Wereld 6 en spelversie 4.0

DeletedUser

Guest
Nee, zoals je kan lezen, heb ik ofwel mijn bril niet op, lenzen niet in of kijk ik van nature scheel.

Ik bedoelde meer te zeggen of te vragen naar de reden en waarom?
Is dit alweer zo'n aandachtspoll van je? :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik heb deze topic eventjes gelezen maar geen tijd om alles te lezen.

ik zie wel dat veel mensen klagen over de nieuwe barbaren dorpjes en gemakkelijkere smederij.
wat maakt het uit:ik denk dat tegen barbaren dorpjes vechten die ook meegroeien in troepen best spannend kan zijn en ik zal je de reden vertellen


ik speel enkel op W5 nu (andere ben ik gestopt:kon toch niet mee met de top)
en ik heb nu 3 dorpen en ben momenteel het vierde aan het veroveren,maar wat een noobs naast mij (ok ik ben zelf ok niet de groote veldheer) maar die gasten hebben 5557 punten en dan verken je ze voor hun troepen en in zen grootste dorp heeft ie deze verdediging


De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

1.7%
Moraal: 100%

Aanvaller: warrior11
Dorp: 001|Deadly Ground (342|400) K43

Aantal: 0 0 0 300 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 184 0 0 0 0 0


Verdediger: XXX
Dorp: XXX
Aantal: 375 433 0 441 143 22 0 24 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0



dan vraag je je toch af met wat ze bezig zijn :eek:

ok op men verkenners moet je niet letten
ik had er maar 333 in dorp op dat moment want 5 andere verkenning waren lopende :s
 

DeletedUser

Guest
Wereld 6

ik heb een vraagje komt er ook in wereld 6 boven aan waar hulp staat komt daar ook nog wat op te staan of niet want ik weet niet wat als je ijzer, hout of leem wilt kijken hoeveel je tot het einde van de level kunt zien hoeveel je krijgt.




Mvg: Patrick Verhoeven :D:D:D:D:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
omg massa stammen nemen de wereld over in wereld 6 -.-

ik haat massa stammen
 

DeletedUser

Guest
Ze zien er net zo uit, als verlaten dorpen...Dat vind ik wel jammer...
Maar ze zijn wél handig! :p
 

DeletedUser7729

Guest
En geen serverproblemen deze keer?
En geen Duits?

WOW :eek: (is eerste keer geloof ik :rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
wereld 5

ik speel op wereld 5 en ik heb 1634 (punten) en ik heb zelf een stam opgericht maar hij heeft nog niet zoo veel leden pas 2 en hij staat rank 1018:D wilt u in de stam dat kan dan hoeft u het alleen maar te melden op wereld5

wilt u er in meld het bij goedlol12 op wereld5
de stam heet .exp.
 

DeletedUser

Guest
w6 valt best mee het speelt eingenlijk wel relaxt ( wel sloom ben W2 gewent )
 

DeletedUser7729

Guest
hmm, één opmerking over die originele css:

dnf5sh.jpg


lijkt niet bepaald op de oude lay-out want de knoppen staan anders en dit is dan nog veel ambetanter :(

ach ja, ik word de nieuwe heus wel gewend hoor, maar ik las daarnet een opmerking erover ergens op het forum :D
 

DeletedUser

Guest
Hmm. Als ik jou was zou ik echt maar op je leger gaan letten, voor mij is het jammer genoeg 15u lopen met bijl.:eek:
 
Bovenaan