Wereld 9 Stil of stilte voor de storm?

DeletedUser

Guest
Beste wereld-9 forumlezers,

De laatste dagen wordt er niet veel soeps verteld op het algemeen forum dus probeer ik met dit topic toch wat volwassen uitspraken te zien.
Hier een kleine mening over de top 5 stammen van dit moment.

1. EXiRE
Laten we eens beginnen met de nummer 1 stam op dit moment, EXiRE.
EXiRE is momenteel toch wel de meest stabiele stam tot nu toe, draaid al mee sinds het prille begin, en bewijst zich steeds meer en meer.
Is het een verdiende nummer 1 plek, of gewoon een tijdelijke? Wat vinden jullie.

2. *PG*
De nummer 2 stam van dit moment, *PG*. Er is altijd al een nek aan nek race geweest tussen *PG* en EXiRE voor die nummer 1 plaats, van de oorlog is niet echt veel te merken... Is het stilte voor de storm of blijft het zo stilletjes?

3. HUNT
HUNT heeft volgens mij veel te veel leden om een topstam te zijn, als topstam is activiteit en communicatie zeer belangrijk ik denk niet dat je dit goed kan beheren met zoveel leden, we zullen zien of HUNT zich nog gaat bewijzen of niet.

4. +|R|+
Over deze stam kan ik niet zo veel vertellen, geen mooie acties gezien vanuit hun kant.

5. Saints
Zeker een stam die nog een tijdje in de top 5 zal blijven, hun groei is niet te sterk maar zeker genoeg om door te breken. Toch nog meer bewijzen als stam en meer samen werken.


Laat het jullie duidelijk zijn, dat dit puur MIJN mening is.


Mvg,

Xerial | Wartino
 

DeletedUser28152

Guest
Exire verdiend op 1 ?

Geen idee eignlijk, zolang er geen echte oorlog komt zullen ze elkaar blijven afwisselen.




Hunt, is volgens mij het bewijs dat een 'massastam' het kan maken, ik denk dat we nog veel van hun zullen zien.
Naar mijn mening, er zullen geen noobs tussen zitten, zet exire en nog een topstam samen en je hebt 2 actieve stammen in één. wat ongeveer hetzelfde is als Hunt :D

Achja dat is mijn mening



Over de andere 2 stammen weet ik nix :D
 

DeletedUser11726

Guest
echt nog eens wat er in exire en pg gebeurd hebben jullie geen flauw idee;) denk da ter vele zulle verschieten we zijn gewoon goeie stammen en verliezen weinig ten opzichte van elkaar
 

DeletedUser

Guest
echt nog eens wat er in exire en pg gebeurd hebben jullie geen flauw idee;) denk da ter vele zulle verschieten we zijn gewoon goeie stammen en verliezen weinig ten opzichte van elkaar

Mjah, er gebeurt altijd meer achter de schermen dan meeste mensen denken(, als het op iets trekt).. :)
 

DeletedUser

Guest
Beste wereld-9 forumlezers,

De laatste dagen wordt er niet veel soeps verteld op het algemeen forum dus probeer ik met dit topic toch wat volwassen uitspraken te zien.
Hier een kleine mening over de top 5 stammen van dit moment.

1. EXiRE
Laten we eens beginnen met de nummer 1 stam op dit moment, EXiRE.
EXiRE is momenteel toch wel de meest stabiele stam tot nu toe, draaid al mee sinds het prille begin, en bewijst zich steeds meer en meer.
Is het een verdiende nummer 1 plek, of gewoon een tijdelijke? Wat vinden jullie.

EXiRE staat inderdaad al tijden in de top drie, en is zeker een van de meest stabiele stammen.
Het "bewijst zich steeds meer en meer" mag je wel wat beargumenteren. ;)
Neemt niet weg dat jullie het goed doen, maar toch. :)

2. *PG*
De nummer 2 stam van dit moment, *PG*. Er is altijd al een nek aan nek race geweest tussen *PG* en EXiRE voor die nummer 1 plaats, van de oorlog is niet echt veel te merken... Is het stilte voor de storm of blijft het zo stilletjes?

Heel wat gewissel van spelers de laatste maand(en), waardoor het niet altijd een stabiele stam lijkt; ook al staan ze al maanden in de top drie.
Ze doen het dus niet slecht. :p

3. HUNT
HUNT heeft volgens mij veel te veel leden om een topstam te zijn, als topstam is activiteit en communicatie zeer belangrijk ik denk niet dat je dit goed kan beheren met zoveel leden, we zullen zien of HUNT zich nog gaat bewijzen of niet.

Daar gaan we weer. :p
HUNT de vieze massastam! :p

Misschien een paar echte argumenten? ;)

Ten eerste is activiteit en communicatie inderdaad erg belangrijk, maar ik weet niet of je het opmerkt of niet - dat schijnt vrij vlot te lopen. ;)
Jij denkt dat dat niet goed gaat, maar ik denk dat jouw gedachten niet echt bewaarheid worden, aangezien HUNT toch relatief goed presteert, en al zeker met zo verschrikkelijk veel leden.
Om nog even te schetsen: moesten alle fusies en internacties afgerond zijn, hadden we nu een ledenaantal dat bijna niets afweek van dat van jullie; en toch staan we met die interntoestanden al tijden op rang drie, en groeien we gestaag verder. :)

4. +|R|+
Over deze stam kan ik niet zo veel vertellen, geen mooie acties gezien vanuit hun kant.

Ik ook niet; wel wat gerommel ook de voorbije maand, met een paar spelers die eruit stapten of ontslagen werden.

5. Saints
Zeker een stam die nog een tijdje in de top 5 zal blijven, hun groei is niet te sterk maar zeker genoeg om door te breken. Toch nog meer bewijzen als stam en meer samen werken.

Waarop baseer je die mening, "nog een tijdje in de top vijf"? :p
 

DeletedUser

Guest
Na alweer een redelijk lange tijd op nummer drie staan, blijft het enige negatieve dat mensen over HUNT kunnen zeggen dat het een massastam is?

Dan doen we het niet slecht dat ik zo. Wij als massastam zouden toch een makkie moeten zijn om over te nemen dan? Wij als massastam hebben inderdaad een ledenaantal dat constant wisselt, we nodigen iedereen die aan ons cluster grenst uit. Er is zo weinig activiteit op het stam forum dat we geeneens een forummoderator hebben!

Dus hou aub het feit aan dat HUNT een stomme domme massastam is en niks klaarspeelt. Wij doen wel ons ding ^^.
 

DeletedUser28972

Guest
Dan vraag ik me toch wel af wat mensen van One denken, aangezien dat meer op het tegenovergestelde lijkt van HUNT...
 

DeletedUser

Guest
Ik wil toch even aankaarten je zegt:

EXiRE is momenteel toch wel de meest stabiele stam tot nu toe, draaid(sic) al mee sinds het prille begin, en bewijst zich steeds meer en meer.

maar ook *PG* draait sinds het begin mee. dus dat is niet echt een argument om exire op de nummer 1 te plaatsen.
 

DeletedUser23855

Guest
Beste wereld-9 forumlezers,

De laatste dagen wordt er niet veel soeps verteld op het algemeen forum dus probeer ik met dit topic toch wat volwassen uitspraken te zien.
Hier een kleine mening over de top 5 stammen van dit moment.

1. EXiRE
Laten we eens beginnen met de nummer 1 stam op dit moment, EXiRE.
EXiRE is momenteel toch wel de meest stabiele stam tot nu toe, draaid al mee sinds het prille begin, en bewijst zich steeds meer en meer.
Is het een verdiende nummer 1 plek, of gewoon een tijdelijke? Wat vinden jullie.

Ik wil geen andere stammen zwartmaken en ik weet helemaal niks over exire. Ze staan 1ste en ze zullen het vast wel goed doen

2. *PG*
De nummer 2 stam van dit moment, *PG*. Er is altijd al een nek aan nek race geweest tussen *PG* en EXiRE voor die nummer 1 plaats, van de oorlog is niet echt veel te merken... Is het stilte voor de storm of blijft het zo stilletjes?

Zelfde verhaal exire als ik niet veel weet over een stam ga ik er ook geen slechte dingen over zeggen. Het lijkt me dat ze lekker bezig zijn, maar miss zijn er wel interne problemen, wie zal het zeggen.

3. HUNT
HUNT heeft volgens mij veel te veel leden om een topstam te zijn, als topstam is activiteit en communicatie zeer belangrijk ik denk niet dat je dit goed kan beheren met zoveel leden, we zullen zien of HUNT zich nog gaat bewijzen of niet.

Oke dat massastam verhaal hoor ik nu vaak genoeg. Naar mijn mening (ja ik weet dat ik me eigen stam de hemel in prijs) heeft HUNT zich al bewezen, alles wat we willen bereiken lukt dus dat 'moet zich nog bewijzen' begrijp ik niet. Wat voor magische truc moeten we uithalen om ons te bewzijen?

4. +|R|+
Over deze stam kan ik niet zo veel vertellen, geen mooie acties gezien vanuit hun kant.

same story

5. Saints
Zeker een stam die nog een tijdje in de top 5 zal blijven, hun groei is niet te sterk maar zeker genoeg om door te breken. Toch nog meer bewijzen als stam en meer samen werken.

deze stam lijkt me niet slecht bezig weet er verder niet veel over te vertellen

Laat het jullie duidelijk zijn, dat dit puur MIJN mening is.

Laat het duidelijk zijn dat het ook puur mijn mening is :D

Mvg,

Xerial | Wartino

zoo ben er beetje onhandig in, maar ik hoop dat iedereen het zo tog kan lezen
 

DeletedUser

Guest
Misschien is de top stil, maar bij ons hebben we het echt druk hoor.
 

DeletedUser23855

Guest
ik snap niet wat je bedoelt...
wel je nu iets aanhalen of wil je gwn leren quoten?

in de quote staat wat ik geschreven heb, had eigelijk willen quoten zoals bever18x, maar dat heb ik dus fout gedaan en ik hoop dat iedereen in mijn quote gaat lezen wat ik zeg :D
 

DeletedUser

Guest
Misschien is de top stil, maar bij ons hebben we het echt druk hoor.

geen van de top-stammen zitten volgens mij stil.
achter de schermen is er waarschijnlijk meer aan de gang dan dat we denken.
het is niet voor niks dat in stammen zoals pg en exire mensen zitten die bijna 24 uur online zijn
 

DeletedUser

Guest
Exire

Het lijkt alsof alsof je onpartijdig bent, maar je zit wel bij exire en vind exire de beste stam. Drie weken geleden was ik erg onder de indruk van Exire, al vond ik ze wel een beetje raar. Nu ben ik nog steeds wel onder de indruk van hun kwaliteit, maar daarom snap ik ook niet waarom ze allemaal via rare omwegen en met vage excuses dorpen van ons (proberen te) pakken.

HUNT
Ik vind ze geen noobs, als zij een goede leiding hebben en er is goede communicatie etc. dan blijven ze nog lang aan de top.

*PG*
Weet ik nog te weinig over, hopelijk komt er nog vuurwerk met Exire.

Saints
Nog weinig van gezien, ik denk dat het net zo afloopt als met STAR, Cobra, NW etc.

+|R|+
Weet ik te weinig over.

Btw, waarom post je nou weer onder een andere naam? Eerst postte je onder het lelijke eendje..
 

DeletedUser

Guest
Bij mij is het stilte voor de storm :p Moet nog even voorbereiden, dan komt de storm :) Op welk account ik speel? Tja wie zal het zeggen....
 

DeletedUser3368

Guest
Waarom is wereld 9 stil op dit moment?
Is het omdat je zelf geen actie hebt bij je dorpen en troepen of is het omdat je te weinig info hebt over de mensen om je heen?
Kijk eens verder als je neus lang is en je ziet ieder uur dat er dorpen worden overgenomen van de ene stam naar de andere stam.
Wereld 9 is niet saai! Het is maar wat je er zelf van bakt.
En momenteel vind ik dat de wereld saai gemaakt word door dit soort berichten.
Iedereen zegt dat wereld 9 saai is waardoor je het (bijna) gaat geloven.
 

DeletedUser

Guest
het lijkt gewoon saai omdat er niet teveel moddervechters zijn :D
 

DeletedUser11726

Guest
geen van de top-stammen zitten volgens mij stil.
achter de schermen is er waarschijnlijk meer aan de gang dan dat we denken.
het is niet voor niks dat in stammen zoals pg en exire mensen zitten die bijna 24 uur online zijn
idd haha:)
 
Bovenaan