Wereld 7 2 stammen geef mening aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19467

Guest
Beste mensen,

Tot groote schik hoor ik net van een soort leider dat E en TAG praten over fuseren.

Zover ik uit deze mededeling: -

(((mordaz vandaag om 18:15 uurgeachte strijd heer,vrouw

hierbij waarschuw ik u.
voor een spion een rat hoe u het wilt noemen
deze is in uw midden bij zowel tag als tagg.
Deze rat zal alleen zorgen dat de mensen met de hoogste punten en in de hoogste rang de kans krijgen om verder te groeien.
Heb je dus geen hoge punten dan krijgt u geen kans en zal u of een kik krijgen of geedelt worden.
Deze mededeling stuur ik omdat uit meerdere bronnen is gebleken dat dit waar is.
Er zal een zogenaamde fusie met Eternity komen maar deze fusie zal alleen aanwezig zijn voor lords en furianNL uw leider verder zal iedereen op ieder zijn eigen manier de laan uit gestuurt worden.
U kunt deze mededeling als niet waar beschouwen
maar waarom zijn er dan zoveel geheimen achter gesloten deuren.
Kijk allemaal verder als uw neus lang is en zoek alvast een nieuwe stam!

ik ben niet bang voor dreigingen ik heb in het spel niks te vrezen

vriendelijke groeten
een mededelingen schrijver.

zoekt u een goed nieuwe stam neem gerust contackt met mij op)))


-Kon opmaken zouden er dan 5(LORDS (Leiders)) van de 40 leden van TAG naar E gaan.
Waarna de overgebleven uit elkaar gevallen TAG geedelt word.

Maar dit maak ik uit de mededeling die ik krijg toegestuurt.

Nou mijn vraag aan jullie:

Is dit fuseeren? 4-5 spelers van een 40 speler stam naar de eerst top vijand E gaan.
Of is dit vluchten naar de eerst top vijand E en dan je Ex leden edelen?

Als dit waar zou zijn zou er iets heel erg mis zijn met de leiders uit TAG Zowel als Uit E.
En hoop dat ook met harte dat dit gelogen is.

Graag jullie meningen + commentaar thanks:)
 

DeletedUser

Guest
In mijn ogen is dat zeker niet fuseren.
Dat is eerder andere mensen backstabben, achja, ik hoop dat ze dan serieus op hun bek gaat en dan de rest van TAG met een mooi georganiseerde aanval komt opzetten.
Succes TAG!
 

DeletedUser

Guest
Weer een topic dat niet echt nodig is, kan makkelijk in Topstammen.
 

DeletedUser

Guest
Nee dat kan daar niet bij, het topic zegt het zelf: Topstammen..
 

DeletedUser

Guest
Nee dat kan daar niet bij, het topic zegt het zelf: Topstammen..

Vind ik wel, die stammen staan 10 & 19, dat wil niet direct zeggen dat het 'Topstammen' zijn maar er wordt daar al zoveel over hun gepraat en ze hebben zelfs ook een eigen topic. Dus vind ik het niet nodig dat er nog een topic over hun moet worden aangemaakt.
 

DeletedUser5772

Guest
Ik wist hier ook al van en zal me hier ook niet verder over uitlaten omdat ik hierover geen informatie naar buiten wil spelen uit respect voor mijn echte vrienden/stamgenoten binnen deze twee stammen.

1 ding kan ik jullie met zekerheid garanderen en dat meen ik echt oprechts...vertrouw nooit de leiding van Eternity...dus arch devil en lissje(turogon), deze 2 spelen een vies spelletje en verpesten het voor de rest...als tag instemt op de fusering vind ik het ook laag gegrepen maar aan de andere kant ook wel weer te begrijpen.

De grootste lafheid komt in ieder geval vanuit de leiding van Eternity en dat zijn de feiten.
 

DeletedUser5772

Guest
Dat die stammen hoog geranked staan maakt ze in feite inderdaad een topstam...maar een stam kan ook veel punten hebben doordat ze als 1 van de eerste zijn begonnen...er wordt vanuit mijn kant gesproken over de slechte begeleiding binnen Eternity...waardoor ik Eternity niet tot een topstam wil benoemen, doordat de leiding de verantwoording behoort te nemen/dragen en die is er niet...
 

DeletedUser19467

Guest
NVM
Andries131313 heeft het me duidelijk gemaakt:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5772

Guest
Eerlijk gezegd speel ik het voor allebei...maar de meeste tijd heb ik altijd besteed in het plezier en contacten leggen met mensen...dat kan iedereen me nageven die me heeft gekend zoals ik ben.

Verder wil ik nogmaals herhalen dat de hoofdoorzaken van velen problemen zijn ontstaan door de leiding van Eternity...dat is uit mijn ervaring gebleken. En mijn ervaring bestaat alleen maar uit feiten en niet uit gedachtes zoals bij sommige (ik noem geen namen).

Ik heb nooit beweerd dat ik de beste ben, maar heb wel altijd toegegeven dat ik zeker niet de slechtste ben...de leiding van Eternity ziet zich wel degelijk als goden...en de survivors zijn de mensen diegene die tegen ze in opstand gaan komen wanneer de waarheid boven tafel komt.
Dat Eternity elkaar helpt...alsjeblieft zeg, waar waren jullie toen ik in mijn ontslagperiode zat for no reason, dat de stoppen bij me zijn doorgeslagen mag hopelijk wel logisch zijn wanneer je opmerkt dat je stam verraden is/word? Dat ik dan opkom en heilig strijd en vervolgens weggestemd word door de "harde" kern van Eternity die er al vanaf het begin zijn en ook tot het eind willen blijven...dat is aan de ene kant begrijpelijk voor hen, maar oneerlijk tegenover mij...ik vroeg om verklaringen en vroeg om uitleg, het enige wat ik tehoren kreeg is dat ik met opbouwende kritiek moest komen en niet te fel mocht reageren.
Alsjeblieft zeg...als je zelf de oorzaak bent van die problemen en je kunt ze niet allemaal tegelijk handelen dan had je ze ook niet mogen/moeten veroorzaken...doe je dat wel dan moet je toch wel dom zijn geweest om jezelf niet te kunnen verdedigen doordat je niet sterk in je schoenen staat? Ik heb me klein voorgedaan maar ben groter dan jou...(arch devil)
De streken die je hebt moeten uithalen om de kick voor mekaar te krijgen zeggen al genoeg binnen Eternity...bij jou draaide ook de stoppen door toen ik wat feiten op tafel gooide en toen reageerde ook de meerderheid negatief op jou...dus hou lekker de eer aan jezelf en gooi jezelf weg uit Eternity?
Onderschat is een grote fout die dagelijks bij mij gemaakt wordt...dus denk aub niet dat je weet wie ik ben...of hoe ik ben, want je weet niks over mij. (alleen dat ik je het heet onder je voeten ga maken als ik geen verontschuldiging binnenkrijg op watvoor manier dan ook.)
Daarnaast weet ik ook vrij weinig over jou...maar ik ken toch zekers de gedachtes die je bij elke handeling hebt proberen te doen, dat heb je ook inderdaad met goede voorbedachte raden gedaan maar onthoud wel dat daar misbruik van gemaakt kan worden tegen jou door mensen die je dicht bij je hebt/houd...daarom hield ik jullie ook altijd zover op afstand...want ik weet wat een slangenbeet doet.

Mvg, Invision
 

DeletedUser19467

Guest
NVM
Andries131313 heeft het me duidelijk gemaakt:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5772

Guest
Het gaat ze enkel om de punten...als de stam maar klein blijft en de top bereikt met een kleine ledenaantal. Dat was de bedoeling achter alles voordat er over de fusering met tag gepraat werd, maar daar heeft iemand een stokje voor gestoken gniffel gniffel.
Dit spelletje draait om plezier en teamwork...niet om de rank van een stam die nog niet eens normaal op het forum om kan gaan met z'n leden;)
Natuurlijk kunnen sommigen het onderling goed vinden, maar wat stelt E voor als je de helft ervan nooit hoort/niet eens kent....bij een kleine stam kan ik dit begrijpen...maar een "topstam"? Ho stop ho, of je bent een topstam of je bent het niet...dus ga niet beweren dat je er 1 bent terwijl.....
 

DeletedUser5772

Guest
Ik heb daar al een account lopen in de buurt van furiannl, maar ben daar al een redelijk lange periode niet actief geweest...dus wie weet ga ik het nog wel worden, maar ben eerst nog in volle spanning aan het wachten op arch devil zijn mooie reacties:)
 

DeletedUser

Guest
Een fusie kent wat mij betreft andere voorwaarden, maar om nu over de betekenis van een woord te gaan zaniken, dat gaat me iets te ver. Laat ik maar stellen dat ik begrijp wat er bedoelt wordt.

Het is misschien oneerlijk voor die spelers die gedupeerd worden, maar, hoe jammer ook, zo werkt het spelletje nu eenmaal. Grotere en sterkere spelers verlangen naar de kans om zich verder te ontwikkelen in een betere stam. En de kleinere leden moeten daarvoor het veld ruimen. Dat is de harde waarheid. Het is niet zo netjes, maar zeker niet uitzonderlijk van beide stammen.

»E« doet er uit tactisch oogpunt wel een goede zet mee ;)

Jullie geklaag komt me wel de keel uit, vooral omdat ik nog steeds niet helemaal begrijp wat jullie nu dwars zit...
 

DeletedUser

Guest
Invision ga nou niet alleen maar over je kick praten. Heel E snapt waarom jij gekickt bent dus ga nou niet lopen zeiken hier. Er zijn grenzen waar jij dus absoluut overheen bent gegaan.
 

DeletedUser19467

Guest
NVM
Andries131313 heeft het me duidelijk gemaakt:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5772

Guest
Een fusie kent wat mij betreft andere voorwaarden, maar om nu over de betekenis van een woord te gaan zaniken, dat gaat me iets te ver. Laat ik maar stellen dat ik begrijp wat er bedoelt wordt.

Het is misschien oneerlijk voor die spelers die gedupeerd worden, maar, hoe jammer ook, zo werkt het spelletje nu eenmaal. Grotere en sterkere spelers verlangen naar de kans om zich verder te ontwikkelen in een betere stam. En de kleinere leden moeten daarvoor het veld ruimen. Dat is de harde waarheid. Het is niet zo netjes, maar zeker niet uitzonderlijk van beide stammen.

»E« doet er uit tactisch oogpunt wel een goede zet mee ;)

Jullie geklaag komt me wel de keel uit, vooral omdat ik nog steeds niet helemaal begrijp wat jullie nu dwars zit...


Over wie gaat dit precies?

Ik ben toevallig wel altijd DE snelst groeiende speler uit mijn continent gebied geweest op de werelden waar ik me verder wilde ontwikkelen.
Dus mocht dit over mij gaan dan vind ik deze opmerking niet op zijn plaats...gaat het inderdaad alleen over de kleinere spelers dan geef ik je inderdaad gelijk, alhoewel ook ik het jammer vind voor de minder actieve/ervarenere spelers...maar de elite spelers moeten ook zo hun brood kunnen verdienen.
 

DeletedUser5772

Guest
De fusie tussen E en Tag heb ik op gang gezet, en lissje wilde toen koste wat het kost met de eer verder gaan strijken...doe je goed maar doe het dan ook letterlijk op een strijkplank en blijf van mijn spullen af!
Hoorde ik je daarom ook niet meer op het forum toen ik kritiek op je had en moest daarom arch devil zich van zijn slechste kant laten zien?
Invision is uit E, maar ik ben zeker niet de zwakste schakel van E...dus blijf lekker onderling fuseren met al jullie spelers en maak lekker van 40 leden maar 20 leden he...
 

DeletedUser

Guest
Beste Mods,

Dit topic kan net zo goed gesloten worden en verwijderd. Dit is puur een spam topic die inhoudelijk geen informatie bevat op de begin post na.

Invision en Kimber kunnen prima met elkaar praten in een PM. Ze zitten namelijk allebei nog in w7. Als ze het toch allemaal zo belangrijk vinden.

Mvg,

H3llsing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan