[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

DeletedUser77639

Guest
Categorie 1:
- Hans Teeuwen
-
-
-

Categorie 2:
- Maggi De Block
-
-
-

Categorie 3: voetballers
- Chiellini
- Aubamejang
-
-

Categorie 4: automerken
- tesla
- Honda IONIQ electric.
- Chevrolet
-

Categorie 5: presidenten
- president china (naam nog miss?)
- president rusland (putin)
-
-

Categorie 6:
- Tokyo Tower
-
-
-

Categorie 7:
-
-
-
-

Categorie 8:
-
-
-
-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8414

Guest
Goed, alleen nog inpassen in een categorie dan, maar daarvoor zullen eerst de andere foto's er moeten zijn, zal wel een categorie grote gebouwen zijn ofzo.

Iemand een idee wie mijn eerste foto is?
 
Reactiescore
1.015
1ste foto is een bijna kale neger met een micro in z'n pollen die met z'n rechterhand uitstrekt maw een stop beweging met de hand.

2de is een gele chevrolet
 
Reactiescore
182
1ste foto is een bijna kale neger met een micro in z'n pollen die met z'n rechterhand uitstrekt maw een stop beweging met de hand.

2de is een gele chevrolet

Heeft die eerste een bril op? Zo ja, zou het Maitre Gimms kunnen zijn?
 

DeletedUser76151

Guest
1e foto: Een hoog gebouw volledig van glas midden in new york. Is volgens mij dat gebouw dat de twin towers heeft vervangen. Freedom tower als ik me niet vergis?

2e foto: een voetballer, heeft bij Ajax gespeeld en is vervolgens verkast naar engeland. Christiaan Eriksen
 

DeletedUser

Guest
1e foto: Een hoog gebouw volledig van glas midden in new york. Is volgens mij dat gebouw dat de twin towers heeft vervangen. Freedom tower als ik me niet vergis?

2e foto: een voetballer, heeft bij Ajax gespeeld en is vervolgens verkast naar engeland. Christiaan Eriksen


1e: Volledig van glas is inderdaad Freedom tower.

2e weet ik niet
 

DeletedUser77639

Guest
Categorie 1:
- Hans Teeuwen
-
-
-

Categorie 2:
- Maggi De Block
-
-
-

Categorie 3: voetballers
- Giorgio Chiellini
- Pierre-Emerick Aubameyang
- Christian Eriksen
-

Categorie 4: automerken
- tesla
- Honda IONIQ electric.
- Chevrolet
-

Categorie 5: presidenten
- president china (naam nog miss?)
- president rusland (putin)
-
-

Categorie 6: Towers? xD
- Tokyo Tower
- Freedom Tower
-
-

Categorie 7:
-
-
-
-

Categorie 8:
-
-
-
-
 

DeletedUser66129

Guest
Eerste plaatje van mij is een blonde vrouw. Ik ken haar wel ergens van, volgens mij een van Scandinavische land ergens, not sure. Gok haar rond de 40 jaar misschien. Volgens mij heeft of had ze een redelijk belangrijke rol, maar weet niet waarvoor precies.

Tweede plaatje is zijn 2 jonge vrouwen in soort rare ouderwetse kleren in nieuw tintje. Volgens mij zangeressen ofzo. De rechter heeft iets weg van Pink met een soort blonde kuif. Linker is ook blond maar heeft lang haar. Zijn beide erg slank.
 

DeletedUser77639

Guest
Ik heb die kale grappige uit dat België( ja daar hebben ze dus ook humor, wie had dat gedacht?), deed toen die 3 soorten vogels na als grap. Geubels heet ie ofzo?

Tweede is de one and only Zlatan Ibrahimovic.
philip geubels ja.
 

DeletedUser77639

Guest
Categorie 1: Komiekers
- Hans Teeuwen
- philippe Geubels
-
-

Categorie 2: Politci
- Maggi De Block
-
-
-

Categorie 3: voetballers
- Giorgio Chiellini
- Pierre-Emerick Aubameyang
- Christian Eriksen
- Zlatan Ibrahimovic

Categorie 4: automerken
- tesla
- Honda IONIQ electric.
- Chevrolet
-

Categorie 5: presidenten
- president china (naam nog miss?)
- president rusland (putin)
-
-

Categorie 6: Towers? xD
- Tokyo Tower
- Freedom Tower
-
-

Categorie 7:
-
-
-
-

Categorie 8:
-
-
-
-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Extra opdracht: Raad het aantal zetels!
Een extra opdracht tussendoor met betrekking tot de verkiezingen. Wat kan je winnen, een vrijstelling voor jou en één persoon voor de volgende ronde! Jullie hoeven dan geen test te maken en gaan sowieso door naar aflevering 2. Wat moet je doen. Voor morgen 12:00 smiddags moeten jullie een lijstje inleveren met daar jullie verdeling van de 150 zetels. Voor elke zetel dat je er van af zit krijg je 1 punt erbij, degene die op het laatst het minst aantal punten heeft wint twee vrijstellingen voor de volgende test. Daarnaast kan je raden welke partijen het kabinet gaan vormen, heb je dit goed krijg je op het moment dat het bekend wordt 2 jokers kado.

Stuur jouw uitslag via PM naar sander14 en Capricorno

Voorbeeld van invullen
Artikel 1 = 40
Jezus Leeft = 35
Forum voor Democratie 30
Nieuwe Wegen = 20
DENK = 15
50Plus = 10

Kabinetsvorming:
Artikel 1, Forum voor Democratie en DENK

Er mag gegoogled worden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Daarom heb ik er voor gekozen om 2 vrijstellingen uit te delen ;), reken er maar op dat ik alles in evenwicht probeer te houden.
 
Reactiescore
1.015
Heeft die eerste een bril op? Zo ja, zou het Maitre Gimms kunnen zijn?

Ken maitre en denk het niet. Lippen iets dikker of haar iets lichter van tint. Lijkt er wel redelijk op.

E: then again zijn er kleuren voor toegevoegd dus mocht er niets in de buurt zijn, hem dan toch nemen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
182
Ik denk dat de categorie automerken niet goed is, als ik mocht gokken zou ik zeggen elektrische auto's
 

DeletedUser76151

Guest
Kabinetsvorming kan je toch nog niet weten? Daar gaat eerst weken over onderhandeld worden voor we de uitslag te horen krijgen
 
Bovenaan