Wie wint W21? Resist of Fruit?

Deleted User - 24028

Guest
Lol. Gast, jij kent Ash helemaal niet. Die vent is gewoon een hele goed TW'er. Daarnaast kan hij wel inhoudelijk, goed en lang posten, een van de beste propaganda posters die W21 gekent heeft. Dat jij als noobje laat op 't AF komt en hem amper kent is aan jou.

Volgens mij is het eerder weer zo een grote luller die als je hem uitdaagt op TW om naast je te komen liggen ofwel het negeert, ofwel er beetje mee lacht of anders zegt dat hijzelf wel een kans maakt maar hij dan wel een vriend speler nodig heeft in zijn buurt (2 vs 1)... Maargoed, staat hem vrij om het tegendeel te bewijzen he ;)

Propaganda poster of bullshit prater :rolleyes:

Jij snapt het niet he, dat is hetzelfde :cool:
 

DeletedUser68583

Guest
Lol. Gast, jij kent Ash helemaal niet. Die vent is gewoon een hele goed TW'er. Daarnaast kan hij wel inhoudelijk, goed en lang posten, een van de beste propaganda posters die W21 gekent heeft. Dat jij als noobje laat op 't AF komt en hem amper kent is aan jou.

Ik snap niet waarom jij maar blijft praten over het AF posten.
Zet hem op Rambo, Kevinstyles, zullen we eens zien wat die waard is.
 

DeletedUser

Guest
Hey Locust! Kun je inmiddels bij het versturen van clears al rekening houden met de nachtbonus?

Verschil is:

Locust heeft ondertussen een account van +25 Mill en heeft tot een jaar geleden voor elk dorp moetten strijden, 1 om het te krijge 2 om te behouden. En is nog steeds aanwezig, en draagt zijn steentje bij vooral in game dan.

Jij aan de andere kant, hebt geen account meer want blijkbaar is het anderhalf jaar geleden door de 'noobjes' (genoemt door plague toen) om zeep geholpen.

Nu kom je groot en stoer doen om het AF. alvast wacht ik weer tot in In game iets zie van jouw ;)

Gelieve het ons te laten weten op welk account je verderf zaait... dan kunnen wij alweer in ons vuistje lachen en tegen elkaar zeggen. " I told u so."
Ik vind het nl zo leuk dat ze hoog van de toren blazen over jouw. hoe is het spreek woord alweer... Hoe hoger je klimt,hoe harder je valt. Ongeveer.

<-- Vol verwachtingen tot je nog eens faalt op W21 en dus met U bakkes tegen de grond knalt !

Succes! hier gaan weeral 'bets' om draaien, ;)
 

DeletedUser63278

Guest
Ik vind het nl zo leuk dat ze hoog van de toren blazen over jouw. hoe is het spreek woord alweer... Hoe hoger je klimt,hoe harder je valt. Ongeveer.

<-- Vol verwachtingen tot je nog eens faalt op W21 en dus met U bakkes tegen de grond knalt !

Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand was het denk ....
 

DeletedUser

Guest
Verschil is:

Locust heeft ondertussen een account van +25 Mill
Het boeit me vrij weinig hoeveel puntjes Locust heeft.

n heeft tot een jaar geleden voor elk dorp moetten strijden, 1 om het te krijge 2 om te behouden. En is nog steeds aanwezig, en draagt zijn steentje bij vooral in game dan.
Hahahahaha. Locust heeft voor elk dorp moeten strijden? Geloof je het zelf? Van zijn 4295 overnames zijn er 2493 barbarendorpen. 855 dorpen heeft ie van Fruit. zelf overgenomen (inclusief zelf-overnames in zijn Fruit-tijd dus). 131 van Fruit+ (wat volgens mij een internstam was? :D). 47 uit ~AB~ tijdens en kort na zijn verblijf in die stam. Ik tel al 3526 overnames waar hij nou niet echt voor heeft moeten strijden. Dat zijn ze waarschijnlijk niet eens allemaal. Nog geen kwart van zijn overnames bestaat uit het overnemen van tegenstanders.

Jij aan de andere kant, hebt geen account meer want blijkbaar is het anderhalf jaar geleden door de 'noobjes' (genoemt door plague toen) om zeep geholpen.
Eh, mijn account is niet door Plague om zeep geholpen. Hoe kom je daar in godsnaam bij?

Nu kom je groot en stoer doen om het AF. alvast wacht ik weer tot in In game iets zie van jouw ;)
Omdat ik zeg dat Resist gaat winnen doe ik groot en stoer? :confused:

Gelieve het ons te laten weten op welk account je verderf zaait... dan kunnen wij alweer in ons vuistje lachen en tegen elkaar zeggen. " I told u so."
Ik vind het nl zo leuk dat ze hoog van de toren blazen over jouw. hoe is het spreek woord alweer... Hoe hoger je klimt,hoe harder je valt. Ongeveer.
Eh, waar blaas ik hoog van de toren?

<-- Vol verwachtingen tot je nog eens faalt op W21 en dus met U bakkes tegen de grond knalt !

Succes! hier gaan weeral 'bets' om draaien, ;)
Mijn bakkes? Hahaha.

-1

Volgens mij is het eerder weer zo een grote luller die als je hem uitdaagt op TW om naast je te komen liggen ofwel het negeert, ofwel er beetje mee lacht of anders zegt dat hijzelf wel een kans maakt maar hij dan wel een vriend speler nodig heeft in zijn buurt (2 vs 1)... Maargoed, staat hem vrij om het tegendeel te bewijzen he ;)
Waar baseer je dit allemaal op?

Propaganda poster of bullshit prater :rolleyes:
Eh propaganda-poster. Als je me een bullshit-prater wilt noemen, toon dan even aan waar ik bullshit praat. :rolleyes:
 

DeletedUser62862

Guest
Ben ik nou de enige die AshKetchum. wel mag :D

Heb het altijd wel een goede speler gevonden , maar ik kan het mis hebben :confused:
 

Deleted User - 24028

Guest
Waar baseer je dit allemaal op?

Moet ik me tegenwoordig ergens op baseren om te kunnen zeggen wat ik denk ?
Ik heb hier meermaals iemand uitgedaagd op vlak van TW, elke keer zo een kerel die goed kan lullen en een grote bek heeft (iemand zoals jij dus). De ene zijn antwoord was, geen tijd (bs want zit wel constant opt af) en andere lulhoek, en de andere zegt tenminste eerlijk zoals het is dat hij het niet kan halen van me op zijn eentje maar het wel eens in een 2 vs 1 wilt proberen.

Maar iedereen moet een kans krijgen, dus ok ik zal mijn vermoedens even aan de kant schuiven en zeggen wat ik eigenlijk bedoel:

Bewijs dat ik ongelijk heb met wat ik hierboven schrijf ! Maw neem een acc in resist tegen mij aan en laat eens zien wat je echt waard bent :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hahahahaha. Locust heeft voor elk dorp moeten strijden? Geloof je het zelf? Van zijn 4295 overnames zijn er 2493 barbarendorpen. 855 dorpen heeft ie van Fruit. zelf overgenomen (inclusief zelf-overnames in zijn Fruit-tijd dus). 131 van Fruit+ (wat volgens mij een internstam was? :D). 47 uit ~AB~ tijdens en kort na zijn verblijf in die stam. Ik tel al 3526 overnames waar hij nou niet echt voor heeft moeten strijden. Dat zijn ze waarschijnlijk niet eens allemaal. Nog geen kwart van zijn overnames bestaat uit het overnemen van tegenstanders.

Als je er dan toch zo graag in verdiept, kijk dan ook verder dan je Neus lang is.

Locust heeft een ban gehad wat 900 extra BBtjes zijn. Ipv een quitter te zijn zoals Jij staan we er toch wel weer.
De andere massa's bb's zijn dan weer te verklaren door het stoppen van thunderia/discojohn/ sld...

en tot voor die grijze massa aan bb's stond ik nr 1 in verslagen tegenstanders, wat wel weergeeft dat er toen voor gevochten is geweest. Lees Nogmaals verder dan dat je neus lang is. dan zie je dat ik geschreven had dat er voor elk dorp gevochten is geweest, of voor het behoud van de dorpen of voor het verkrijgen van de dorpen.

Als je jezelf in een iets beter daglicht had willen doen verschijnen, dan had je beter gedaan alsof je neus bloed.
Nu bij je zelfs niet meer die irritante Kauwgom onderaan mijn schoen. maar gewoon een doorzichtiche quitter waar ik nadien geen blik meer waardig vind. Zal dan ook maar mijn anit-BS brill opzetten en U posts gewoon overslaggen.


Toch bedankt om mijn Dag zo supper te maken met jou onnozelariteiten.
 

DeletedUser

Guest
Als je er dan toch zo graag in verdiept, kijk dan ook verder dan je Neus lang is.
Dat doe ik.

Locust heeft een ban gehad wat 900 extra BBtjes zijn.
Moet je je maar aan de regels houden. Verder: je hebt dan alsnog heel veel barbarendorpen geëdeld.

Ipv een quitter te zijn zoals Jij staan we er toch wel weer.
En wat wilt dat zeggen?

De andere massa's bb's zijn dan weer te verklaren door het stoppen van thunderia/discojohn/ sld...
Dus? Die dorpen zijn toch makkelijk te pakken? Verder: je hebt nog steeds superveel geinternd.

en tot voor die grijze massa aan bb's stond ik nr 1 in verslagen tegenstanders, wat wel weergeeft dat er toen voor gevochten is geweest.
Dat is nou niet echt iets om trots te zijn als je heel veel internt.

Lees Nogmaals verder dan dat je neus lang is. dan zie je dat ik geschreven had dat er voor elk dorp gevochten is geweest, of voor het behoud van de dorpen of voor het verkrijgen van de dorpen.
Je zei dat er voor elk dorp 2 keer gevochten is. Verder lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat er tussen al die geinternde dorpen en barbarendorpen geen enkel dorpje zit waar geen edelpoging door de vijand op is overnomen.

Als je jezelf in een iets beter daglicht had willen doen verschijnen, dan had je beter gedaan alsof je neus bloed.
Waarom kom je nou met van dit soort holle frasen? Kun je niet gewoon reageren of zo? Je claimde dat ik hoog van de toren blies, vervolgens vraag ik jou waar ik dat dan doe volgens jou, nu kom je met dit soort bullshit aanzetten.

Nu bij je zelfs niet meer die irritante Kauwgom onderaan mijn schoen.
Wat een niveau zeg.

maar gewoon een doorzichtiche quitter waar ik nadien geen blik meer waardig vind. Zal dan ook maar mijn anit-BS brill opzetten en U posts gewoon overslaggen.
Ok doei.

Toch bedankt om mijn Dag zo supper te maken met jou onnozelariteiten.
Alsjeblieft.

PS: misschien eens een taalcursus volgen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb toch liever freso's zijn reacties dan deze quote bullshit :rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Zoals het er nu uitziet komt mijn voorspelling uit, hij negeert mijn uitdaging gewoon xD
 

DeletedUser63278

Guest
Ik kijk wel uit naar de bijdrage van Ash in Resist ;)

Ziet er veelbelovend uit en mss een mooie uitdaging voor team locust.

Alleen te hopen dat het weer niet van korte duur is zoals het verleden reeds eerder heeft bewezen en dat Ash weer moet vertrekken zoals een dief in de nacht.
 

DeletedUser

Guest
Maar niet tegen mij :rolleyes:
Voor jou wrs een slimme keuze, nu maak je 0.1% kans ipv 0.0% ;)

Ik heb geen account gekozen. Ik ben gewoon op een account geplaatst. Dat jij nou aan dusdanige zelfoverschatting denkt dat het iets met jou te maken heeft is enorm lachwekkend. Verder, jij mag dan zeker wel met je scripts spelen? Maar iemand anders niet met een maatje... Tsja. De meeste spelers hebben nu eenmaal bepaalde sociale vaardigheden. Jij niet. Maar jij kunt scripten. Dat kunnen de meeste spelers dan weer niet.
 

DeletedUser60153

Guest
Ik heb geen account gekozen. Ik ben gewoon op een account geplaatst. Dat jij nou aan dusdanige zelfoverschatting denkt dat het iets met jou te maken heeft is enorm lachwekkend. Verder, jij mag dan zeker wel met je scripts spelen? Maar iemand anders niet met een maatje... Tsja. De meeste spelers hebben nu eenmaal bepaalde sociale vaardigheden. Jij niet. Maar jij kunt scripten. Dat kunnen de meeste spelers dan weer niet.

Bam. Iets met een plus en een één, maar das gay.

@Cornettoijsje
Daarnaast, ash vertrok niet als een dief in de nacht. Dat jullie op dat moment(en nu nog steeds) nog geen flauw benul hadden van wat een forum voor nut heeft, wat voor contacten je daaruit kan krijgen en hoe je daaruit info kan verzamelen waardoor je het gevoel had dat Ash als een dief in de nacht is vertrokken, tja... Dat zegt meer over hoe jullie in de wereld stonden / staan. Al weet ik zeker dat Jack wel beter moet weten.

Het is toch wel heel toevallig dat de gerenomeerde posters als ze terugkeren op w21 aansluiten bij Resist? Propaganda bull shit? :rolleyes: :eek:
 
Bovenaan