Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
Ach, ik vind het wel leuk dat we zo ver voorstaan ;p vraag me af waar die resisters met hun grote praat nu zijn :D
 

DeletedUser

Guest
jep kan het fruit weer bestreden worden aangezien er vaak ongedierte in zit ;)

Jullie kunnen het fruit nu al niet bestrijden in de rustige periode, laat staan als alle gashendels dan op volle toeren gezet worden. Daarintegen hebben wij een anti-resist middel gevonden
 

DeletedUser63278

Guest
Resist heeft men edeloverschot weer eens opgelost zie :D

Thx lieve vijand ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm juist en welke stam had leleke eerst geownd waarna hij uit Resist gesmeten werd?..
Vertel dan het hele verhaal ipv alleen maar het gunstige voor jou te vermelden. ^^

Sinds jij hier bent, is het niveau weer eens gedaald, omdat je blijkbaar ook totaal niet gevolgd heb.

Resist heeft men edeloverschot weer eens opgelost zie :D

Thx lieve vijand ;)

En toch had je zo veel moeite met iemand die 90% front had, amper stamdef en jullie edels die op elk dorp maximaal 8 uur lopen? :D:D
De duizenden clears en fakes die jullie voor die 300 dorpjes hebben moeten sturen buiten beschouwing latende.
 

DeletedUser

Guest
Waar er wel hopen stamdef in staat (o.a. jij, Warre, Stefan) en bij ons was het dan nog vaak op het achterland. Wat verder fout is in jouw absurde redenering, moet je zelf maar uitzoeken.
 

DeletedUser

Guest
Sinds jij hier bent, is het niveau weer eens gedaald, omdat je blijkbaar ook totaal niet gevolgd heb.

Dan zal ik maar niet naar die stammies van je kijken die hier als een hersenloze pop posten :rolleyes:


En toch had je zo veel moeite met iemand die 90% front had, amper stamdef en jullie edels die op elk dorp maximaal 8 uur lopen? :D:D
De duizenden clears en fakes die jullie voor die 300 dorpjes hebben moeten sturen buiten beschouwing latende.

En waar zijn die stammies nu van je die toch echt zeggen dat Resist de offensiefste stam is van de 2 die er nog toe doen. Ondertussen zijn we jullie voorbijgestreefd in ODA in de stammenoorlog, iets wat al uitzonderlijk is voor zo'n offensieve stam als jullie. Onze achterstand was namelijk nog al een hele berg toen wij degelijk begonnen met aanvallen. Echter hebben we in 3 maanden tijd deze achterstand in ODA bijgewerkt en ook nog eens een ruime dorpenwinst binnengehaald. En dan ook nog eens vermelden dat acties die ik plan niet effectief zijn. Dankzij een plan dat ik opgesteld heb zijn we momenteel meer aan het oogsten dan we uberhaupt verwacht hadden, en daar gaat naar het schijnt nog eens veel bijkomen ook nog. Dus ik zou maar vast voorzichtig zijn jullie hebben bijna een achterstand van 500 dorpen, alleen tussen de stats van Fruit. vs Resist. Als er door jullie op deze voet doorgegaan wordt is dat binnen de kortste keren nog verdubbeld ook. En wij maar wachten op een waardige tegenstander..
 
Bovenaan