Wo

Reactiescore
14
Side 1:
Players: Langefriet, Adamplayer
Side 2:
Tribes: BLOOD

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6
Kant 2: 352
Verschil: 346

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 56,075
Kant 2: 3,216,892
Verschil: 3,160,817

chart

die 2 spelers zijn idd de spelers waar de meeste winst op wordt gemaakt zoals je ziet.. Adam is vrij simpel uit te leggen.
AAAH ik krijg incomings ik ben weg hier heb je vv veel plezier.. en dan vv krijgen nadat alles al kapot gecleart is.. Tja dan is er voor ons ook vrij weinig meer te doen.
En bravo voor langefriet dat je een account met net een nieuwe speler met 3 stammen dorpen af handig maakt.. dan ben je idd wel ECHT pro.. als je 3 stammen nodig hebt om dat te bereiken..

Kort samengevat nou niet echt overnames waar je trots op hoeft te zijn, natuurlijk is dit slordig van onze kant en hadden ook deze overnames voorkomen moeten worden.. Maar je hebt nou eenmaal niet alles in de hand.

Je moet kijken WAAR we die dorpen verliezen,
allemaal buitenposten die niet aan onze rand liggen, waar wij wel winst boeken om die plaatsen.

Adam is met de noorderzon vertrokken na incommings, zoals ik al eerder zei, soms moeten er rotte appels uit de boom voor een gezonde stam :rolleyes:
moeten we maar accepteren dat dit zo is. Hetzelfde geld voor een vorige speler, grote mond maar als het erop aankomt ook weg.
Zoiets kun je als stam moeilijk voorbereiden
lijst2.png

enja lange, heeft een groot aantal clusters in vijandig gebied... Deze hadden allang vol met troepen gemoeten,
en als BLOOD de hulp nodig heeft van ZWC om hem dan nog te clearen....... Ja dan hebben ze makkelijke dorpen ;)

Overigens zijn er 10-tallen leden van zowel BLOOD als HONOR die nog nooit van een 1 sec trein hebben gestuurd,
en ja ik heb tegen de 100 berichten om dat te bewijzen ;)

Allebei bedankt voor de uitleg van de verliezen..
Jammer voor jullie kant dat het zo gelopen is. Rotte appels zitten er altijd wel tussen, maar opzich als dit ZO is gebeurd, dan had je denk ik al wel eerder gemerkt dat je zo'n streek van hem kon verwachten..
Dan wat dat timen betreft, ik weet niet of dat ook op die 2 speles was? want als dat het geval was dan had je dat ook met een paar honderd LC of BB kunnen snipen..
Dan waren de verliezen ook niet nodig geweest.

Wat die meerdere stammen op één persoon betreft: Daar zal je mee moeten leren leven. Dat krijg je nu eenmaal als men ziet dat iets of iemand niet te breken is als nr.2 stam, dan ga je pacten sluiten om je doel alsnog te bereiken. Dat is nu eenmaal het spel, kan je niet heel veel aan doen.

Maar na alles, het mag dan misschien wat 'vuil' gebeurd zijn. Maar stats blijven uiteindelijk stats.

Groetjes,
Rico
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Wat die meerdere stammen op één persoon betreft: Daar zal je mee moeten leren leven. Dat krijg je nu eenmaal als men ziet dat iets of iemand niet te breken is als nr.2 stam, dan ga je pacten sluiten om je doel alsnog te bereiken. Dat is nu eenmaal het spel, kan je niet heel veel aan doen.

Maar na alles, het mag dan misschien wat 'vuil' gebeurd zijn. Maar stats blijven uiteindelijk stats.

Groetjes,
Rico

Onbreekbaar is dat acc niet. Wat ROANE niet heeft laten weten is dat die nieuwe speler, zo slim is geweest eerst in het "wilde weg" aanvallen zitten sturen voordat hij de diplomatische banden van de stam had bestudeerd.

En roane moet toch onderhand weten dat de zwc een aanval op een lid niet zomaar voorbij laten gaan en dat de desbetreffende speler(s) dan een bezoekje van zwc kunnen verwachten.

Als je dan ook weet dat de stam die aan je grenst ook niets van die speler moet hebben en behoorlijk in hun gebied ligt, waarom zou je dan niet samenwerken om hem sneller van de wereld af te helpen?
 

Deleted User - 517963

Guest
De dorpen die BLOOD geedeld hebben, hebben ze zelf gecleard! TM-ZWC heeft een ander gebied aangevallen.

Als je toch bezig was met een aantal feitjes te vertellen, moet je wel de waarheid spreken.
 

DeletedUser52445

Guest
blood is een krachtige stam die veel kan voor zijn punten.

punten vechten niet, troepen wel ;)
 

DeletedUser

Guest
De dorpen die BLOOD geedeld hebben, hebben ze zelf gecleard! TM-ZWC heeft een ander gebied aangevallen.

Als je toch bezig was met een aantal feitjes te vertellen, moet je wel de waarheid spreken.

Ik neem aan dat je het tegen roane hebt? (gezien er in mijn bericht niets over verschillende gebieden staat)
 

DeletedUser51619

Guest
Misschien is het een leuk idee om hier gewoon een algemeen oorlogs topic van te maken?
Dat geeft het forum denk ik ook wel een boost.

Paar voorbeelden: TaoW - Gummi? Ik weet alleen dat Gummi veel verliest van TaoW maar meer ook niet.
Meer over Roane - Blood Etc.

Zou wel leuk zijn en interessant om te zien wat er in de rest van de wereld gebeurd!
 

DeletedUser52445

Guest
ja! van honor-legion hebben we al wat maar van honor raone niks..
 

DeletedUser52445

Guest
ja, maar het is ook leuk dat er over gesproken wordt ;)
 

DeletedUser

Guest
De dorpen die BLOOD geedeld hebben, hebben ze zelf gecleard! TM-ZWC heeft een ander gebied aangevallen.

Als je toch bezig was met een aantal feitjes te vertellen, moet je wel de waarheid spreken.

Dit is de pure waarheid, en stonden genoeg berichten op ons forum om dit te benadrukken,
dat er zowel door BLOOD als ZWC op dezelfde dorpen werd aangevallen.

Stats zeggen genoeg.

laten we het nog even herbekijken,
ROANE tegen HONOR
en met adam erbij, dan zien we ook meteen waar 50% van jullie overnames vandaag komen.

Side 1:
Tribes: ROANE
Side 2:
Tribes: HONOR

Timeframe: Voor altijd



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 910
Kant 2: 459
Verschil: 451

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,642,287
Kant 2: 4,448,190
Verschil: 4,194,097

chart


en als we Adam erbij doen:


Side 1:
Tribes: ROANE
Players: Adamplayer
Side 2:
Tribes: HONOR

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 945
Kant 2: 834
Verschil: 111

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,988,093
Kant 2: 7,961,112
Verschil: 1,026,981

chart



& Editje:

blood is een krachtige stam die veel kan voor zijn punten.

punten vechten niet, troepen wel ;)

Idd, ik denk dat we meer moeite hebben met 'kleine' BLOOD dan met 'het grotere' HONOR ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
14
Misschien is het een leuk idee om hier gewoon een algemeen oorlogs topic van te maken?
Dat geeft het forum denk ik ook wel een boost.

Paar voorbeelden: TaoW - Gummi? Ik weet alleen dat Gummi veel verliest van TaoW maar meer ook niet.
Meer over Roane - Blood Etc.

Zou wel leuk zijn en interessant om te zien wat er in de rest van de wereld gebeurd!

Gummi is niet wat het geweest is.. TAoW is nu inderdaad aardige stats aan het maken.

Ander fact is dat TAoW al een paar maanden bezig is met Lord Sharky, en die nog bijna geen dorp aan hun veloren is!

Side 1:
Players: Lord Sharky
Side 2:
Tribes: TAoW

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 3
Verschil: 0

chart


Zeg maar wat je hier van vindt dan :)
 

DeletedUser

Guest
ik ken hem niet, staat wel op een mooie plaats ODD.
Maar hij heeft ook niet veel van TAoW gepakt dus dat hoeft ook niet positief voor hem te zijn
 
Reactiescore
14
ik ken hem niet, staat wel op een mooie plaats ODD.
Maar hij heeft ook niet veel van TAoW gepakt dus dat hoeft ook niet positief voor hem te zijn

Hij is ook nog helemaal niet met TAoW bezig.. Heeft andee prio's...
Het zegt denk ik meer over zijn deff kunsten en de aanvalskunsten van TAoW van nu...
 

DeletedUser

Guest
ik ken hem niet, staat wel op een mooie plaats ODD.
Maar hij heeft ook niet veel van TAoW gepakt dus dat hoeft ook niet positief voor hem te zijn

Vooral als je in een dag of 4 tijd 1000 volle clears molt van Taow en ulo. En je moet maar eens kijken naar de stijging van de odd
 

DeletedUser52445

Guest
ik denk dat het inderdaad tussen TAoW en Lord sharky niet echt een grote strijd is.
hoe kon het eigenlijk dat Benleonard uit B2B is gegaan of ontslagen is? gebeurt natuurlijk niet zomaar, hij had veel punt? :confused:
 
Reactiescore
14
ik denk dat het inderdaad tussen TAoW en Lord sharky niet echt een grote strijd is.
hoe kon het eigenlijk dat Benleonard uit B2B is gegaan of ontslagen is? gebeurt natuurlijk niet zomaar, hij had veel punt? :confused:

Dat het geen grote strijd is denk jij verkeerd.

En dan ten eerste: Benleonard is een ZIJ...
En ten tweede: Het gaat je niks aan wat er gaande is...
 

DeletedUser

Guest
Vooral als je in een dag of 4 tijd 1000 volle clears molt van Taow en ulo. En je moet maar eens kijken naar de stijging van de odd

Kan net zogoed betekenen dat zijn stam hem vol OS pompt :rolleyes:
is precies de reden waarom Gamewirdo van BLOOD zo hoog in de ODD lijst staan

En ten tweede: Het gaat je niks aan wat er gaande is...

waar slaat dit nu weer op?
Hij vraagt gewoon hoe het komt dat zij uit B2B is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
14
Kan net zogoed betekenen dat zijn stam hem vol OS pompt :rolleyes:
is precies de reden waarom Gamewirdo van BLOOD zo hoog in de ODD lijst staan



waar slaat dit nu weer op?
Hij vraagt gewoon hoe het komt dat zij uit B2B is

Waar ik als antwoord op geef dat het hem niet aangaat waardoor dat komt.
Normaal antwoord lijkt mij, als je wilt dat iets binnen de stam gehouden wordt...

Dus of jij vat de hele omerking verkeerd op, of je reageerd gewoon onozel nu.. What do you prefer?

En dan antwoord op wat je tegen Da Fawkes zei:
Nee wij pompen hem niet vol, hij kan gewoon goed met zijn deff omgaan. Natuurlijk krijgt hij niet niks van ons, maar gestacked wordt hij zeker niet.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan