Wereldoorlog

DeletedUser

Guest
haha hij blijft het maar proberen he :p

Nah nog 3,8% op W22 veroveren (ja ja het gaat hard :p) en dan stop ik met TW. Mooi geweest na al die jaren het gespeeld te hebben.
 

DeletedUser59942

Guest
haha hij blijft het maar proberen he :p

Nah nog 3,8% op W22 veroveren (ja ja het gaat hard :p) en dan stop ik met TW. Mooi geweest na al die jaren het gespeeld te hebben.

Tuurlijk, wie weet ben je ondertussen van gedachten verandert:p

Met w22 bijna ten einde zou het me weinig verbazen als er een aantal spelers op zoek zijn naar nieuwe uitdagingen.
Hiervoor mag je je altijd bij mij melden^^
 
Reactiescore
1.094
Tuurlijk, wie weet ben je ondertussen van gedachten verandert:p

Met w22 bijna ten einde zou het me weinig verbazen als er een aantal spelers op zoek zijn naar nieuwe uitdagingen.
Hiervoor mag je je altijd bij mij melden^^

Ik in ieder geval niet. Na w22 en w34 stop ik op normale werelden.
Miss ga ik op .net een keer starten, en dan heel af en toe een classic. Maar verder niet
 

DeletedUser74005

Guest
Tuurlijk, wie weet ben je ondertussen van gedachten verandert:p

Met w22 bijna ten einde zou het me weinig verbazen als er een aantal spelers op zoek zijn naar nieuwe uitdagingen.
Hiervoor mag je je altijd bij mij melden^^

Of bij mij, wij hebben een hele aardig bondgenoot namelijk ^^
 

DeletedUser69459

Guest
dan mis ik jou ook niet hoor :(



soort van, kan nog wel loggen volgens mij maar heb dat sinds Mei al niet meer gedaan omdat ik me vervangen voelde :(
maar ik had ook de motivatie niet meer om door te spelen toen TNW viel dus vandaar dat ik uberhaupt vervangen was :p

Noob :D
 

DeletedUser74005

Guest
dan mis ik jou ook niet hoor :(



soort van, kan nog wel loggen volgens mij maar heb dat sinds Mei al niet meer gedaan omdat ik me vervangen voelde :(
maar ik had ook de motivatie niet meer om door te spelen toen TNW viel dus vandaar dat ik uberhaupt vervangen was :p

Stommert
 

DeletedUser73325

Guest
MB en Fear samen 83,7%, dus komt erop neer dat jullie bijna het einde kunnen aanvragen^^
 

DeletedUser73325

Guest
Haha ik speel op baby swakke, maar las vandaag hier pas dat jullie er voortijdig een eind aan gaan maken. Dacht eerst dat jullie echt tot de 100% gingen. Kan ik toch nog de wereld surviven misschien :p
 

DeletedUser69389

Guest
Maar ook niet lang. Maar het kan best nog wel even duren hoor, want wij willen minimaal de gehele Top 25 in Fear handen hebben.
 

DeletedUser69459

Guest
Sinds eind mei dus niet heel kort ofzo ;P

Dus niet degene waarmee ik samenspeelde, dat was eig mijn vraag ;p

Succes zou ik zeggen :p
Houdt The Rots zich nog staande ofniet? Is toch alweer een maandje geleden dat ik hier enige stats heb gezien :eek:
 
Bovenaan