Wereld 52 - feedbacktopic

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Geen speciale instellingen wat goed is want die wachttoren zal al genoeg nieuwe spelstrategieën opleveren. Bouwsnelheid 2 is mooi, in combinatie met die trage troepenlooptijd is dit perfectom mijntjes te boosten met pp. De top 50 spelers zal dus weer nergens in de top 200 farmers te zien zijn in de 1e maand. Maar dat is ondertussen al een standaardfeit geworden dus zal wel zoveel niet mis mee zijn.
 
Reactiescore
32
Is moraal actief of inactief?
 
Reactiescore
126
Uitkijktoren in combinatie met een nachtbonus die tot 8u duurt. Volgens mij wilt TW dat we dubbel zolang gaan slapen :p
Als ik fout redeneer verbeter me dan even ;)
 

DeletedUser70568

Guest
Lijken me leuke instellingen, alleen spijtig van de burgerwacht :(
 

DeletedUser75237

Guest
Snelheid 2 altijd goed. En die wachttoren is afwachten hoe dat gaat uitpakken. Verder redelijk standaard lijkt me :smile:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Standaardwereld, die snel is. Prima. :) Had graag geloof gezien, maar ik neem aan dat dat weggelaten is om verwarring te voorkomen met uitkijktoren- en geloofradius omdat het nieuw is.
 

DeletedUser68252

Guest
Pretty decent instellingen, ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de nieuwe ridder feature hoe dit zal uitpakken. Wel jammer dat Daling van de toestemming door de edelman 20-35 is ipv 25-26 zodat er geen geluk meer bij komt kijken. Verder zou ik moraal uitgelaten hebben.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Pretty decent instellingen, ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de nieuwe ridder feature hoe dit zal uitpakken. Wel jammer dat Daling van de toestemming door de edelman 20-35 is ipv 25-26 zodat er geen geluk meer bij komt kijken. Verder zou ik moraal uitgelaten hebben.

Toestemming: bwa, vind ik niet zo heel erg. 20-35 is standaard.

Moraal: agree. De werelden zijn tegenwoordig zo klein dat moraal eerder echt een last is dan iets zinvols.
 

DeletedUser76147

Guest
Leuke instellingen:) Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met die uitkijktoren:D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785

DeletedUser

Guest
Ik vind het allemaal wel erg snel gaan, met betrekking tot de komst van de werelden.
Zit er ook een bepaalde aantal weken/maanden tussen de werelden?
 

DeletedUser70568

Guest
Om de 2 maand een nieuwe wereld en om het halfjaar een nieuwe casual ongeveer denk ik.
Gaat allemaal wel redelijk snel, zeker met de kleinere spelersaantallen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Dat betekent niet dat het een kata wereld word.

Ik had persoonlijk liever ook tst daling van 25/26 geven. Niemand zit te wachten op hakers :(
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Bovenaan