wie is er voor afschaffen automatische meldingen bij incommings op iphone etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik erger me dood aan de mogeljkheden zoals een bericht op ipod-telefoon etc als er incommings zijn op je account

Enerzijds verpest je zo het verrassingseffect van de aanvaller
Anderzijds is het oneerlijk aangezien niet iedereen gebruik maakt van ipod-smartphones etc

Het heeft niets met het online zijn van het spel te maken dus ik hoop dat men zulke zaken afschaft
Het spel dient actief en online gespeelt te worden
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Discussie is al geweest. Wordt niet afgeschaft.

Bovendien heeft BIJNA iedereen tegenwoordig een smartphone (met Android of iOS). Ik vind het een briljante optie, kan ik met gerust hart heel weekend op stap zijn en indien nodig VV afgeven. Hoef me nooit druk te maken dat ik wat mis.

Dan: je zegt het spel dient actief en online gespeeld te worden. Dat is via de mobiel ook?
 

DeletedUser

Guest
Mooie titel trouwens...

Ben het helemaal eens met CvC. Daarnaast maakt het hebben van een app met pushberichten e.d. het ook aantrekkelijker voor mensen om te spelen.

Nu heb je tenminste nog een kans tegen accounts waar meerdere spelers op zitten en 24/7 online zijn. Ik kan dat niet, maar door die pushberichten kan ik wel gewoon online zijn als ik incommings krijg.
 

DeletedUser

Guest
Tribal Wars moet met haar tijd meegaan.. Dit hoort erbij en zal inderdaad niet veranderen. Veel games zullen zich meer en meer gaan richten op (ik noem het maar) "smartthings", zo ook Tribal Wars met de Tribal Wars App en de bijbehorende notificaties.

Verder vind ik het op zich geen slecht idee, alhoewel het voor mij vrij nadelig is... Nu met de notifcaties is het namelijk prettiger om als solospeler te spelen op Tribal Wars, omdat je nu ook notificaties kunt krijgen wanneer je even niet alert bent. Als je die notificaties niet krijgt, wordt je toch meer gedwongen om met meerdere spelers op één account te spelen, want anders is het gewoon zeer lastig om op te boksen tegen spelers die met meerdere spelers op een account spelen.

Hiermee trek je eigenlijk de activiteit van de spelers iets meer op één lijn, dat zie ik als een pluspunt.
 

DeletedUser65027

Guest
Fijn dat je er tegen bent. Ben je ook tegen de mogelijkheid om met PA en AM mailnotificaties te krijgen? Daar werd al gebruik van gemaakt voordat er een app was, met mobiele telefoons!

Al met al lijkt dit me een discussie voor een hele lange tijd terug, gezien de ios app er al een jaar is en tw het alleen maar eerlijker heeft gemaakt met een androit app. Eens of niet?

BTW: Waarom reageer je niet eens als men je punt slecht vind? Je hoort je standpunt toch te verdedigen of ben je omgepraat?
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat je er tegen bent. Ben je ook tegen de mogelijkheid om met PA en AM mailnotificaties te krijgen? Daar werd al gebruik van gemaakt voordat er een app was, met mobiele telefoons!

Al met al lijkt dit me een discussie voor een hele lange tijd terug, gezien de ios app er al een jaar is en tw het alleen maar eerlijker heeft gemaakt met een androit app. Eens of niet?

BTW: Waarom reageer je niet eens als men je punt slecht vind? Je hoort je standpunt toch te verdedigen of ben je omgepraat?

lol relax!
Hij is niet eens meer online geweest sinds hij dit gepost heeft :p
 

DeletedUser

Guest
veel kun je ook niet op je mobiel als je 100 av krijgt bijv :p enigste wat ik dan zou kunnen doen is dat ding tegen de muur op gooien omdat ik gek zou worden van 100 geluidjes xD
 

DeletedUser

Guest
geluid uitzetten? :p
Je kan overigens ook kiezen dat je alleen een geluidje hoort bij de eerste aanval.
 

DeletedUser

Guest
oh na ik heb een samsung galaxy y en daar is de app niet compitabel voor :p maarja ik gebruik wel gewoon internet om op tw te komen :p
 
Reactiescore
31
Discussie is al geweest, blijft nou eenmaal zo.
Ik denk dat je er maar aan moet wennen haha :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan