stabiel om te vallen voor een oorlog, daarvoor staan ze al te lang en is er al te veel gebeurd. Zal wss een langslepende en niet zo'n heel boeiende oorlog worden (Zie als voorbeeld ROANE vs. HONOR).

Zeg nooit, nooit. ~Bod~ was eerst ook heel stabiel totdat voor mensen te lang werd en ze gingen stoppen en als er een schaap over de dam is..
 

Deleted User - 517963

Guest
Inderdaad, je kunt maar nooit voorzichtig genoeg zijn. Er hoeft maar een ding te gebeuren en het is gebeurd met je stam.

Dus ik ben het met Navaro hierop eens, ik denk dat hoe oud je stam ook is, hoe lang je leden ook al bijelkaar zitten, het altijd fout kan gaan. ~BOD~ was toch al een redelijk oude stam, zelfs de oudste stam in wereld 8, volgens mij heeft nu Taow die titel. Ook de leden zaten heel lang bijelkaar sommige zelfs van begin af aan en toch is het uiteindelijk fout gelopen.
 

DeletedUser

Guest
bod is nooit zo stabiel geweest als roane nu is. kan me nog herinneren dat er geregeld een solli van bod spelers kwam richting roane..

Nuja, roane zal niet zo snel vallen:)
 
Bovenaan