Whoop! of... WHOEPS?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
En bovendien heb ik geen bewijzen, dus mocht ik het openbaar maken, zou ik toch maar uitgelachen worden.

Mijn punt. Je wordt uitgelachen omdat er momenteel niks aan te merken is. Zowel, dan hoor ik het voor het eerst, dus dan wil ik het weten. :)
 

DeletedUser27722

Guest
Even op een rijtje:
Je speelt niet op deze wereld, of je hebt het niet in je handtekening. Je komt voor geen enkele stam op, dus waarschijnlijk zit je niet in een stam en ik zie iedereen jou haten. Vraagje voor jou: douch jij wel eens?

Even antwoorden, in een rijtje:

1) Speculatie.
2) Hoef ik dit in mijn handtekening te zetten? :)
3) Je kent de naam niet, laat staan dat je weet in welke stam ik voorkom?
4) Je fanclub hier is ook behoorlijk gering tbh.
5) Ja, ik kom er juist uit. ;)

Happy now? :)
En ik gaf je dan nog een compliment. :rolleyes: Je bent ook nog steeds onvoorspelbaar hé, Tim. :eek:
 

DeletedUser

Guest
1) Speculatie.
2) Hoef ik dit in mijn handtekening te zetten? :)
3) Je kent de naam niet, laat staan dat je weet in welke stam ik voorkom?
4) Je fanclub hier is ook behoorlijk gering tbh.
5) Ja, ik kom er juist uit. ;)

Happy now? :)
En ik gaf je dan nog een compliment. :rolleyes: Je bent ook nog steeds onvoorspelbaar hé, Tim. :eek:

1, dat zei ik eigenlijk al, dus dat hoefde je niet te herhalen.
2, Nee, maar daarom wist ik het dus niet, Einstein.
3, Mijn punt blijft staan en dus heb je geen antwoord gegeven.
4, Interesseert me vrij weinig, ik kom hier geen vriendjes maken.
5, Jammer, anders wist ik waarom je geen vrienden had.

Nee en ja.
 

DeletedUser27722

Guest
1, dat zei ik eigenlijk al, dus dat hoefde je niet te herhalen.
2, Nee, maar daarom wist ik het dus niet, Einstein.
3, Mijn punt blijft staan en dus heb je geen antwoord gegeven.
4, Interesseert me vrij weinig, ik kom hier geen vriendjes maken.
5, Jammer, anders wist ik waarom je geen vrienden had.

Nee en ja.

Ah, ik zit wel in een stam? ^^

Dus omdat jij stinkt heb jij geen vriendjes? Ah, bijna medelijden Tim. ;)
Bijna evenveel als toen je 'plots' geen deel meer uitmaakte van het TW-team. :)

Maar genoeg over mij, hoe gaat het met jou? :eek:

So true.

Haha :p.

Komt bijna zielig Deran. :)
 

DeletedUser48278

Guest
Mijn punt. Je wordt uitgelachen omdat er momenteel niks aan te merken is. Zowel, dan hoor ik het voor het eerst, dus dan wil ik het weten. :)

Mijn punt is, het is zinloos om geruchten te posten zonder bewijs (vandaar de naam geruchten ^^).
Beter had ik het ook niet gezegd in mijn eerdere post.
 

DeletedUser

Guest
Ah, ik zit wel in een stam? ^^

Dus omdat jij stinkt heb jij geen vriendjes? Ah, bijna medelijden Tim. ;)
Bijna evenveel als toen je 'plots' geen deel meer uitmaakte van het TW-team. :)

Ik ben een tijdje weggeweest. Dat heeft oorzaken wat ik niet ga vertellen, aangezien het best wel privé is. Verder zijn jouw speculaties dermate zielig dat het wel wat zegt over je opvoeding. Ik las een verhaaltje over een rare opvoeding, iemand die door apen was opgevoed. Is jouw naam toevallig Tarzan?
 

DeletedUser

Guest
Serieus, jullie zitten hier nu elkander uit te schelden, compleet off topic. De topic ging erover of Whoop! een goeie of fail stam is, maar na ongeveer 2 pagina's is dat weggedreven en is het gewoon een groot frustratiefestijn. Helft van deze discussies zijn veel beter om in priveberichten uit te vechten of gewoon te zwijgen.

Als lid van whoop! vind ik het eiglijk niet erg als whoop! in vraag word gesteld als goeie stam, want zeer slecht kunnen ze niet zijn als er zoveel discussie over is.

Ten tweede, wat snelle fiets doet, is zijn zaak, als je die soli wil bekend maken, jou keuze, wel geen mooie maar zo is het nu. Persoonlijk kan het me weinig schelen, als hij weg wilt is dat zijn keuze.

Ten derde de helft van jullie weten nog niet half over wat dit gaat, maar vinden het gewoon leuk om elkander uit te schelden. Dit toont het niveau van jullie, wat ik eigenlijk lachwekkend laag vind.

Jens out
 
Reactiescore
372
Jongens jongens jongens jongens :eek:.

Stop eens met dat bekvechten tegenover elkaar, en kom met feiten ipv te zeggen dat iemand stinkt omdat ie niet douchte en daarom misschien geen vrienden heeft. Kan veel vriendelijker joh :eek:.

Stoppen jullie niet, dan moedig ik iedereen aan het rode driehoekje in te drukken :D.
 

DeletedUser

Guest
Even on-topic:
Een stam die in dit stadium een tegenslag krijgt, komt meestal sterker terug, qua motivatie en dergelijke. Ik zeg nu niks over individuele kwaliteiten. Kijk naar Crypto, die ook het één of ander tegen zich kreeg en is nu naar mijn idee een sterkere stam dan eerst. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan