Wereld Winst

Reactiescore
1.367
Waarom kunnen spelers de oudere werelden niet handmatig bij die award gevoegd worden?

"Je hebt wereld x gewonnen met je stam x"
 
Reactiescore
660
Weet je hoeveel tijd dat kost om dat te doen? Het is technisch niet mogelijk.
Is het nu technisch niet mogelijk of kost het teveel tijd, dat zijn twee verschillende antwoorden?
 
Reactiescore
1.468
Wellicht is het technisch niet makkelijk en weet ze dat. Wat ik zeg kan je natuurlijk over alles zeggen. Technisch is het ook mogelijk een trein te laten vliegen, maar dat is niet zo efficiënt en kost een enorme bak geld. Ik bedoel er mee te zeggen dat technisch alles mogelijk is, maar niet altijd reëel.
 
Reactiescore
660
Wellicht is het technisch niet makkelijk en weet ze dat. Wat ik zeg kan je natuurlijk over alles zeggen. Technisch is het ook mogelijk een trein te laten vliegen, maar dat is niet zo efficiënt en kost een enorme bak geld. Ik bedoel er mee te zeggen dat technisch alles mogelijk is, maar niet altijd reëel.
Je doet een mooie poging. Beetje te politiek correct. Zal ik het juiste antwoord geven?

Ze roept maar wat.
 
Reactiescore
660
Geen idee, met het antwoord dat ze net geeft ... (is niet de eerste keer)
Maar goed, zoals @poo het al zei. Dat gaan we dus niet doen.
Spijtig maar helaas.
 
Reactiescore
1.367
Geen idee, met het antwoord dat ze net geeft ... (is niet de eerste keer)
Maar goed, zoals @poo het al zei. Dat gaan we dus niet doen.
Spijtig maar helaas.


Niet echt lastig om inno gewoon te vragen het wel op die manier te implementeren, wie weet hebben we het dan over een half jaar wel omdat ze een een of andere intern dit als klusje geven oid
 

Deleted User - 24028

Guest
Fam die het woord "technisch" gebruikt moet je je niet te veel van aantrekken. Iedereen die haar een beetje kent weet dat ze helemaal niks weet van technische zaken. Dus 2 opties: Ofwel gebruikt ze dat woord zelf omdat ze een obsessie heeft om overal op te reageren ookal weet ze er niks van ofwel is dit de uitleg die binnen het team is gegeven door bv CM en herhaalt zij het keer op keer tot mensen die er tegenin gaan het opgeven. Beiden opties zijn eigenlijk niet nuttig en irriteren mensen alleen maar, maar ach je wordt het gewoon hoor ;)

Dat code sloppy is bij TW kan ik zeker aannemen en is enigsinds ook logisch, al zou dit niet mogelijk gezien inno mensen heeft die zich daarmee bezig zouden moeten houden. Maar net zoals bij andere zaken is het ook hier: "Code herschrijven kost geld en brengt niks extra op dus we doen dat niet "... Maar code heeft hier weinig mee te maken gezien het gaat om data inserten in databases, daarvoor is amper tot geen contact met echte TW code nodig.

Ik begrijp dat het tijd kost en begrijp zeker dat je het niet voor alle awards terugkerend kan laten werken. Voor sommige awards heb je gewoon de info niet (dit = technisch niet mogelijk), voor anderen moet je het gaan uitzoeken (wat echt veel tijd kost) etc etc... Maar deze award is wel een big deal en iets dat mooi staat op je tribalwars CV. Persoonlijk maakt het mij minder uit omdat ik niet op 1 accie speel maar voor spelers die heel hun tw carriere vasthouden aan 1 account kan ik goed begrijpen dat ze dit belangrijk vinden.

Als ik het goed heb staan de awards ergens genoteerd per speler in een database, dus je hebt een lijst met elk accounts op TW en daarbij genoteerd de prestaties. Het is kwestie van de namen van de spelers die al werelden gewonnen hebben op te zoeken (dit kan in de hall of fame, vb: https://www.tribalwars.nl/archive/nl21 en dan de namen onder "Top stam" kopieren). Dan een stuk php code schrijven die voor elk van deze namen een insert doet in de database en de wereld winst award toevoegt bij die accounts. Zelfs al zou je die namen voor TW.nl handmatig moeten ophalen is dat nog een werkje van niks.

Is dus werkelijk een kwestie van niet willen en niet van niet kunnen.
 
Reactiescore
1.367
Inmiddels dus 2 werelden gewonnen op het zelfde account, helaas staat er maar 1 wereld bij mijn naam :(
Ik zou dus graag zien dat tribalwars er voor zorgt dat oudere werelden er ook bij komen te staan.
Het zij dat iemand het aan moet vragen, zodat het voor een mod niet teveel werk is om te controleren of gewoon met een programmatje

78b1d5983aa0ba5a8e8ead68f3fef633.png

https://gyazo.com/78b1d5983aa0ba5a8e8ead68f3fef633
 

DeletedUser17472

Guest
Inmiddels dus 2 werelden gewonnen op het zelfde account, helaas staat er maar 1 wereld bij mijn naam :(
Ik zou dus graag zien dat tribalwars er voor zorgt dat oudere werelden er ook bij komen te staan.
Het zij dat iemand het aan moet vragen, zodat het voor een mod niet teveel werk is om te controleren of gewoon met een programmatje

78b1d5983aa0ba5a8e8ead68f3fef633.png

https://gyazo.com/78b1d5983aa0ba5a8e8ead68f3fef633
Enkel de werelden die gewonnen zijn nadat dit is ingevoerd, komen daar te staan. Helaas worden de werelden die al gewonnen waren voordat deze award er was niet meegenomen.
 
Bovenaan