Wereld 42 Gigga Dikke Vette Schwoele Forumquiz

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Dames und herren!

Competities zijn altijd goed voor dit forum geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid op dit forum! Ik ga nu niet Clustercontest nummer ziljoen hosten, want daar hebben we er dus al ’n ziljoen minus één van gehad. Ik gooi het over een andere boeg, waar de nieuwkomers van Wereld 42 helaas waarschijnlijk dadelijk een dikke vette “Oh nee eh” voor gaan uitslaan. Er komt namelijk een Wereld 42 Gigga Dikke Vette Schwoele Forumquiz – er staat copyright op deze forumtitel –.

Wat houdt deze supergeile forumquiz in? Er komt een quiz die vragen zal bevatten over zowel de start als iets wat gisteren gebeurd kon zijn. Deze vragen kunnen doodsimpel zijn, maar ook eentje waarbij je je een paar keer over je achterhoofd moet kratsen en vervolgens nog niet zal weten.
Maar waarom zouden we hier werk in stoppen? Heel simpel: er vallen prijzen te winnen! Natuurlijk moet daarbij wel een jury komen die onafhankelijk is en niemand zal voortrekken. Ik ga echter geen mensen van buiten Wereld 42 nemen. Er zijn gewoon twee juryleden, waaronder ikzelf. Om verdachtmaking van voortrekken te voorkomen zal het tweede jurylid iemand buiten mijn eigen stam Vitae zijn. Dit is de welombekende Mister TribalWars Jasey, van krepox.
“Hoe gaat de Wereld 42 Gigga Dikke Vette Schwoele Forumquiz in z’n werking?”, kan een volgende vraag zijn die doet opborrelen in uw hersenen. Het gaat als volgt: de quiz bestaat uit een aantal vragen die dus door jullie beantwoord kunnen worden. Jullie krijgen hier één week de tijd voor vanaf moment van opening van dit topic. Als topic op maandag 20:00 geopend is, loopt hij dus door tot maandag week erna 20:00. Diegene die de meeste correcte antwoorden heeft ingeleverd staat op de eerste plaats! Hebben twee mensen hetzelfde aantal correcte antwoorden goed, gaat het erom wie als snelste de antwoorden ingeleverd had (wacht dus niet te lang met inleveren!).

De Prijzenpot:
- 1e plaats: 200 PP.
- 2e plaats: 100 PP.
- 3e plaats: 50 PP.
- 4e t/m 10e plaats: 10 PP.​

Genoeg gebabbel van mijn kant! Het is bijna tijd voor de quiz zelf! Eerst nog een paar huisregels:

- Je moet Wereld 42 spelen om mee te kunnen doen.
- De antwoorden moeten zowel naar Conceived by Communism als naar krepox gestuurd worden op het Algemeen Forum. Ingame sturen telt niet als deelname. Zet bovenaan je antwoorden je RL-naam en op welk account je speelt.
- Wees zo duidelijk mogelijk in je antwoorden. Als ik vraag wie op Vayne speelt en je zegt “die kommunist dude” dan is dat fout. Als ik vraag naar personen wil ik minstens RL-naam horen tenzij anders in de vraag staat gesteld.
- Samenwerken is niet verboden. Simpelweg omdat het niet controleerbaar is. Denk wel eraan dat de ander net zo goed fout kan zijn! Denk eraan dat als je antwoorden doorgeeft anderen ze dus ook goed kunnen hebben.
- Je kan maar één formulier inleveren per ingame account. Je kunt dus niet met meerdere spelers per account meedoen.
- De medespelers van account Vayne en Frank Underwood zijn uitgesloten van deelname, inclusief oud medespelers. Zij krijgen als troostprijs 50 maagden en een biertender in de hemel. Tevens zijn huidig en oud spelers van .EstaTeroAmi ook uitgesloten van de quiz wegens de verlenen hulp in het bedenken van de quizvragen.
- Bespreken van antwoorden op het Algemeen Forum is absoluut uit den boze. Vermelden of verwijzen of synoniem noemen van/naar antwoorden is uitsluiting van de quiz. Geen uitzonderingen.

Succes aan allen gewenst! Ik moet toegeven: er zitten een paar zeer pittige vragen tussen, maar anders zou het ook niet leuk zijn!


1. Op welke datum is Wereld 42 gestart?

2. Hoe heet de Wereld 5 premade die gestart was op Wereld 42? Noem de tag.

3. Welk account won op 20 september 2015 de prijs voor meest compacte cluster van W42?

4. Uit welke twee stammen kwam de stam Vestri voort?

5. Door welke spelers is Vitae opgericht? Noem van alle spelers zowel de reallife naam, ingame naam als de naam van het Algemeen Forum account waarmee zij spelen.

6. Seau is ook een fusiestam. Uit welke twee stammen kwam deze stam voort?

7. Er heeft al menig naamsverandering plaatsgevonden op Wereld 42. Noem van de volgende 3 accounts hun accountnaam voor de naamsverandering: Ancient Tomahawk., Il Burattinaio & More Women Rights.

8. Multiple choice: Fratre was een stam gebaseerd rond 'n principe. Welk? A. continentgericht. B. premade. C. vriendschap.

9. Welke twee accounts van |WAO| kwamen in opspraak door beschuldigen vanuit de eigen stam zelf?

10. Welk account werd beschuldigd voor het gebruiken van timebots als gevolg van het vele aanvallen op dezelfde milliseconde?

11. In de afgelopen twee maanden werd iemand beschuldigd van krepox als grote Algemeen Forum voorbeeld te hebben. Wie was dat?

12. In de zomer verloor Vitae door zware inactiviteit twee accounts. Wat waren de namen van deze accounts destijds?

13. Dunzak & Dikzak. Wie is dunzak? Geef reallife naam of Algemeen Forum accountnaam.

14. Wanneer is de BG tussen Seau. en Vitae opgezegd en door welke partij?

15. Welke stam van de top 5 bestaat op dit moment het langst?

16. Wat was de nieuwe stam die in het noorden zou ontstaan met als leden: Janus de 1e, Kale Poes, Kingsdorp, Punkerke, Hangover, Say What?, Nunada & Annabelle? Let op spelling!

17. Welke speler heeft een topic geopend met betrekking tot een premade van Wereld 42 om de activiteit van Wereld 42 een boost te geven? Geef reallifenaam of Algemeen Forum naam.

18. Welk account clusterfuckt door de hele wereld?

19. Wie was de originele leider van Rush? Noem de accountnaam.

FzzBXMk.png

20. Raadsel van plaatje hierboven:

Vier cowboys staan terecht voor executie. De zwarte lijn in het midden is een bakstenen muur waar niemand overheen kan kijken. Ze worden vrijgesproken als één van hen de kleur van hun eigen hoed kan raden. Ze weten dat er twee witte cowboyhoeden en twee zwarte cowboyhoeden in het raadsel zitten. Ze mogen hun hoed niet afzetten en ze mogen niet van kijkrichting veranderen. Ze hebben maar één kans om de kleur te raden en slechts één persoon mag dit proberen.
Welke cowboy zal zijn eigen kleur goed opnoemen?


Nogmaals succes aan iedereen!
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
De eindstand is bekend! Hieronder staat de voornaam gegeven met telkens het account van het Algemeen Forum wat erbij hoort.

1. Danny (Rise Against)
2. Hans (nyade)
3. Niek (Boxem)
4. Casper (CasperP)
5. Tom (McAwesome)
6. Matthis (black dead53)
7. Matthijs (el paridono)
8. Kong (Kong Qui.)
9. Timo (.Sick Individuals)
10. Robin (Remakez)

Proficiat aan de winnaars! Ik zal de PA versturen naar de accounts waarmee jullie je opgegeven hebben. Zowel Danny en nyade hadden beide alle antwoorden goed. Danny was echter eerder en daarom staat hij eerste. Hieronder de opgestuurde lijst van Danny:

Rise against zei:
1. Op welke datum is Wereld 42 gestart?

29 januari 2015

2. Hoe heet de Wereld 5 premade die gestart was op Wereld 42? Noem de tag.

SWAT

3. Welk account won op 20 september 2015 de prijs voor meest compacte cluster van W42?

Srekamjiaar

4. Uit welke twee stammen kwam de stam Vestri voort?

Stuff en Paranormal activity. (Pa.)

5. Door welke spelers is Vitae opgericht? Noem van alle spelers zowel de reallife naam, ingame naam als de naam van het Algemeen Forum account waarmee zij spelen.

Conceived By Communism , Jordi , Vayne
Jullie Beschermer , Joren , .EstaTeroAmi
Phenomenal , Sven , .EstaTeroAmi

6. Seau is ook een fusiestam. Uit welke twee stammen kwam deze stam voort?


Fusie van geheel Supah., deel van Unc. en een deel van |F|.

7. Er heeft al menig naamsverandering plaatsgevonden op Wereld 42. Noem van de volgende 3 accounts hun accountnaam voor de naamsverandering: Ancient Tomahawk., Il Burattinaio & More Women Rights.

Il Burattinaio = Boeiekoeie
Ancient Tomahawk. = black dead53
More Women Rights = Ennioo

8. Multiple choice: Fratre was een stam gebaseerd rond 'n principe. Welk? A. continentgericht. B. premade. C. vriendschap.

C : Vriendschap

9. Welke twee accounts van |WAO| kwamen in opspraak door beschuldigen vanuit de eigen stam zelf?

Kale Poes en Kingsdorp

10. Welk account werd beschuldigd voor het gebruiken van timebots als gevolg van het vele aanvallen op dezelfde milliseconde?

Fexeris

11. In de afgelopen twee maanden werd iemand beschuldigd van krepox als grote Algemeen Forum voorbeeld te hebben. Wie was dat?

Mike (af = Mikeeeeeee3 ) (acc = Grommende Tijgers)

12. In de zomer verloor Vitae door zware inactiviteit twee accounts. Wat waren de namen van deze accounts destijds?

Nostalgic en Narwahls.

13. Dunzak & Dikzak. Wie is dunzak? Geef reallife naam of Algemeen Forum accountnaam.

Jordi , Conceived by Communism

14. Wanneer is de NAP tussen Seau. en Vitae opgezegd en door welke partij?

14 november door seau.

15. Welke stam van de top 5 bestaat op dit moment het langst?

|WAO|

16. Wat was de nieuwe stam die in het noorden zou ontstaan met als leden: Janus de 1e, Kale Poes, Kingsdorp, Punkerke, Hangover, Say What?, Nunada & Annabelle? Let op spelling!

Northern Pact.

17. Welke speler heeft een topic geopend met betrekking tot een premade van Wereld 42 om de activiteit van Wereld 42 een boost te geven? Geef reallifenaam of Algemeen Forum naam.

Elko
AF = Dutchgangster
topic : https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?183093-Naam-onder-voorbehoud&highlight=premade


18. Welk account clusterfuckt door de hele wereld?

Beer van zwolle

19. Wie was de originele leider van Rush? Noem de accountnaam.

Doutzen Kroes.

20. Raadsel van plaatje hierboven:

Vier cowboys staan terecht voor executie. De zwarte lijn in het midden is een bakstenen muur waar niemand overheen kan kijken. Ze worden vrijgesproken als één van hen de kleur van hun eigen hoed kan raden. Ze weten dat er twee witte cowboyhoeden en twee zwarte cowboyhoeden in het raadsel zitten. Ze mogen hun hoed niet afzetten en ze mogen niet van kijkrichting veranderen. Ze hebben maar één kans om de kleur te raden en slechts één persoon mag dit proberen.
Welke cowboy zal zijn eigen kleur goed opnoemen?

Cowboy C zal zijn eigen kleur goed opnoemen.

Nogmaals succes aan iedereen!

Attentie: Ik weet dat sommige vragen discutabele vragen zijn. Het was echter lastig om echt met twintig goeie vragen te komen en de discutabele vragen ben ik ook flexibeler mee omgegaan. De eindstand staat echter vast en erover discussiëren zou ik jammer vinden.

Sven vond het nodig om toch een antwoordenlijst op te sturen. Laten we hem allemaal even uitlachen! Hieronder zijn lijst:

Phenomenal zei:
Buig voor de man met de meeste W42 kennis mensen! :cool:

1. Op welke datum is Wereld 42 gestart?
31 Februari, toen pasen en pinksteren op 1 dag vielen.

2. Hoe heet de Wereld 5 premade die gestart was op Wereld 42? Noem de tag.
|WAO|, the old new gen.

3. Welk account won op 20 september 2015 de prijs voor meest compacte cluster van W42?
De beer van Zwolle, compacter kan haast niet met 1000 bb overnames!

4. Uit welke twee stammen kwam de stam Vestri voort?
Vestri zal voort gaan komen uit Vitae & Seau welke samen gaan in een nieuwe stam om de wereld te beeindigen.

5. Door welke spelers is Vitae opgericht? Noem van alle spelers zowel de reallife naam, ingame naam als de naam van het Algemeen Forum account waarmee zij spelen.
* King Ringo - Dirk Jan Pieter - King Ringo
* Boneduck spion - Joren - Beschermertje
* Zwart van binnen wit van buiten - Noire - Bijltje - menstruatietype - dunzak - amerikaanse communist - Stammamma
* TeroStabami - Liptonijn - Plannert

6. Seau is ook een fusiestam. Uit welke twee stammen kwam deze stam voort?
Supah. & Dupah.

7. Er heeft al menig naamsverandering plaatsgevonden op Wereld 42. Noem van de volgende 3 accounts hun accountnaam voor de naamsverandering: Ancient Tomahawk., Il Burattinaio & More Women Rights.
Ancient Tomahawk - Minderjarige 5pamsn0r
Il Burratinaio - Mexicaan in bakfiets
More Women Rights - Donald Trump

8. Multiple choice: Fratre was een stam gebaseerd rond 'n principe. Welk? A. continentgericht. B. premade. C. vriendschap.
Antwoord D natuurlijk. De bowlende bloemkolen nog een keer samen knallen in een eschatologisch aanvals systeem van Faalanx.

9. Welke twee accounts van |WAO| kwamen in opspraak door beschuldigen vanuit de eigen stam zelf?
The Ultimate Fighter & More Women Rights. Jannes beschuldigde Ennio van discriminatie jegens het mannenlijke ras.

10. Welk account werd beschuldigd voor het gebruiken van timebots als gevolg van het vele aanvallen op dezelfde milliseconde?
JdeVisser, ouwe bottert, maar als het erop aankomt met een backtime van 17 ms werkt ie niet.

11. In de afgelopen twee maanden werd iemand beschuldigd van krepox als grote Algemeen Forum voorbeeld te hebben. Wie was dat?
Phenomenal, damn wat een beesten lichaam heeft Krepox. Ekte Hottie.

12. In de zomer verloor Vitae door zware inactiviteit twee accounts. Wat waren de namen van deze accounts destijds?
Emile de faalhaas & Nomi de Cock

13. Dunzak & Dikzak. Wie is dunzak? Geef reallife naam of Algemeen Forum accountnaam.
Een ding weet ik wel, Jordi is alles behalve Dun! :D

14. Wanneer is de BG tussen Seau. en Vitae opgezegd en door welke partij?
Vitae op 3 Mei, Dan kon heel W42 al een dag erna Seau herdenken.


15. Welke stam van de top 5 bestaat op dit moment het langst?
ANobleCannotRush

16. Wat was de nieuwe stam die in het noorden zou ontstaan met als leden: Janus de 1e, Kale Poes, Kingsdorp, Punkerke, Hangover, Say What?, Nunada & Annabelle? Let op spelling!
Slavinnen van Seau Preau

17. Welke speler heeft een topic geopend met betrekking tot een premade van Wereld 42 om de activiteit van Wereld 42 een boost te geven? Geef reallifenaam of Algemeen Forum naam.
Mike :catapult: :catapult: :catapult: :catapult: :catapult: :catapult: :catapult:

18. Welk account clusterfuckt door de hele wereld?
Jawatiser, pas maar op boeiekoeie! Fake massa op die bakkes :ram:

19. Wie was de originele leider van Rush? Noem de accountnaam.
Nothing really matters - Ha iedereen heeft deze vraag fout! Mensen die hier enige kennis van hebben gaan zeggen Doutzen Kroes, maar hij deed pas een namechange na Rush was gesticht.

FzzBXMk.png

20. Raadsel van plaatje hierboven:

Vier cowboys staan terecht voor executie. De zwarte lijn in het midden is een bakstenen muur waar niemand overheen kan kijken. Ze worden vrijgesproken als één van hen de kleur van hun eigen hoed kan raden. Ze weten dat er twee witte cowboyhoeden en twee zwarte cowboyhoeden in het raadsel zitten. Ze mogen hun hoed niet afzetten en ze mogen niet van kijkrichting veranderen. Ze hebben maar één kans om de kleur te raden en slechts één persoon mag dit proberen.
Welke cowboy zal zijn eigen kleur goed opnoemen?


A natuurlijk, er zit een gat in de muur wat wij niet kunnen zien.

Leuk initiatief! Ik sponsor 200 pp :)

Er is tevens 200 PP gesponsord. Deze verspreid ik in 50 PA each over de eerste 4 plekken.

Nogmaals gefeliciteerd aan de winnaars en bedankt voor het meedoen mensen!
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.729
''7. Er heeft al menig naamsverandering plaatsgevonden op Wereld 42. Noem van de volgende 3 accounts hun accountnaam voor de naamsverandering: Ancient Tomahawk., Il Burattinaio & More Women Rights.''

Lel ik wist niet eens dat Il burattinaio niet de orginele naam was :')
Leuk initiatief in ieder geval, zo leer ik nog eens wat bij over de geschiedenis van wereld 42 :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Mag ik het raadsel oplossen?

Mag je! Mensen die dat willen proberen mogen mij best een PM sturen. :D

''7. Er heeft al menig naamsverandering plaatsgevonden op Wereld 42. Noem van de volgende 3 accounts hun accountnaam voor de naamsverandering: Ancient Tomahawk., Il Burattinaio & More Women Rights.''

Lel ik wist niet eens dat Il burattinaio niet de orginele naam was :')
Leuk initiatief in ieder geval, zo leer ik nog eens wat bij over de geschiedenis van wereld 42 :)

Zo leer je inderdaad nog eens wat.. Want het is echt zo!
 

DeletedUser63354

Guest
Zo raadseltje opgelost

[19:21:07] Jordi | CbC: helemaal goed!
[19:21:10] Jordi | CbC: heb je snel gedaan
[19:21:10] Jordi | CbC: :O

Eitje (ffkes stoer doen eh)
 

DeletedUser

Guest
Leuk infinitief, heb het nog niet eerder gezien op een wereld :)
 

DeletedUser65921

Guest
- De medespelers van account Vayne en Frank Underwood zijn uitgesloten van deelname, inclusief oud medespelers. Zij krijgen als troostprijs 50 maagden en een biertender in de hemel. Tevens zijn huidig en oud spelers van .EstaTeroAmi ook uitgesloten van de quiz wegens de verlenen hulp in het bedenken van de quizvragen.

Discriminatie :mad:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Echt weer zoon gay topic van CBC:eek::eek:
 

DeletedUser51467

Guest
Origineel een leuk concept. Vraag 17 vind ik misschien wel een beetje onduidelijk, er zijn namelijk een paar mensen die een topic op het AF hebben geopend over een premade op w42.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Origineel een leuk concept. Vraag 17 vind ik misschien wel een beetje onduidelijk, er zijn namelijk een paar mensen die een topic op het AF hebben geopend over een premade op w42.

Vooruit dan, een kleine hint: hij had wel nooit echt de intentie de premade daadwerkelijk te maken. Puur activiteitsboost en troll pmade.
 
Bovenaan