Wie vind de kerk wel leuk?

DeletedUser

Guest
Ik spreek bijna nooit iemand die de kerk wel leuk vindt.
Dus ik ben benieuwd wie zich hier wel meldt.

Ik persoonlijk vind het heel veel spontaniteit en spanning uit het spel halen.
Mischien leuk om hier een een enquete van te maken.
 
Reactiescore
981
Persoonlijk, vind ik de kerk van meer tactiek zorgen en zelf heb ik er amper last van. Je moet je zaakjes goed op orde hebben, goed de kerk dorpen gestackt hebben anders zal je het lastig krijgen. Enkel het begin is vervelend, maar voor de rest maakt het amper uit als je je zaakjes maar goed op orde hebt.
 

DeletedUser

Guest
persoonlijk, vind ik de kerk van meer tactiek zorgen en zelf heb ik er amper last van. Je moet je zaakjes goed op orde hebben, goed de kerk dorpen gestackt hebben anders zal je het lastig krijgen. Enkel het begin is vervelend, maar voor de rest maakt het amper uit als je je zaakjes maar goed op orde hebt.

+1.
 

DeletedUser

Guest
Hoewel ik toch enige tijd w12 geb gespeeld, zou ik nooit meer aan een kerkwereld beginnen. Geef mij maar een gewone classic.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoor ook dat veel stoppen voor ze echt groter zijn omdat ze de kerk niks aan vinden.
En dan dus ook geen kerkwerelden meer willen spelen.
Ik kan me voorstellen dat het later niet veel uitmaakt.
 

DeletedUser49603

Guest
Ik heb 1x op kerk wereld gespeelt toen ik een noobje was zeg maar en toen had ik al 3 dorpen (!) :p

Maar ik ga ze nu uit proberen nu ik lekker veel tijd heb en zin :)
 
Reactiescore
981
Hoewel ik toch enige tijd w12 geb gespeeld, zou ik nooit meer aan een kerkwereld beginnen. Geef mij maar een gewone classic.

Dat sommige classic werelden liever spelen kan ik begrijpen, ze zijn de kerk niet gewend en hebben er weinig mee. Ik zelf ben w12 begonnen, en ben er dus mee opgegroeid. Dat helpt meestal ook wel. En dat de classic instellingen dacht ik niet enkel zonder kerk was, maar ook met 3 level systeem en soms boerderijlimiet (Waar ik dan weer erg weinig mee heb) wat ook weer een lastigere tactiek mee brengt..

Iedereen heeft zo een beetje zijn eigen soort instellingen van wat hij lekker vind spelen, en in de meeste gevallen is dat de wereld waarbij ze zijn opgegroeid. Maar in ieder geval, dat sommige de kerk echt totaal overbodig vinden, en weg willen hebben vind ik wat onterecht. Brengt toch andere tactiek en wat variatie in de game. Wel moet ik zeggen dat er nu wel te vaak nieuwe werelden (Met kerk) zijn gekomen en de classic werelden worden overgeslagen wat ik zelf wat jammer vind en onterecht..
 

DeletedUser

Guest
Dat sommige classic werelden liever spelen kan ik begrijpen, ze zijn de kerk niet gewend en hebben er weinig mee. Ik zelf ben w12 begonnen, en ben er dus mee opgegroeid. Dat helpt meestal ook wel. En dat de classic instellingen dacht ik niet enkel zonder kerk was, maar ook met 3 level systeem en soms boerderijlimiet (Waar ik dan weer erg weinig mee heb) wat ook weer een lastigere tactiek mee brengt..

Iedereen heeft zo een beetje zijn eigen soort instellingen van wat hij lekker vind spelen, en in de meeste gevallen is dat de wereld waarbij ze zijn opgegroeid. Maar in ieder geval, dat sommige de kerk echt totaal overbodig vinden, en weg willen hebben vind ik wat onterecht. Brengt toch andere tactiek en wat variatie in de game. Wel moet ik zeggen dat er nu wel te vaak nieuwe werelden (Met kerk) zijn gekomen en de classic werelden worden overgeslagen wat ik zelf wat jammer vind en onterecht..

Klopt zeker. Ben tot de 2 mio gegaan op w12, dus heb echt wel de moeite genomen om een kerkwereld goed te leren kennen, en het is inderdaad erg tactisch, maar ze maken zoals je zegt echt te weinig classics. En boerderijlimiet is ook erg leuk vind ik althans, maar ieder zijn favo natuurlijk, al vind ik dat het allemaal wat meer in evenwicht zou mogen zijn qua settings.

En ben zelf idd op een w1 begonnen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het leuk.
Kan je weer meer met het spel en zitten weer wat extra tactieken aan verbonden. :)
 

DeletedUser49603

Guest
Wat ook leuk is dat je weer ff kan rommelen aan die kerken
Heb ook als ik ga rimmen net vakantie :)
 

DeletedUser

Guest
Ik speel ook liever zonder kerk maar nog is een keertje met kerk kan geen kwaad.
 

DeletedUser

Guest
kerk is irritant, vooral als de spelers langs je een perfect geclustert kerk cluster hebben niet doorheen te komen.
 
Reactiescore
981
kerk is irritant, vooral als de spelers langs je een perfect geclustert kerk cluster hebben niet doorheen te komen.

Uhm, dat is volgens mij gewoon 1 cluster bij elkaar en niet 15 verschillende clusters. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik snap die kerk nooit. Vind het vooral lelijk op de kaart.
 

DeletedUser2626

Guest
Vind de kerk geen leuk tactisch aspect. Heeft puur te maken met ligging. Stel het enige grote dorp in de buurt ligt net buiten het kerk-gebied, heb je gewoon lekker pech. Terwijl de andere 2 grote dorpen in zijn kerk-gebied kan hebben.
(In het begin hea)
 
Bovenaan