Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
Al 2 dagen dat hier niet met kak naar elkaar wordt gegooid :( zou twMasters er iets mee te maken hebben ? :D

nee ... alleen pro's doen daar aan mee .... ik geloof niet zo veel van fruit ? o jawel ... ene ik heb geen bananen .. o nee is geen fruit ? , jawel een banaan is fruit ... nee maar diegene die eropspeelt is geen fruit , nee klopt want spelen aleen pro's op dat account

ah oke , dan snap ik het
 
Reactiescore
768
nee ... alleen pro's doen daar aan mee .... ik geloof niet zo veel van fruit ? o jawel ... ene ik heb geen bananen .. o nee is geen fruit ? , jawel een banaan is fruit ... nee maar diegene die eropspeelt is geen fruit , nee klopt want spelen aleen pro's op dat account

ah oke , dan snap ik het

Ik bied de helft
 

DeletedUser68583

Guest
nee ... alleen pro's doen daar aan mee .... ik geloof niet zo veel van fruit ? o jawel ... ene ik heb geen bananen .. o nee is geen fruit ? , jawel een banaan is fruit ... nee maar diegene die eropspeelt is geen fruit , nee klopt want spelen aleen pro's op dat account

ah oke , dan snap ik het

Jaaaa Want die is zoo PROOO


6SE30.png

#1 Solo en nog geen seconde vv gehad
#2 Spelen sowieso met 2 :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jaaaa Want die is zoo PROOO


6SE30.png

#1 Solo en nog geen seconde vv gehad - klopt wij hebben VV minimaal 1 speler altijd fruiters houden er niet van :p
#2 Spelen sowieso met 2 :cool: 3 fijn dat je weet wie je stam genoten zijn

#3 en de eerste met LC in de stam dus dat ene puntje mag je voorstaan ;)


dussss :p dat ene puntje wat je nu voorstaat verlies je wel :D
 

DeletedUser68583

Guest
Heb meer troepen dan #2 hoor :D
En de hoogste gs van de stam :D #Pro
 
Bovenaan