Wereld 7 2 stammen geef mening aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Kimber sommige van jou dorpen waren in begin van W7 van mijn oude account (Carinae) toen werd ik geïnternd, helaas stopte die speler en heeft hij mijn oud-dorpen verloren.. Ik kom ze ooit een keer terughalen, eerst even ~FFC~ uit de weg stampen, daarna kun je met mij knuffelen! :D
 

DeletedUser19467

Guest
Hmmm, Dus je zat helemaal hier. Toen ben je hier geinternd, en nu lig je in het gedeelte dat eerder begon als mij???:confused:

Meerdere accounts bezit?:cool:
 

DeletedUser19467

Guest
Oke^^ Maar hij zat toen al in INS?
Wat mij raar lijkt want INS zat helemaal niet hierzo;) of het moet vroeger een massa stam geweest zijn die ook hierzo recruiteerde..
 

DeletedUser

Guest
Oke^^ Maar hij zat toen al in INS?
Wat mij raar lijkt want INS zat helemaal niet hierzo;) of het moet vroeger een massa stam geweest zijn die ook hierzo recruiteerde..

Ik was alleen als InS'r in K56, ik zat eigenlijk in DLS met mijn oude vriend Voltak, helaas had dit totaal geen nut omdat ik 2 kontinenten van DLS lag.

Toen kreeg ik een PM van een arrogant ventje dat interesse had in mij en vroeg of ik wilde joinen in InS (hoi Relatine) haha.

Later ben ik gestopt omdat het ubersaai was, paar weken later ben ik weer teruggeroepen, of ik mischien Jopjeters account wilden beheren, ik heb ja gezegd omdat er veel actie was en er lagen goede spelers naast me (2fast, Aslan etc. - waren destijds vijanden).

The end
 

DeletedUser19467

Guest
Alle aanvallen zijn geweest op 3 na :cool:
Alles van Andriess is zowat dood.
Kimber dorpen verlies: 0
Kimber aanvals troepen verlies: 0

Let the games begin!=D
 

DeletedUser

Guest
Als je toch gaat opscheppen van 0 dorpen verlies....Hoeveel edels heb jij in het totaal gekilled....?

En stop nou eens is met dit gezever op het forum over hoe goed jij wel niet bent, en wij slecht.Je Weet de achterliggende gedachten niet eens is van de aanvallen, dus hou er over op.

Mods sluit dit topic aub.
 

DeletedUser17372

Guest
Kimber
heb jij het niet heel druk met "internen" op het moment?

Kan me herinneren dat je daar zo'n grote mond over had...

Je bent nep Kimber, je zoekt alleen maar aandacht door zielige posts te doen, trust me, eerst krijgt een andere stam er van langs, wanneer jij klaar bent, met C@@L intern te Edelen, komt jouw portie echt wel, goed voor je Defense ranking dan, je gaat geheid als nummer 1 eindigen op D, alleen nul dorpjes :cool:
 

DeletedUser

Guest
Oke^^ Maar hij zat toen al in INS?
Wat mij raar lijkt want INS zat helemaal niet hierzo;) of het moet vroeger een massa stam geweest zijn die ook hierzo recruiteerde..

hij fuseerde met iemand,
die werd dan mijn pb
maar dan stopte die pb
carinae begon opnieuw op ander account van anders INS lid,
ik edelde de dorpen van men pb in k 46
FFC dit zich snel te goed aan de dorpen in K56 en daar liggen nu Makpatje, dinkske.ik in d eplaats, en nu kom jij daar ook ...
 

DeletedUser

Guest
Alle aanvallen zijn geweest op 3 na :cool:
Alles van Andriess is zowat dood.
Kimber dorpen verlies: 0
Kimber aanvals troepen verlies: 0

Let the games begin!=D

Dit begint een beetje op jouw persoonlijke oorlogstopic te lijken, dat is niet de bedoeling want dat dient het algemene belang niet echt. En aangezien het echte onderwerp inmiddels wel is afgehandeld denk ik ook dat dit topic zijn functie heeft verloren. Slotje misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan