Wereld Winst

Reactiescore
1.367
Waarom kunnen spelers de oudere werelden niet handmatig bij die award gevoegd worden?

"Je hebt wereld x gewonnen met je stam x"
 

DeletedUser17472

Guest
Dat is technisch niet mogelijk. Die awards zijn zichtbaar vanaf het moment dat de award in het leven is geroepen voor de werelden die daarna zijn geëindigd.
 
Reactiescore
1.367
Dat is technisch niet mogelijk. Die awards zijn zichtbaar vanaf het moment dat de award in het leven is geroepen voor de werelden die daarna zijn geëindigd.

Het zou technisch niet zo heel moeilijk moeten zijn om een "nieuwe" award (zelfde uiterlijk en opmaak als die je nu hebt) te maken waarin duckjs/poo oid handmatig de spelers erin zet?
 
Reactiescore
1.367
Weet je hoeveel tijd dat kost om dat te doen? Het is technisch niet mogelijk.

Het stukje coderen kan innogames prima doen, het handmatig invoeren zou voor TW.nl enkel voor de eerste 37 werelden moeten, dus dat valt mee.
 
Reactiescore
2.508
Waarom hecht je zoveel waarde aan een (in mijn ogen zinloze) award Danny?
 
Reactiescore
1.367
Waarom hecht je zoveel waarde aan een (in mijn ogen zinloze) award Danny?

Je hebt nu een award die eigenlijk maar de helft van de spelers die de award verdient hebben hem geeft. Beetje jammer als je het mij vraagt.
 
Reactiescore
746
En dat zal niet gebeuren. We vinden het jammer dat je deze niet hebt, bij implementatie ervan werd alreeds gezegd dat het niet retroactief zou werken in het aankondigingstopic.

We geven het echter door als verbetering naar de ontwikkelaars
 
Reactiescore
1.367
En dat zal niet gebeuren. We vinden het jammer dat je deze niet hebt, bij implementatie ervan werd alreeds gezegd dat het niet retroactief zou werken in het aankondigingstopic.

We geven het echter door als verbetering naar de ontwikkelaars

Daar ben ik van op de hoogte, enkel hebben we daar nooit een reden voor gehad (?)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Rustig maar boys. TW heeft al moeite met het maken van goede events dus ik zou ze niet nog meer werk geven :p
 
Reactiescore
1.075
danny, je hebt enkel noob accs bespeeld, dus maak je hier maar geen zorgen over.
 
Reactiescore
1.468
Daar ben ik van op de hoogte, enkel hebben we daar nooit een reden voor gehad (?)

Tuurlijk wel... "Luiheid"
s
Hoewel ik geen idee heb van wat de echte reden is, kan ik mij persoonlijk voorstellen dat het commercieel simpelweg de moeite niet waard is. (Kosten vs baten)
Daarbij komt dat TW best oud is, ik kan me voorstellen dat het niet de meest ordelijke code heeft ;)
 
Reactiescore
1.367
s
Hoewel ik geen idee heb van wat de echte reden is, kan ik mij persoonlijk voorstellen dat het commercieel simpelweg de moeite niet waard is. (Kosten vs baten)
Daarbij komt dat TW best oud is, ik kan me voorstellen dat het niet de meest ordelijke code heeft ;)

Waarom komen mods steeds af met onzin argumenten...?
Ordelijke code of niet, zou echt niet lang duren. Kosten en baten sure, dan moeten ze enkel p2w events blijven doen of TW uitfaseren.
 
Reactiescore
1.468
Waarom komen mods steeds af met onzin argumenten...?
Heeft weinig met mijn mod zijn te maken, meer met hoe ik innogames ken als bedrijf. Ik houd niet van die politiek correcte antwoorden waar veel mensen vaak mee komen dus zeg ik gewoon wat ik denk waar het op slaat.

Waarom zou een bedrijf geld ergens insteken als je dat geld ook kunt steken in een spel wat wel draait? Wees blij dat TW überhaupt nog bestaat en geniet van elke dag dat ze dit spel nog in leven laten ;)

Bovenstaande heeft dus again niks met mijn mod zijn te maken, Just my personal thoughts
 
Reactiescore
1.367
Heeft weinig met mijn mod zijn te maken, meer met hoe ik innogames ken als bedrijf. Ik houd niet van die politiek correcte antwoorden waar veel mensen vaak mee komen dus zeg ik gewoon wat ik denk waar het op slaat.

Waarom zou een bedrijf geld ergens insteken als je dat geld ook kunt steken in een spel wat wel draait? Wees blij dat TW überhaupt nog bestaat en geniet van elke dag dat ze dit spel nog in leven laten ;)

Bovenstaande heeft dus again niks met mijn mod zijn te maken, Just my personal thoughts

Okay, dan is het goed :p

Ken tribalwars inderdaad als spel, dat tegenwoordig enkel om geld draait, maar daarom zou het nog niet ondenkbaar zijn dat ze updates doen.
 
Reactiescore
92
Mwa tot 2015 had TW 80 miljoen omzet totaal en daar komt nog wel wat bij;
innogames(2017) zei:
"Since the company´s foundation and the professionalization of the business model, the yearly revenue of the classic strategy game is now six times higher than in 2007."
We werden eerder aan het denken gezet met de vraag hoeveel tijd het kost om die awards bij te werken, maar is er ook over nagedacht hoeveel tijd het heeft gekost die awards te halen?
 
Bovenaan