Wereld 24: premade met uitsluitend (ex-)W16-spelers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
nonkel jos heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.


Faalhaas.
 

DeletedUser58625

Guest
nonkel jos heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.


Faalhaas.

Pm hem IG?
Zie de voordelen van max berichten niet in maarja...
 

DeletedUser58575

Guest
Prutsers ik heb er 500 :cool: PM mij anders geef ik 't wel door ;)

Ja is zo oneerlijk he... Nu ja, je hebt eigenlijk per infract of waarschuwing al 3 mededelingen in je inboxje, dus snap het ook wel hoor:p

Op .Net heeft iedereen er 300... <3
En mods en bloggers 800! <3
 

DeletedUser40402

Guest
Jij deelt dan ook 450 waarschuwingen per dag uit, dus jij bent een uitzondering.

Ik heb nog nooit 1 van hem gehad. Jawel, eentje maar die heeft hij weer ingetrokken want hij was verkeerd :cool:. Dus jij spamt gewoon te veel :p
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me niet nodig... Maar gezien we samen in een stam gaan spelen lijkt het me handig om de plooien toch een beetje glad te strijken...
 

DeletedUser52519

Guest
Het was een grapje. Wat is toch met moderatoren die hun humor bijna direct verliezen ? :(:mad:
Ik heb 65 berisperingen & 4 bans gehad, dus ik zit er niet meer mee als ik ze krijg :p

Oh wat stoer. Toevallig ook 4 maal in de cel gezeten en 65 verkeers overtredingen gepleegt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan