Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
Waarom zouden de stats dan niet meer kloppen? :rolleyes:
Als wij zo gaan redeneren hoort leleke er bij jullie ook nog bij en staan we nog VERDER voor dan we nu al doen..

Verder ga ik niet in op het gezever dat hierboven door voornamelijk Harmen, Jan, Frans geschreven wordt. Kan mijn tijd wel beter besteden. 1 poging gedaan evenals promii.. en daar wordt simpelweg niet op gereageerd maar overheen geschreven..

Ow, waar heb ik gezeverd?
 

DeletedUser60153

Guest
Ow, waar heb ik gezeverd?

Ik denk dat Warre stiekem Jan heet ;)

Neen een waardige tegenstander en dat meen ik ;)

Chop chop idd, waarbij zowel Resist als fruit zich van ballast hebben ontdaan.

Let's hope so, want ik begin me te vervelen op een van de grootste frontaccies :(
Heb de laatste maand al alle dagen kunnen doorslapen :rolleyes:

1. Thnx
2. Klopt, ballast moet d'r niet zijn, dat werkt negatief op een stam. Daarom is 't aan beide kanten geen statsgeiling maar gewoon een verstandige keuze van de leiders.
3. Stecol / k-rim had je best kunnen helpen? :p

Tip voor Fruit posters:

keep-calm-and-love-moustache-51.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Ik denk dat Warre stiekem Jan heet ;)

Waarom weer meteen naar mij schuiven ? Wat heb ik je nu weer misdaan...
Ik citeer uit een eerdere post van jou: " Probeer is posts door te lezen zonder de haat bril op, leest stukken prettiger en kan je normaal reageren ". Iemand van fruit verwijten posts te lezen met een haat bril op en ook zo te reageren.
Wat doe jij nu ? Je leest iets waar ik totaal niks mee te maken heeft en ergens springt ineens die haat naar mij op en vind je het nodig om mijn naam neer te schrijven. Op die post van dat citaat heb ik geantwoord dat je beter eens eerst naar jezelf keek, volgens jou deed jij zulke dingen niet. Dit is weeral het bewijs dat je het wel doet ;)

wil iemand dat ik reageer :rolleyes:
Ik wil dat wel :cool:
 

DeletedUser71860

Guest
Hoe verloopt de oorlog? Afgezien van de immense genegenheid die jullie voor elkaar voelen op dit AF dan :D
 

DeletedUser

Guest
Zo

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 650
Kant 2: 311
Verschil: 339

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,933,807
Kant 2: 2,699,048
Verschil: 3,234,759

chart
 

DeletedUser71860

Guest
Komt wat schot in de zaak :). En hoe zit het met die Stecol?
 

DeletedUser

Guest
Nodigt resist Hoppie52 ook ff uit? :p Hoeveel vv's hebben jullie wel niet buiten resist van al die kleine spelertjes? :p
 

DeletedUser60153

Guest
Er zitten meer spelers in resist dan jou :D Plus ik weet dat resist het toch niet gaat toegeven :p

Lol. Dat zijn al accs die ik weet niet hoelang al aan mom/resist zijn verbonden. Waren vroeger mbs / dorpen uitbouwers / cfers, nu gewoon wat grut wat we laten leven. Wat is er mis mee? Ik zie niet echt in wat er zo erg aan is.
 

DeletedUser

Guest
Lol. Dat zijn al accs die ik weet niet hoelang al aan mom/resist zijn verbonden. Waren vroeger mbs / dorpen uitbouwers / cfers, nu gewoon wat grut wat we laten leven. Wat is er mis mee? Ik zie niet echt in wat er zo erg aan is.

Ah zo, jah dat weet ik niet hee :D Als het mb's/dorpenuitbouwers zijn ok :D En vind het niet erg hoor ;)
 
Bovenaan