Wereld 24: premade met uitsluitend (ex-)W16-spelers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.577
Beste W16-sympathisanten,

Iedereen heeft zopas een mailtje ontvangen van het TW Team met daarin de informatie omtrent wereld 24, alsook de instellingen. Menig speler heeft kunnen lezen dat deze instellingen zo goed als dezelfde zijn als deze van wereld 16.

Laurens (0WNZ u P3K3R) & ik waren op msn in gesprek en er ontstond het idee om net zoals High 5 een premade op te richten voor wereld 24, bestaande uit uitsluitend spelers die hier gespeeld hebben of spelen op deze wereld in de hoop dat we voor een tweede maal het succes van een premade kunnen bevestigen.

We zouden dan een stam van ongeveer 20 leden willen hebben die twee weken na de startdatum een windrichting kiezen zodat we in elkaars buurt komen te liggen, met nog steeds voldoende edelruimte voor eenieder.

Graag had ik vernomen hoe de animo hiernaar is om in latere instantie eventueel effectief over te gaan tot het stichten van een stam.

Groetjes,
Tim
 
Reactiescore
1.577
Organisatie: Vorm geven aan het idee

In eerste instantie wou ik even polsen hoe de animo hiernaar was. De opkomst in dit topic is groot en ik zie ook duidelijk dat dit plan realiseerbeer is. Laten we dan nu organisatorisch een aantal zaken organiseren, te beginnen met de accounts die we erin plaatsen. Het doel is om rond de 20-25 leden uit te komen in het begin. Moesten we meer aanbiedingen krijgen, zullen we ofwel spelers weigeren, ofwel spelers samen op een account laten spelen (dit gebeurt uiteraard allemaal in overleg met de spelers in kwestie).

Wat wordt nu van jullie verwacht?

Bij deze dus een duidelijke oproep om in eerste instantie naar mij (hier via het AF of IG via [player=nl16]Beguiling[/player]) door te sturen of je wil spelen, of je al een team hebt samengesteld, .. Indien je geen team hebt, laat dan ook de onlinetijden weten. Wij kunnen dan aan de hand daarvan 2 of meerdere spelers op een account zetten die een tijdspanne van zoveel mogelijk uur achter elkaar bezetten, uiteraard respecteren we daarbij de wensen van de spelers en zullen zij ook zelf gecontacteerd worden. Graag hierbij ook vermelding van het IG-account en eventueel ook het e-mailadres, om contact vlotter te laten verlopen. Het belangrijkste is dat we allemaal samen kunnen functioneren, zonder dat er mankementen zouden zijn op een account.

In tweede instantie wil ik jullie ook vragen om een voorstel voor een stamnaam door te sturen samen met jullie informatie over jullie account. We zullen dan tot 05 oktober allerlei mogelijkheden bijhouden en in een lijstje zetten en daarna kunnen we er hier op het AF een poll over houden. Wie welk voorstel heeft geplaatst blijft anoniem om vriendjespolitiek te vermijden. Deze poll zal 3 dagen open blijven en daaruit zal dan de naam dan voortkomen.

Er zal heel wat aangepast worden in de tweede gereserveerde post. Hou deze dan ook in het oog.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en laten we dit idee eens vorm geven!

Groetjes,
Tim

Reeds samengestelde accounts

- Het Blauwe Spook: *IToB? (R.), De Kleinen (W.)
- Too Sexy For My Shirt: .Totally Spies (R. & J.), Secret Speech (J.)
- .Giovro.: Ithyphallophobic (T.)
- der Anschluss: Sjeff (L.), *IToB? (T.)
- HighStyle: Hedzer (A.), Djonni boy (D.) & Wim
- Like a Baws: Beguiling (T.), Wortel69 (P.), The Little Dictator (J.) & Notorious P.I.G. (Y.)
- Me Is It: 0WNZ u P3K3R (L.), Gig Graham II (S.) & Marieneman (R.)
- Drakenslager: Abdelya (F.) & Joek (J.)
- .Pair Of Kingz: 0WNZ u P3K3R (J.) & Overhung (D.)
- Naam onbekend: Ronalddje (P.), Speedbarbaar (J.) & Faha (D.)
- The syndicate project.: Hedzer (Ac. & B.)
- Fantaz¡ja: Zluwdark11 (T.) & Remkoo1
- Naam onbekend: Fedei Defensor (R.), Force Breaker (J.) & Djonni Boy (L.)


Individuen of duo's die nog een co zoeken

Met deze spelers kan ofwel IG contact opgezocht worden, ofwel kan ik je met hen in verbindingen brengen indien er interesse zou zijn.

- Het Blauwe Spook

Voorstellen voor de stamnaam

Kunnen doorgestuurd worden tot 07 oktober!

- World 16 constructed, combined, completed (CCC16)
- FUL, Astra*, Nilva, 40+, High 5 (Fan+H)

- Sweet 16 (Sweet!)
- Legally drunk (16+)
- Sedecim (16.)
- Mundus 16 (MUn16)
- Fourth power of two (16.)
- 16th floor (16th)
- World 16 united (Union)



Andere opmerkingen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.577
Organisatie: Laatste zaken in orde maken

Hopelijk is dit de laatste post (mijn reservering zijn op :() die ik maak omtrent de organisatie van deze premade. Hieronder zijn de laatste puntjes zichtbaar waar mogelijk nog onduidelijkheid over heerst of waar nog informatie over gegeven kan worden.

Stamnaam & plaatje

De stamnaam is gestemd en het moge duidelijk wezen dat Sweet 16 als winnaar uit de bus is gerold. We zullen deze stamnaam dan ook gebruiken op wereld 24 voor deze premade. Niet geheel onbelangrijk is het stamplaatje dat we zouden gebruiken.

Uiteraard zouden we ontzettend blij zijn met een plaatje uit eigen huis, dus indien jijzelf voldoende kwaliteiten in huis hebt om een plaatje te maken, grijp je kans en maak ons dat plaatje. Er is daarnaast reeds een plaatje aangevraagd op het grafische forum.

Windrichting

We hebben ervoor gekozen om 2 weken later te starten. Enerzijds omdat we het dan iets rustiger hebben en dan is de slaagkans iets groter, anderzijds omdat we dan een windrichting kunnen kiezen en op die manier enigzins bij elkaar in de buurt komen te liggen. Welke richting is nog niet bekend en ook de keuze hiervan laten we aan jullie over. Dit keer een 'poll', omdat ik niet denk dat het andere mensen echt interesseert waar we gaan liggen. Om dit extra te controleren, vragen we jullie om ook je stem even te vermelden in dit topic.

Poll: Welke windrichting?
Noordoost
Noordwest
Zuidoost
Zuidwest


Tussenstand:

44722.png



Startschema

Louis & ik zullen een startschema opstellen. We weten dat we op 19 oktober zullen starten en daar zullen we een uurschema bij maken zodat iedereen weet wanneer die kan starten en zodat onze ligging ideaal is. Indien jij met je account op bepaalde uren niet online kan zijn, laat dat dan even weten aan ofwel Louis, ofwel aan mij. Zo voorkomen we dat spelers te laat starten of helemaal niet starten.

Dit schema zal jullie in de loop van de week nog meegedeeld worden, of jullie worden persoonlijk aangesproken met jullie uren.

Leiding

De stam zal geleid worden door mezelf en Louis in eerste instantie. Later zullen we hieraan nog 1 speler (denk ik). Deze speler zal dan wel aangewezen/gestemd worden. Indien er mensen niet akkoord gaan met dit leidersduo, kunnen ze de klacht steeds neerleggen, hoewel ik niet verwacht dat er hieromtrent nog problemen zullen zijn.

Nog vragen? Stel ze! ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser35742

Guest
Ik wacht nog af, ik ga óf met Phalanx mensen van W18 iets proberen, of met jullie;)
 

DeletedUser

Guest
Dit zou dan niet de eerste uitnodiging zijn voor een pre-made ^^ Verleidelijk, lijkt me op zich wel leuk. Gelukkig weer een wereld met boerderij limiet!

Ik ga sowieso daar spelen met enige co's. ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan