[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

Deleted User - 487871837

Guest
We hebben ook een categorie DJ's toch? Denk dat mijn tweede figuur daar bij past.
 

DeletedUser74358

Guest
Voordat iedereen druk aan de slag gaat met de verkiezingen en dergelijke, post even z.s.m. je items, dan kan Monobear(excuus, ken je niet bij naam) het in zijn lijstje plakken. Dan kunnen we die(Niet te overhaast, rustig aan) nog even doorkijken en insturen. Dan heeft iedereen de tijd om aan zijn vrijstellingen te werken.

Trouwens, als je nou twijfelt aan wie je de tweede vrijstelling wil geven, ik zal hem niet weigeren :O
 

DeletedUser66944

Guest
Aangezien mijn hints nog niet zijn toegevoegd aan de lijst en ik al gisteren had gepost ga ik het nog eens herhalen
foto 1: Donald Trump (President)
foto 2: twin tower (torens)
 

DeletedUser77639

Guest
Categorie 1: Komiekers
- Hans Teeuwen
- philippe Geubels
-
-

Categorie 2: Politci
- Maggi De Block
-
-
-

Categorie 3: voetballers
- Giorgio Chiellini
- Pierre-Emerick Aubameyang
- Christian Eriksen
- Zlatan Ibrahimovic

Categorie 4: ?Elektrische? automerken
- tesla
- Honda IONIQ electric.
- Chevrolet
-

Categorie 5: presidenten
- president china (Xi jinping)
- president rusland (putin)
- President Amerika (Donald Trump)
-

Categorie 6: Towers? xD
- Tokyo Tower
- Freedom Tower
- Twin Towers
-

Categorie 7:
-
-
-
-

Categorie 8:
-
-
-
-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb;

1 - Een Nederlandse turner; man; blond (denk ik) kort haar en hij doet ringen. En nee het is niet een van die superbekenden. Geen van Gelder ofzo dus. Hij heeft een jong gezicht en hangt in een 90 graden hoek. Ik denk dat ie blauwe ogen heeft. Zn haar is verder aan de zijkant redelijk geschoren en staat aan de voorkant een heel klein beetje omhoog. Het ziet er zacht uit. Z'n neus is ook redelijk aanwezig.

2 - Iemand die ik niet ken, maar ik had hem gegoogeld voor de regels online kwamen. Mag ik m'n bevindingen posten? (Edit; dat mag niet)

Hier is z'n beschrijving: het is een blanke man met donker haar, ik denk zwart, not sure. Hij draagt een pet met panterprint aan de onderkant van de flap die boven z'n ogen zit. Meer zie je niet. Verder heeft hij een zwarte oorbel in z'n rechteroor, zo'n klein puntje - z'n linkeroor zie je niet. Hij draagt gouden kettingen, twee en een tshirt met BG heel groot in een witte cirkelvlek.

Hier nogmaals mijn personen.
Help.
 

DeletedUser66129

Guest
1 klinkt als Epke Zonderland

Epke Zonderland kort haar? :D

Goeie grap.

Nee maar @Hopeful bij je eerste. Je weet zeker dat het geen Yuri van Gelder is? Die is ik als enige in combinatie met ringen, kort haar opgeschoren enzo. Epke doet normaal geen ringen namelijk..
 

Deleted User - 487871837

Guest
Epke Zonderland kort haar? :D

Goeie grap.

Nee maar @Hopeful bij je eerste. Je weet zeker dat het geen Yuri van Gelder is? Die is ik als enige in combinatie met ringen, kort haar opgeschoren enzo. Epke doet normaal geen ringen namelijk..

We kunnen hem invullen, om iemand te hebben, maar ik weet het niet zeker man :(
 
Bovenaan