Wereld 9 Stil of stilte voor de storm?

DeletedUser

Guest
voor mij is massastam en stam met veel leden, dus is Hunt voor mij een massastam :) En post nu geen negatieve reacties, Hunt is massastam:D geef het maar toe bevertje :p
 

DeletedUser

Guest
WIj zijn ook een massastam en wij doen het momenteel prima. Dus niks tegen massastammen.
 

DeletedUser

Guest
persoonlijk heb ik er niets tegen. zolang alles goed gaat enzo. enkel massa stam is het makkenlijker dat er dingen beginnen mislopen. je zit met meer volk he.

trouwens asl je naar .net kijkt zijn er veel meer massa stammen en die staan daar vaak op nr1 ook
 

DeletedUser

Guest
persoonlijk heb ik er niets tegen. zolang alles goed gaat enzo. enkel massa stam is het makkenlijker dat er dingen beginnen mislopen. je zit met meer volk he.

trouwens asl je naar .net kijkt zijn er veel meer massa stammen en die staan daar vaak op nr1 ook

Net zo goed als een "normale" stam goede leiders nodig heeft, heeft een massa stam goede leiders nodig. Risico is inderdaad wat groter, maar het blijft in HUNT in vergelijking met andere top stammen tot nu toe verbazingwekkend rustig. Lijkt erop dat iedereen die eens een HUNTer is altijd een HUNTer is. Natuurlijk even snel afkloppen :p
 

DeletedUser27974

Guest
Beetje typische voorbeeld van de houding van Exire :p
Mijn voorspellingen komen vaak uit. :D Je moest eens weten wat voor leuke kleine dingetjes EXiRE toch weet. Ik neem deze houding aan met wat vergaarde kennis en ik denk dat ik mezelf niet voor de gek hou.

P.S. Woo wat een matige zin(nen)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk eigenlijk niet dat DM uit elkaar valt, maar dat zal wel aan mijn gebrek van inzicht liggen denk ik. :D
 

DeletedUser28152

Guest
Voor de verandering





Exact op dit moment vind ik dat w9 stil ligt
 

DeletedUser

Guest
9 om precies te zijn, maar wees niet bang de bikkels blijven over :D
 
Bovenaan