Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
Je kan je de moeite besparen Freso. Elke insider weet van de capriolen van Jasper. Zelf zou ik een voorproefje kunnen schrijven over de tijd dat ie kort in LawZzZ speelde, maar dat ga ik niet doen. Mss kan een oude citroen nog wat oprakelen over zijn escapades op KarelNummerZoveel. :p

Hoe hard kan een mens falen op 1 wereld :D :D :D

zoveel als mij zal nooit iemand lukken :eek:
 

DeletedUser62862

Guest
Je kan je de moeite besparen Freso. Elke insider weet van de capriolen van Jasper. Zelf zou ik een voorproefje kunnen schrijven over de tijd dat ie kort in LawZzZ speelde, maar dat ga ik niet doen. Mss kan een oude citroen nog wat oprakelen over zijn escapades op KarelNummerZoveel. :p

Hoe hard kan een mens falen op 1 wereld :D :D :D

Ik lees graag deze capriolen , dus schrijf maar :D
 

DeletedUser

Guest
Okey, je hebt er om gevraagd.

De geschiedenis rond Japser, om het weer even netjes neer te zetten.
Jasper was de baas, hij kon alles en zou vol erop knallen. Edelen als een gek een aanvallen kon die vent. Op goed vertrouwen, de oude Bisdejugend zou vast geen noobje op 't account neerzetten, haalden we de grootste account verneuker binnen.

Op het AF de grootste bek na Vincke en ingame niet veel beter. Oriskany en Bisdejugend werden aangevallen, Oris had het grootste front op dat moment ooit en kreeg een sicke massa binnen. 4 k aanvallen op z'n hele front, kortom dat moest gedeffed worden. Daarnaast liep er 1.000 aanvallen op Bisdejugend, hij had enkel een klein stukje front met Dread volgens Jasper omdat hij een BG had met Dread. We gaven hem als tip om eerst even te wachten hoe hoog de teller zou staan voordat hij met deff zou gaan schuiven, want het kan zijn dat je iets stacked wat totaal niet aangevallen wordt.

Nou goed, de nacht voordat de aanvallen binnenkomen krijgen we de vv. Jasper had de deff thuisgehouden, want hij mocht niet van te voren stacken. De stacks die er vanuit de stam stonden zouden helemaal weggebasht worden, maar dat maakte hem niet uit want dan waren de clears in iedergeval dood.

Daarnaast had hij tegen ons gezegd dat Bismarck hem kon helpen met deffen en dat hij nog wel deff over had omdat Bismarck zou helpen. Wij geloofde hem natuurlijk, waarom niet? Bismarck en Bisdejugend waren altijd al PBG's geweest. En Oris lag ook vol onder aanval, dus als hij deff over had dan kon hij daar wel wat naartoe sturen, zolang hij zelf maar geen risico nam. Onze domme noob Jasper stuurde bijna al z'n deff weg.

Toen kregen wij opeens snachts de vv, bijna niets gedeffed, bijna geen deff en opeens incomings van Bismarck erbij. Kortom zwaar klote. Valere had er geen zin in die nacht, was ook druk met z'n PWS schrijven volgens mij (wat ik herriner, kan ook serie kijken of iets dergelijks). Toen Japser sochtends logte en zag dat er bijna niets gedaan was werd hij boos dat wij niets voor hem gedaan hadden. Er werd niet normaal snel veel dorpen verloren en wij als Resist konden maar 1 oplossing bedenken, ik spring naar 't account. Hurei stond stevig genoeg. We wisten daarnaast ook 1 ding, die Jasper hoeft nooit meer iets met Resist te maken te hebben. Die noob heeft een veelste mooi account verpest met een veelste grote mond.

Toen ik eindelijk was overgestapt heb ik enkel het wachtwoord verandert, niet het emailadres Japser. Ik heb het nog even opgezocht. De oude bespeler van Bisdejugend had jij aangesproken om het wachtwoord weer te veranderen en daarna heb je het fantastische mooie account bisdejugend op bb gezet. Puur om mij te naaien. Ik mocht weer 5 dagen wachten en kwam op muay-ray terecht, misschien het enige positieve wat is overgehouden aan jou hele naai actie. Het was logisch om jou van het account af te werken want je kon niets, je deed niets en je had de grootste bek op het AF na Vincke.

Je zou nu best een betere speler zijn geworden, je interpunctie is in iedergeval verbeterd etc en ik zou je nu best wel een kans willen geven (alleen niet in W21, andere wereld no problemo) maar je moet niet de feiten destijds verdraaien. Wij hebben niet normaal veel gedaan voor je account en jij was laks, lui, onverantwoordelijk en een moeilijk grote mond. Iedereen die toen op 't AF zat kan dat beamen.
:rolleyes: Ten eerste staan er grote onwaarheden in in deze tekst.
Oris had het grootste front op dat moment ooit en kreeg een sicke massa binnen. 4 k aanvallen op z'n hele front, kortom dat moest gedeffed worden. Daarnaast liep er 1.000 aanvallen op Bisdejugend, hij had enkel een klein stukje front met Dread volgens Jasper omdat hij een BG had met Dread. We gaven hem als tip om eerst even te wachten hoe hoog de teller zou staan voordat hij met deff zou gaan schuiven, want het kan zijn dat je iets stacked wat totaal niet aangevallen wordt.
Wat je er vergeet bij te melden is dat Oris toen een fake-massa kreeg, met slechts af en toe een paar clears erbij en ik wel duizend clears op mijn dak kreeg. Ik heb nooit maar dan ook nooit gezegd dat ik een pbg had met Dread. Als je dat niet gelooft moet je het hem maar vragen. Ik had wél een Pbg met Bismarck, die mij toen gestabbed heeft. Jij zei achteraf dat ik dat had kunnen zien aankomen, omdat héél mijn front met Bismarck de avond ervoor was verkend. Waarom had jij dat dan niet zien aankomen als je al zo goed bent?
Nou goed, de nacht voordat de aanvallen binnenkomen krijgen we de vv. Jasper had de deff thuisgehouden, want hij mocht niet van te voren stacken. De stacks die er vanuit de stam stonden zouden helemaal weggebasht worden, maar dat maakte hem niet uit want dan waren de clears in iedergeval dood.
Jij had toen om de vv gevraagd omdat ik de dag erop naar school moest en je een oogje in het zeil wou houden. Je kreeg hem toen ook en tijdens jouw vv beurt verkende Bismarck mijn hele front én edelde hij een stuk of zes dorpen, ondanks de stacks die daar maar magertjes stonden.

aarnaast had hij tegen ons gezegd dat Bismarck hem kon helpen met deffen en dat hij nog wel deff over had omdat Bismarck zou helpen. Wij geloofde hem natuurlijk, waarom niet? Bismarck en Bisdejugend waren altijd al PBG's geweest. En Oris lag ook vol onder aanval, dus als hij deff over had dan kon hij daar wel wat naartoe sturen, zolang hij zelf maar geen risico nam. Onze domme noob Jasper stuurde bijna al z'n deff weg.
Jij hebt achteraf toen nog geprobeerd om die stab van Bismarck op het forum te gebruiken als excuus, je hebt zelf de pm's gezien waarin er wel degelijk sprake was van een PBG. Ten tweede kreeg oris toen op al zijn dorpen een verkenningsaanval. Plague en lawzz hadden dat onderling geregeld en veegden zijn lage stacks toen weg. Ik lag er toen het dichste bij samen met muay-ray, die toen al al zijn def daar had staan. Ik moest en ik zou bijstacken.

Toen ik eindelijk was overgestapt heb ik enkel het wachtwoord verandert, niet het emailadres Japser. Ik heb het nog even opgezocht. De oude bespeler van Bisdejugend had jij aangesproken om het wachtwoord weer te veranderen en daarna heb je het fantastische mooie account bisdejugend op bb gezet. Puur om mij te naaien. Ik mocht weer 5 dagen wachten en kwam op muay-ray terecht, misschien het enige positieve wat is overgehouden aan jou hele naai actie. Het was logisch om jou van het account af te werken want je kon niets, je deed niets en je had de grootste bek op het AF na Vincke.
Ik heb hem niet aangesproken om het wachtwoord te veranderen Harmen, lees je mijn posts eigenlijk wél? Daarin staat duidelijk dat het de afspraak was om niét het e-mailadres te veranderen of om het wachtwoord te veranderen, omdat zij( en dan vooral Dave) soms nog inlogden. Ten tweede geef je hier iets weg harmen, waarom heb je toen het wachtwoord veranderd? Om mij van het account af te kicken? Verder geef je dus ook toe dat je toen van plan was mij te stabben... Ik wist het wachtwoord zelf niet meer nadat ze dat hadden veranderd. Ik heb het niét op bb gezet, dat hebben de originele eigenaars gedaan.

Je kan je de moeite besparen Freso. Elke insider weet van de capriolen van Jasper. Zelf zou ik een voorproefje kunnen schrijven over de tijd dat ie kort in LawZzZ speelde, maar dat ga ik niet doen. Mss kan een oude citroen nog wat oprakelen over zijn escapades op KarelNummerZoveel. :p

Hoe hard kan een mens falen op 1 wereld :D :D :D

Hoe hard kan een mens falen op en algemeen forum, zodat hij een nieuw e-mailadres moet aanmaken om nog op het forum te kunnen? :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
jiFfM.jpg


:rolleyes: Ten eerste staan er grote onwaarheden in in deze tekst.

Wat je er vergeet bij te melden is dat Oris toen een fake-massa kreeg, met slechts af en toe een paar clears erbij en ik wel duizend clears op mijn dak kreeg. Ik heb nooit maar dan ook nooit gezegd dat ik een pbg had met Dread. Als je dat niet gelooft moet je het hem maar vragen. Ik had wél een Pbg met Bismarck, die mij toen gestabbed heeft. Jij zei achteraf dat ik dat had kunnen zien aankomen, omdat héél mijn front met Bismarck de avond ervoor was verkend. Waarom had jij dat dan niet zien aankomen als je al zo goed bent?

Het moest Bisde ipv Dread zijn, sorry. Waarom zou ik het niet hebben zien aankomen? Heel simpel, omdat ik mijn stamgenoten vertrouwde. Daarnaast hoe zou ik in godsnaam kunnen weten dat hij geen PBG was, pas toen ze je front scouten dacht ik, fack. Hier moet nu als een gek deff naartoe, Oris is een fake massa en alles loopt op Bisde. Die dagen daarna zijn we daar mee bezig geweest maar je hebt zoveel deffensieve fouten gemaakt dat het niet meer normaal te deffen was. Schuifdeff die je voor een verloren dorpje gooit waardoor je dorpen die je zou moeten deffen niet zou kunnen pakken. Je faalde gewoon hard. Kom er maar voor uit noob.

En over die vv, ik weet wel dat we tijdens de aanvallen (toen alles binnen kwam en 't een chaos was) wij eigenlijk alleen maar vv's draaide en jij nog met een grote bek rondliep op 't forum. Wij zullen vast dorpen hebben verloren, tuurlijk, maar dat kwam niet omdat wij faalden maar omdat jij gefaald bent.

JE HOEFDE GEEN DEFF TE STUREN. Alleen zei jij dat je deff kon missen, dat je het onder controle had...

Gast, ik kan die post nog wel ff opzoeken en dat ga ik ook doen waarin ik aangeef dat ik jou van 't account kick. Iedereen weet dat ik jou van 't account af zou kicken, ik heb 't op 't AF vermeld en daarna was 't account opeens ww verandert omdat jij "contact" had gehad met de eigenaar.

En Nulanivelo, ik blijf die jongen zelfreflectie geven omdat hij 't idee heeft dat hij de God was op dat moment, dat hij alles goed deed en wij alles verneukte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71860

Guest
Hahhahahaaaaaa. Mooie repliek. Nu is mijn post wel helemaal ontkracht ja :D:D:D:D:D


NOT
 

DeletedUser

Guest
Hahhahahaaaaaa. Mooie repliek. Nu is mijn post wel helemaal ontkracht ja :D:D:D:D:D


NOT

Jij ontkracht mijn post ook niet. Dan ga ik ook geen moeite doen om jou post te ontkrachten.;)

jiFfM.jpg




Het moest Bisde ipv Dread zijn, sorry. Waarom zou ik het niet hebben zien aankomen? Heel simpel, omdat ik mijn stamgenoten vertrouwde. Daarnaast hoe zou ik in godsnaam kunnen weten dat hij geen PBG was, pas toen ze je front scouten dacht ik, fack. Hier moet nu als een gek deff naartoe, Oris is een fake massa en alles loopt op Bisde. Die dagen daarna zijn we daar mee bezig geweest maar je hebt zoveel deffensieve fouten gemaakt dat het niet meer normaal te deffen was. Schuifdeff die je voor een verloren dorpje gooit waardoor je dorpen die je zou moeten deffen niet zou kunnen pakken. Je faalde gewoon hard. Kom er maar voor uit noob.

En over die vv, ik weet wel dat we tijdens de aanvallen (toen alles binnen kwam en 't een chaos was) wij eigenlijk alleen maar vv's draaide en jij nog met een grote bek rondliep op 't forum. Wij zullen vast dorpen hebben verloren, tuurlijk, maar dat kwam niet omdat wij faalden maar omdat jij gefaald bent.

JE HOEFDE GEEN DEFF TE STUREN. Alleen zei jij dat je deff kon missen, dat je het onder controle had...

Gast, ik kan die post nog wel ff opzoeken en dat ga ik ook doen waarin ik aangeef dat ik jou van 't account kick. Iedereen weet dat ik jou van 't account af zou kicken, ik heb 't op 't AF vermeld en daarna was 't account opeens ww verandert omdat jij "contact" had gehad met de eigenaar.

En Nulanivelo, ik blijf die jongen zelfreflectie geven omdat hij 't idee heeft dat hij de God was op dat moment, dat hij alles goed deed en wij alles verneukte.

Je vertrouwt je stamgenoten maar eens je op het account zit ga je er ze wel afkicken omdat je zelf erop wilt redden wat er te redden valt? Groot vertrouwen dan ....

En trouwens als je mijn post gelezen had, had je geweten dat ik geen contact heb gehad met de eigenaars, ik heb er enkel mee gedreigd. Ze hebben het zelf veranderd.

Ik ben God niet. God is dood( Nietszche) en ik niet. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik moet wel toegeven, nulanivelo, dat hij je wel gedist heeft :D:D

Maar Jasper, ga hier nu maar weer weg.
 

DeletedUser60153

Guest
Jij ontkracht mijn post ook niet. Dan ga ik ook geen moeite doen om jou post te ontkrachten.;)



Je vertrouwt je stamgenoten maar eens je op het account zit ga je er ze wel afkicken omdat je zelf erop wilt redden wat er te redden valt? Groot vertrouwen dan ....

En trouwens als je mijn post gelezen had, had je geweten dat ik geen contact heb gehad met de eigenaars, ik heb er enkel mee gedreigd. Ze hebben het zelf veranderd.

Ik ben God niet. God is dood( Nietszche) en ik niet. :p

Duh... Waarom zou ik in jou vertrouwen hebben.

Jij geilt echt op die vent he... Je kan ook zelf over levenszaken nadenken ipv Nietszche dat voor je te laten doen.
 
Bovenaan