Whoop! of... WHOEPS?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jullie posten niet normaal snel. Ongelooflijk.
Ga eens huiswerk maken, jullie.
 

DeletedUser27722

Guest
Jullie posten niet normaal snel. Ongelooflijk.
Ga eens huiswerk maken, jullie.

School begint pas morgen.. :eek:
Heb niet op voorhand huiswerk gemaakt.. Wel straf. :D (handig)

Ja niet iedereen die volwassen is speelt nog Tribalwars he een >Ridderspelletje<

Kan ik hieruit concluderen dat we jouw leeftijd tussen de 12-14 moeten schatten? :)
 

DeletedUser43327

Guest
Snelle Fiets = n00b

Ja dat zeg ik snelle = n00b die bang is.

Volgens mij ken jij niemand van snelle?

Dat 1 of 2 mensen solliciteren moeten ze zelf weten, oke als ze leider zijn is het wel klote, maar als hij er geen toekomst in ziet.. dat vind ik wel, maar ze hadden ook gewoon het snelle team bij elkaar en dan zeggen, dan tegen de stam.. maarja..

Sommigge mensen zijn te dom om alle posts te lezen zoals deze meneer hier, want volgens mij heeft swift gezegt dat hij er niets te maken mee heeft, hij wist het niet. En 1 ander ook.
 

DeletedUser

Guest
Waar je wel in een negatief daglicht gesteld word... :p
Ah, het is eens voor de verandering ik niet.. :D

Ja, typisch hea :) , ach , ik snap nog steeds niet wat het grote probleem is... normaal heb ik nooit conflicten @ AF .. maar als je er dan een hebt moet je wel goed uitpakken :p , ik ben op msn helemaal platgespammed met mensen die me vroegen wat er met whoop was xD
 

DeletedUser

Guest
volgens mij ken jij niemand van snelle?

Dat 1 of 2 mensen solliciteren moeten ze zelf weten, oke als ze leider zijn is het wel klote, maar als hij er geen toekomst in ziet.. Dat vind ik wel, maar ze hadden ook gewoon het snelle team bij elkaar en dan zeggen, dan tegen de stam.. Maarja..

Sommigge mensen zijn te dom om alle posts te lezen zoals deze meneer hier, want volgens mij heeft swift gezegt dat hij er niets te maken mee heeft, hij wist het niet. En 1 ander ook.

+ 1 ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Ja, typisch hea :) , ach , ik snap nog steeds niet wat het grote probleem is... normaal heb ik nooit conflicten @ AF .. maar als je er dan een hebt moet je wel goed uitpakken :p , ik ben op msn helemaal platgespammed met mensen die me vroegen wat er met whoop was xD

Straks ben je nog populair berucht! :eek:


Wel.. ik poste hem dus ik zou toch wel zelf weten of het al dan niet het doordenken waard is?
Maar speciaal voor jou ga ik erop letten dat wat ik post ook mogelijk is in werkelijkheid? :)

Blij dan? :D
 

DeletedUser

Guest
Wel.. ik poste hem dus ik zou toch wel zelf weten of het al dan niet het doordenken waard is?
Maar speciaal voor jou ga ik erop letten dat wat ik post ook mogelijk is in werkelijkheid? :)

Blij dan? :D

Nou vooruit.
Kijk, ik wil je alleen maar helpen, hè?
 

DeletedUser27722

Guest
Dat is wat jij zelf invult..

Wat moet er dan staan? :)

Sommigge mensen zijn te dom om alle posts te lezen zoals deze meneer hier, want volgens mij heeft swift gezegt dat hij er niets te maken mee heeft, hij wist het niet. En 1 ander ook.

Toch raar? Sinds wanneer beslissen teams niet samen naar welke stam ze trekken en hoe ze dat gaan doen? Een sollicitatie (want daar leek het toch op? :eek:) moet je toch samen doen en niet 2 en de rest die er niets van af wist? :confused:

Lijkt dan niet een 'team' alleen een paar ego's samen. :p
(Maar ik ken ze, dus het klopt niet, maar zo komt het iig over)

Nou vooruit.
Kijk, ik wil je alleen maar helpen, hè?

Ik heb nu niet om hulp gevraagd, maar toch bedankt! ;)
 

DeletedUser

Guest
Beetje naaistreek om dit allemaal op het AF te pleuren:)

Eindelijk nog iemand die het vind!
Harm we hebben eindelijk iets wat we samen eens zijn :D


dankje :rolleyes:

Waarom je speer laten staan als je toch wel backtimed?


Bump...

omdat ik niet met speer ga backtimen :eek:

Waar je wel in een negatief daglicht gesteld word... :p
Ah, het is eens voor de verandering ik niet.. :D

zo te voelen treed ik in je voetsporen :p :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat moet er dan staan? :)



Toch raar? Sinds wanneer beslissen teams niet samen naar welke stam ze trekken en hoe ze dat gaan doen? Een sollicitatie (want daar leek het toch op? :eek:) moet je toch samen doen en niet 2 en de rest die er niets van af wist? :confused:

Lijkt dan niet een 'team' alleen een paar ego's samen. :p
(Maar ik ken ze, dus het klopt niet, maar zo komt het iig over)



Ik heb nu niet om hulp gevraagd, maar toch bedankt! ;)



er stond geen solli in ...

Daarbij kwam dat doordat we sipko al even niet hadden gesproken :) , maar natuurlijk zouden we wel hebben overlegd als er daadwerkelijk plaats was geweest, dit was polshoogte nemen :p

Ik laat me niet beledigen maar ik heb geen reusachtig ego :p
 

DeletedUser27722

Guest
Facepalm, niet wat jij invult iig

Wel, vul het in dan? :)

er stond geen solli in ...

Daarbij kwam dat doordat we sipko al even niet hadden gesproken :) , maar natuurlijk zouden we wel hebben overlegd als er daadwerkelijk plaats was geweest, dit was polshoogte nemen :p

Ik laat me niet beledigen maar ik heb geen reusachtig ego :p

Hoezo geen solli? Je polste of er plaatsen vrij waren, moesten ze 'ja' gezegd hebben, dan zag ik toch wel een solli aankomen tbh.. :)

Nu is er ook al inactiviteit? :p
Gaat snel.. :D

zo te voelen treed ik in je voetsporen :p :eek:

Heb je ook maat 44? :D
 

DeletedUser

Guest
Facepalm, niet wat jij invult iig

en hierbij benoem ik jou tot peevee the second :D, weer zo iemand die totaal niks voorstelt en een beetje doelloos commentaar geeft op dingen waar hij/zij niks vanaf weet :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wel, vul het in dan? :)



Hoezo geen solli? Je polste of er plaatsen vrij waren, moesten ze 'ja' gezegd hebben, dan zag ik toch wel een solli aankomen tbh.. :)

Nu is er ook al inactiviteit? :p
Gaat snel.. :D



Heb je ook maat 44? :D

Hoe raad je het! :p
nee geen inactiviteit :p
ben er vaak genoeg alleen niet altijd op dezelfde tijden als Sterretje&zo.

maar dan vind ik nog dat ze het wel konden zeggen :x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan