Wie wint W21? Resist of Fruit?

Deleted User - 24028

Guest
Sinds jij hier bent, is het niveau weer eens gedaald, omdat je blijkbaar ook totaal niet gevolgd heb.



En toch had je zo veel moeite met iemand die 90% front had, amper stamdef en jullie edels die op elk dorp maximaal 8 uur lopen? :D:D
De duizenden clears en fakes die jullie voor die 300 dorpjes hebben moeten sturen buiten beschouwing latende.

Waar er wel hopen stamdef in staat (o.a. jij, Warre, Stefan) en bij ons was het dan nog vaak op het achterland. Wat verder fout is in jouw absurde redenering, moet je zelf maar uitzoeken.

Jah want het is ons schuld dat resist niet in staat is zijn def te organiseren en iemand met 90% front gewoon laat stikken. Dat er geen preventieve os staat is jullie fout, dat jullie de domme keuze hebben gemaakt om verkeerde mensen die BB's te laten internen is jullie fout, dat jullie de speler in kwestie niet hebben gesteunt door te vv'en is jullie fout. Dat wij die dorpen hebben weggeedelt en zo veel ODA hebben gehaald is onze fout, of beter gezegd onze verdienste....
 
Reactiescore
219
Dan zal ik maar niet naar die stammies van je kijken die hier als een hersenloze pop posten :rolleyes:




En waar zijn die stammies nu van je die toch echt zeggen dat Resist de offensiefste stam is van de 2 die er nog toe doen. Ondertussen zijn we jullie voorbijgestreefd in ODA in de stammenoorlog, iets wat al uitzonderlijk is voor zo'n offensieve stam als jullie. Onze achterstand was namelijk nog al een hele berg toen wij degelijk begonnen met aanvallen. Echter hebben we in 3 maanden tijd deze achterstand in ODA bijgewerkt en ook nog eens een ruime dorpenwinst binnengehaald. En dan ook nog eens vermelden dat acties die ik plan niet effectief zijn. Dankzij een plan dat ik opgesteld heb zijn we momenteel meer aan het oogsten dan we uberhaupt verwacht hadden, en daar gaat naar het schijnt nog eens veel bijkomen ook nog. Dus ik zou maar vast voorzichtig zijn jullie hebben bijna een achterstand van 500 dorpen, alleen tussen de stats van Fruit. vs Resist. Als er door jullie op deze voet doorgegaan wordt is dat binnen de kortste keren nog verdubbeld ook. En wij maar wachten op een waardige tegenstander..

Nog efkes wachten ;)
 

DeletedUser72568

Guest
Sinds jij hier bent, is het niveau weer eens gedaald, omdat je blijkbaar ook totaal niet gevolgd heb.

Raar he, ik heb jou origineel accountje, frozenduck2 nochtans al eens weggevaagd...
Ik volg jou meer dan je denkt. ;)
 
Reactiescore
219
Nou jij bent ook geen tegenstand meer, want je laat je internen. Of je zou overgaan naar --Relax--. Verder is dit niet persoonsgebonden, maar stamgebonden bedoeld.

Ow ik dacht dat je het persoonlijk bedoelde :p maar ik ga naar relax idd had je dat dan niet door :confused: ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63278

Guest
Waar zitten jullie ???


7iomd.png


7iouK.jpg

Ziet er niet goed uit hee mannen ;) Of moeten we nog effe wachten ? :D
 

DeletedUser

Guest
Jah want het is ons schuld dat resist niet in staat is zijn def te organiseren en iemand met 90% front gewoon laat stikken. Dat er geen preventieve os staat is jullie fout, dat jullie de domme keuze hebben gemaakt om verkeerde mensen die BB's te laten internen is jullie fout, dat jullie de speler in kwestie niet hebben gesteunt door te vv'en is jullie fout. Dat wij die dorpen hebben weggeedelt en zo veel ODA hebben gehaald is onze fout, of beter gezegd onze verdienste....

Op 2 dingen na is alles wat je hier zegt gewoon compleet fout :D Komaan Warre, waar blijven de feiten, ipv deze onnozele beweringen?
 

Deleted User - 24028

Guest
Bedankt om mijn vermoeden te bevestigen dat je stamgenoot pm's overmaakt aan ons die vol met leugens staan.
Wel laf van een speler om zoiets te doen en je eigen stam zwart te maken omdat je zelf niet in staat bent dorpen te behouden.
 

DeletedUser

Guest
Ach wat mij betreft gaat niemand van deze twee stammen w21 winnen.:D

Wie op een bepaald ogenblik een grote mond heeft, krijgt die rekening terugbetaald door anderen, die dan zelf weer een grote mond gaan opzetten.

Kijk maar naar Plague+ Lawwzz dat zichzelf al beschouwde als winnaar van w21, Resist, Fruit en PR. hebben ze toen laten breken. Daarna kreeg Resist een grote mond onder leiding van Freso. Resist krijgt nu klappen van Fruit. Fruit krijgt stillaan ook een grote mond, wat erin gaat resulteren dat zei ook nog klappen gaan krijgen.

W21 is nog lang niet beslist en dat zal het ook niet snel worden. Daarom stle ik ook voor om de titel van dit topic te veranderen in Fruit vs Resist, omdat dit niet de wereld beslist.

:D
 
Bovenaan