Wo

DeletedUser68222

Guest
De officiële oorlog is verklaard, en het eerste dorpje is binnen.



Ik wens jouw, Benleonard, veel succes met de oorlog ;-).

Groet,
Pluto en Goofy
 

DeletedUser68222

Guest
Na twee dagen oorlog stromen de dorpjes binnen.



Niet alleen de dorpen die veroverd zijn zijn fijn, maar ook de awards die ik er aan over houd zijn niet verkeerd.





Dat was het weer voor vandaag ;-).

X
Groetjes van Pluto en Goofy
 

DeletedUser25273

Guest
Heel knap hoor noobje, tegen een account waar de spelers gestopt zijn, eens kijken of je ook zo'n held bent tegen actief bezette accounts.
 

DeletedUser25273

Guest
Beiden hadden hun afscheid al aangekondigd voordat jij überhaupt hun stam verliet. Wat ze daarvan binnen -F- kenbaar hebben gemaakt, dat weet ik niet, maar ik was al wel ingelicht.
 

DeletedUser44266

Guest
Beiden hadden hun afscheid al aangekondigd voordat jij überhaupt hun stam verliet. Wat ze daarvan binnen -F- kenbaar hebben gemaakt, dat weet ik niet, maar ik was al wel ingelicht.

ja en 3 dagen geleden edelden ze nog dorpen, 2 dagen geleden begon goofy, wat een toeval
 

DeletedUser25273

Guest
Ach, typisch TAoW, account jatten en inzetten tegen degene die je het account gegeven heeft en er nog trots op zijn ook.
 

DeletedUser44266

Guest
Ach, typisch TAoW, account jatten en inzetten tegen degene die je het account gegeven heeft en er nog trots op zijn ook.

Wtf helemaal niet, maargoed ik heb hier al meer gelezen van je, je leeft in je eigen wereldje. Dus hier tegeningaan helpt niet.

Dat goofy benleonard aanvalt is een mengeling tussen hun 2. Taow valt benleonard niet eens aan
 

DeletedUser25273

Guest
Wtf helemaal niet, maargoed ik heb hier al meer gelezen van je, je leeft in je eigen wereldje. Dus hier tegeningaan helpt niet.

Dat goofy benleonard aanvalt is een mengeling tussen hun 2. Taow valt benleonard niet eens aan

Ik weet klaarblijkelijk iets meer dan jij denkt....
 

DeletedUser68222

Guest
Beiden hadden hun afscheid al aangekondigd voordat jij überhaupt hun stam verliet. Wat ze daarvan binnen -F- kenbaar hebben gemaakt, dat weet ik niet, maar ik was al wel ingelicht.

Gast, hun zouden pas stoppen als Mistrium erop zat. Mistrium zit er nog steeds niet op dus zijn ze ook nog niet gestopt.

Ach, typisch TAoW, account jatten en inzetten tegen degene die je het account gegeven heeft en er nog trots op zijn ook.

TAoW en ik heb helemaal geen banden hoor. Ik heb maar een paar onderlinge relaties, meer niet. Dus je praat gewoon onzin naabje.
 

DeletedUser25273

Guest
Na twee dagen oorlog stromen de dorpjes binnen.



Niet alleen de dorpen die veroverd zijn zijn fijn, maar ook de awards die ik er aan over houd zijn niet verkeerd.





Dat was het weer voor vandaag ;-).

X
Groetjes van Pluto en Goofy

Waar zijn vandaag je praatjes? 100 dorpjes op 1 dag verliezen is ook een kunst.....:rolleyes:
 

DeletedUser68222

Guest
Waar zijn vandaag je praatjes? 100 dorpjes op 1 dag verliezen is ook een kunst.....:rolleyes:

Wie het laatst lacht, lacht het best. Hij heeft een domme fout gemaakt, die komt zichzelf nog wel tegen.
Als ik sowieso ook maar enigszins me best had gedaan voor die dorpen, had die ze echt niet zo makkelijk gehad hoor ;-).
 

DeletedUser44266

Guest
Massa op Front speler the undercat is groot succes gebleken, Taow heeft honderden dorpen veroverd!

Kom maar met het gezeik van inactief blabla
 
Bovenaan