Wereld 24: premade met uitsluitend (ex-)W16-spelers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser27522

Guest
T van TT faalt zowieso. ;), En pali, heeft de aandacht hier op w16 liggen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Oh, toch wel wat mensen van Astra dan. xDEn nu ik goed bedenk: Hedzer, de echte, speelde ook in die pre-made.
Stefan, die later op Hedzer ging spelen, leidde de stam. Die zat oorspronkelijk niet in Astra. Was gewoon puur toeval. :)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad iemand van Hedzer. Groot Khan samen met speedbarbaar. Muhammed Ali. Sjeff 1 bij mij 1 op Sjeff zelf.

R. is nooit van z'n lang zal z'n leven op W21 gestart, naar mijn weten. Voor W23, is hij enkel op W19 gestart.

Ik zat wel in Chorda, maar toen zat ik nog niet in Astra.
 

DeletedUser27522

Guest
Maar lijkt me wel grappig idd, samen met anderen hier samenwerken :)

Soort mix van W16 :) :)
 

DeletedUser2826

Guest
Ik wil jullie dit topic gerust gunnen, omdat het gericht is specifiek op w16 spelers (anders zou ik jullie doorverwijzen naar discussie) ... Via dit topic bereik je dan ook meer w16 spelers. Nu, misbruik die vrijheid aub ook niet, aangezien het dan snel gedaan zal zijn met de pret. Houd het dus ook sterk gerelateerd aan het topic; uitweiden kan je in andere topics. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil jullie dit topic gerust gunnen, omdat het gericht is specifiek op w16 spelers (anders zou ik jullie doorverwijzen naar discussie) ... Via dit topic bereik je dan ook meer w16 spelers. Nu, misbruik die vrijheid aub ook niet, aangezien het dan snel gedaan zal zijn met de pret. Houd het dus ook sterk gerelateerd aan het topic; uitweiden kan je in andere topics. ;)

Beter wordt jij onze forummoderator in onze pre-made! Oh, en co-speler:D
 

DeletedUser46302

Guest
oooeeh, topleiding :D

is alweer een stapje meer in de richting van, ik begin zeker!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan