Wo

DeletedUser39541

Guest
Haha, Clubkut! =D

Orginele speler allang gestopt gok ik ? In de tijd dat ik nog speelde zouden clubske en robroy fuseren, is er ook niet van gekomen zie ik ;)
 

DeletedUser44266

Guest
Haha, Clubkut! =D

Orginele speler allang gestopt gok ik ? In de tijd dat ik nog speelde zouden clubske en robroy fuseren, is er ook niet van gekomen zie ik ;)

W. gaat weer spelen.

Fusie rob roy en clubske is bezig
 

DeletedUser

Guest
Na 5 jaar kon ik het niet laten om eens even terug te kijken naar wat er met mijn account gebeurd is. Toch leuk om te merken dat het pas onlangs verwijderd is. Ook al is het door intern of dergelijke.
 

DeletedUser21011

Guest
Jammer dat tegenstanders verdwijnen zonder gedag te zeggen.
Het gaat wel heel hard. Telkens als een mass van TAoW los gaat, gaat de tegenstander op BB.
 

DeletedUser59578

Guest
ik weet niet op wie momenteel een massa loopt, mogelijks op een ex-nwa lid.. tja.. het op bb gaan is een gezamelijke beslissing.
mvg,
Ria
 

DeletedUser21011

Guest
ik weet niet op wie momenteel een massa loopt, mogelijks op een ex-nwa lid.. tja.. het op bb gaan is een gezamelijke beslissing.
mvg,
Ria

Tja, jammer jij was namelijk ons volgende slachtoffer. Maar begrijp het wel, als ik in jouw schoenen had gestaan dan zou ik ook stoppen.

Ik wens je succes op andere werelden, wereld 8 zal nu wel niet zo lang meer gaan duren. Alle tegenstand verdwijnt:(
 

DeletedUser59578

Guest
Tja, jammer jij was namelijk ons volgende slachtoffer. Maar begrijp het wel, als ik in jouw schoenen had gestaan dan zou ik ook stoppen.

Ik wens je succes op andere werelden, wereld 8 zal nu wel niet zo lang meer gaan duren. Alle tegenstand verdwijnt:(

gelukkig wist ik dit niet.. indien wel, had ik niet kunnen stoppen en dit zou weer vreselijk veel energie gekost hebben.. en weet je.. uiteindelijk.. ik wil een keer zonder meer kunnen genieten van de zomer.:)
 

DeletedUser22895

Guest
United Masters 01.07.13 18:17
En wanneer ga jij is op barbaar?
Want iedereen klikt erop ;-)

United Masters 01.07.13 18:40
Bereid je maar alvast voor.
Je krijgt incommings op je schermen..
En niet zo'n klein beetje ook niet.
Jou tijd is ook ten einde gekomen.
Word tijd voor afterparty ;-)

United Masters 01.07.13 18:54
Geen reactie vriend?

Kijk jullie vriend goudlokje is ook niet zo spraakzaam ;-)

En jullie zijn echt noobs dat jullie allemaal op bb gaan.
Toch bang voor de echte TAoWers.

The Art of War Best of Wereld 8.
 

DeletedUser22895

Guest
Demo?
Hoe staat het momenteel voor in jou wijk waar je woont in Leeuwarden?
Is inmiddels de Werkloze nog verder gestegen?
 

DeletedUser59578

Guest
Tja.. met meerdere op 1 account, in een grote stam.. dan kan je hoog van de toren blazen hé..
individueel.. is het echter voor een aantal veeeeeeeeeeeel minder...

Neen, ik was niet bang voor 'de' TAoWers'.... ik denk dat ik dit eerder ruimschoots aangetoond heb... natuurlijk hebben jullie door het aantal de overhand.. alhoewel ik toch ook de laatste tijd gemerkt heb dat de activiteit flink gedaald was.

enfin, ik wil hier verder niet veel woorden meer aan vuil maken.

Mijn oprechte waardering voor Aigle!

Beste wensen,

Ria
 

DeletedUser22895

Guest
Tja.. met meerdere op 1 account, in een grote stam.. dan kan je hoog van de toren blazen hé..
individueel.. is het echter voor een aantal veeeeeeeeeeeel minder...

Neen, ik was niet bang voor 'de' TAoWers'.... ik denk dat ik dit eerder ruimschoots aangetoond heb... natuurlijk hebben jullie door het aantal de overhand.. alhoewel ik toch ook de laatste tijd gemerkt heb dat de activiteit flink gedaald was.

enfin, ik wil hier verder niet veel woorden meer aan vuil maken.

Mijn oprechte waardering voor Aigle!

Beste wensen,

Ria

Ria schatjuh.
Ik hou nog van je.
Jij ook nog steeds van mij?

Ria jij weet ook wel dat ik helemaal alleen speel.
En op huto was ik je altijd de baas.
Je mist me nog ontzetten dat weet ik zeker :cool:
Heb destijds vaak genoeg dorpjes van je afgesnoepert terwijl ik stukken kleiner was als jij.
Aigle is goed.
RESPECT voor hem.

Maar Ria fijn te weten dat je hier wel actief blijft:)
Hier kan je me niet Blokkeren :D

Bedankt voor je speelplezier op wereld 8.
Ik heb van je genoten.
Mvg
Marc je aller aller aller grootste liefde van wereld 8.:p
 
Bovenaan