Wereldoorlog

DeletedUser69389

Guest
Wat ben jij toch een ondankbaar stuk kreng xD; En Fear! noobs, wat heb jij toch een plaat voor je kop. Nog steeds geirriteerd over dat je hebt gegokt en verloren.
 

DeletedUser69459

Guest
Nog steeds heb jij geen gevoel voor humor, bovenstaande is bewijsstuk 20 ofzo :eek:
 

DeletedUser59349

Guest
Ik kan wel regelen voor je dat je wel op W22 maar niet in Fear! komt te spelen als je dat wilt?
The Rots kan wel wat versterking gebruiken :p
 
Reactiescore
1.075
en ik heb vast wel nog ergens een UWS ww'tje in mijn bezit als ik ff ga zoeken :p
 

DeletedUser69459

Guest
Ja nee, toch niet. Als je niet doorhad dat dit een grapje was dan stel ik me toch wel ernstige vragen bij jouw sociale vaardigheden of jouw verstand;)
 

DeletedUser69389

Guest
Ja nee, toch niet. Als je niet doorhad dat dit een grapje was dan stel ik me toch wel ernstige vragen bij jouw sociale vaardigheden of jouw verstand;)

Ach dan zat/zit ik op jouw niveau en die ligt volgens mij toch wat hoger. En nee dat was niet duidelijk zichtbaar.
 

DeletedUser69389

Guest
Daarom dat jij de enige bent die hier serieus op reageert :eek::rolleyes:

Misschien omdat dit forum superdood is? Net als de wereld waar de ene na de andere op del gaat. Nog 10% en deze wereld kan dicht, maar dat gaat wel erg snel in dit tempo. The Guru is vannacht vertrokken en de volgende komen er al weer aan...
 

DeletedUser69459

Guest
Misschien omdat dit forum superdood is? Net als de wereld waar de ene na de andere op del gaat. Nog 10% en deze wereld kan dicht, maar dat gaat wel erg snel in dit tempo. The Guru is vannacht vertrokken en de volgende komen er al weer aan...

Tja, ik speel niet meer he ^^
 

DeletedUser

Guest
Zal niet heel super lang meer duren lijkt mij. Nog iets van 7% nodig om sluiting aan te vragen ;)
 
Bovenaan