Wie gaan er starten

Reactiescore
5.693
Hallo allemaal,

Sinds al mijn spionnen worden ontmaskerd, kies ik voor een andere methode.

Wie gaan er starten? Zeg: Ik.

Ik.

Gr lord
_______________________________
Owner of dragonshield3
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik heb gehoord dat Roald gaat starten dus mij niet bellen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik heb gehoord dat Roald gaat starten dus mij niet bellen.

Eerst eens zoeken of ik überhaupt nog toegang kan krijgen tot één van mijn accounts. Sowieso eigenlijk maar amper tijd om écht te spelen, dus even kijken hoe het loopt :)

Wel een mooie toevalligheid, dat uitgerekend roald97 een re-entree maakt op deze wereld, dat had ik zelf ook niet bedacht 15 jaar geleden (?)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Eerst eens zoeken of ik überhaupt nog toegang kan krijgen tot één van mijn accounts. Sowieso eigenlijk maar amper tijd om écht te spelen, dus even kijken hoe het loopt :)

Wel een mooie toevalligheid, dat uitgerekend roald97 een re-entree maakt op deze wereld, dat had ik zelf ook niet bedacht 12-13 jaar geleden (?)

Roald (definitief met pensioen)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Spam even in alle discords en skypejes , hoe meer hoe beter.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Calamity gaat voor de zevenentwintigste wereldwinst. Zorg dat je op tijd in mijn stam terecht komt. Immers slechts vier plekjes beschikbaar.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Mijn ultieme droom: deze man als co.

Calamity gaat voor de zevenentwintigste wereldwinst. Zorg dat je op tijd in mijn stam terecht komt. Immers slechts vier plekjes beschikbaar.

Oei, een piemeet?
 
Reactiescore
140
Ik had niet weer hier eens moeten kijken, met een niet pp-wereld ben ik ook geneigd om weer eens te starten
 
Reactiescore
1.167
Bovenaan