Wereld 6 en spelversie 4.0

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Op vrijdag, 04 Januari 2008 zal de volgende wereld, Wereld 6, op Tribal Wars starten. Lees hier de gedétailleerde aankondiging en post in dit topic je mening.

Groetjes, klovadis
Leiding tribalwars.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ow, my, god.

Over de nubbificatie, en vertravianalisering van tribalwars gesproken zeg...

Komaan, items? wapenkamer? Mag ik een lichte zucht slagen?

En timing op de hele seconde? bah :p?

Ik ga er zeker niet spelen :p

Wat niet wegneemt dat de mensen die dit WEL geweldig lijkt: laat je spelplezier niet door mij bederven. Ik ben een ouwe zeur ;)
 

DeletedUser1380

Guest
Ach, nog maar is een wereld die ik oversla, bah.
Hopelijk beterschap met wereld 7. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hem spelen, kijken of het me bevalt. Je weet ook niet hoe een appeltaart precies gaat smaken al weet je wat er in zit. Zo is het ook met deze server!
 

DeletedUser

Guest
ziet er wel leuk uit, trivian heb ik nooit gespeeld, ik zou wel willen me starten met deze wereld maar de datum komt me niet super uit :eek:
 
Reactiescore
1.736
ik ga het ook proberen gelukkig is het wel met goudmunten dat met pakjes vind ik iritant
 

DeletedUser

Guest
vind het wat te kinderachtig
wapenkamer :S
item met de ridder :S
en dorpen die verlaten zijn die meegroeien :S
no thanx
 

DeletedUser

Guest
vind het wel lache alleen ik vind het een beteje teveel straks op sherwood dungeon gaan lijken hahaah:p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel leuk dat verlaten dorpen meegroeien, zo kunnen mensen die geen mini - dorpjes willen overnemen ook eens aan clustervorming doen ;)

Is er iemand die deel uitmaakt van een groep die deel zal uitmaken van een groep die wacht tot er richting gekozen kan worden? Ik ga sowieso daarop wachten en zou graag met een groep binnengaan. In de top 20 van het continent geraken is geen probleem voor mij..

Kzou zeggen stuur een PM of zo :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga het ook wel ff proberen, maar waarom is deze wereld er zo snel gekomen?
W5 is nog niet eens echt van de grond gekomen :(

Maarja, ik ben benieuwt hoe die 4.0 instellingen eruit zien.
 

DeletedUser

Guest
wsl omwille van de nieuwe mogelijkheden en ook omdat W5 feitelijk enorm snel is gegroeid (is nu bijna al zo groot als W4).
 

DeletedUser

Guest
Het proberen waar ..

Gekkewous, volledig waar wat je zegt .., nooit zeggen dat lust ik niet als je het niet geproeft hebt :)
 

DeletedUser2193

Guest
ik ga wel spelen

lijkt me wel grappig

alle werelden lijken zowat op elkaar dit wereld is iets anders
 

DeletedUser

Guest
Het is te zien HOE actief je bent he. ;)

Ik vind juist dat groeien van verlaten dorpjes nog aantrekkelijk, idd, zo kunnen beter spelers gemakkelijker een cluster vormen en verliezen ze niet zoveel tijd hiermee.:rolleyes:

Anders was het wel vervelend, al die gaten tussen jou dorpjes door die dorpjes van 100puntjes enz...
 

DeletedUser

Guest
Het is te zien HOE actief je bent he. ;)

Ik vind juist dat groeien van verlaten dorpjes nog aantrekkelijk, idd, zo kunnen beter spelers gemakkelijker een cluster vormen en verliezen ze niet zoveel tijd hiermee.:rolleyes:

Anders was het wel vervelend, al die gaten tussen jou dorpjes door die dorpjes van 100puntjes enz...

Och, als je eenmaal een basis hebt kan je die gaan adelen en groot maken. Doet mijn vrouw op 4, legt haar geen windeieren. (Wel dure dorpjes ja)

Ik heb op alle werelden waar ik speel 24/7 de kazerne en het hoofdgebouw draaien. Als die verlaten dorpen zo snel meekomen dan ga ik heel hard balen.

Dan hoef je niets meer te doen om een grote speler te worden. Nóg minder tactiek in het spel.

Nu ben je gedwongen om grotere spelers aan te pakken of het moraal te verbijten. Grote spelers hebben daar ook echt iets voor gedaan.

Straks heb je grote spelers die groot zijn omdat ze farmen en daarna eens rustig zijn gaan overnemen met 1 adel per dorp.

Je krijgt nu mega clusters waar niet meer door te komen is bij de goede spelers, die gaan zich vervelen...

De n00bs blijven n00bs... alleen hoef je nu niet meer te zoeken naar een dorpje dat de moeite waard is qua ligging en punten omdat het wegpesten van n00bs en een boel geduld hebben genoeg is...
 

DeletedUser

Guest
in het begin groeien die dorpjes redelijk snel tegenover jou, behalve als je meteen zoals al die nubs, naar hoofdgebouwen en ridder streeft, maar als je gewoon op GS concentreert hebben ze niet veel minder punten dan je :(

dat zijn men eerste ondervindingen op de .net, maar normaal gezien start ik wel op deze wereld :)
 

DeletedUser

Guest
naar hoofdgebouwen en ridder streeft, maar als je gewoon op GS concentreert

Ridder is concentreren op GS... andermans welliswaar, maar die gaan een stuk harder dan je eigen productie in het begin ;)

Daarbij vindt ik hoofdgebouw na een paar levels GS toch wel interessant worden om bouwtijden kort te houden.
 
Bovenaan