Wereld 23 discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nou, dit was een idee vanuit de .net community en leek ons erg interessant met de aankomende zomervakantie om zo toch nog te kunnen spelen zonder de hele dag vast te zitten of te moeten opboksen met spelers die 24/7 online zijn met al hun co's

Co's zijn toegestaan en dus een enkele speler zal hier altijd wel in het nadeel zijn, maar om dan ook het roven aan banden te leggen is nog een strop voor de speler zonder Go.

TW is aanvallen en roven, zonder roven heb je geen TW.
Hetzelfde dat ze je een nieuwe auto gaan leveren zonder wielen, omdat de grote jongens toch hun eigen sportvelgen eronder zetten:confused:
 

DeletedUser58575

Guest
Heb de No-Haul's world op .Net gespeeld, heb er veel nagedacht over de best te gebruiken tactieken, en heb er op zeker punt ook de top 3 bereikt. Ik kan zeggen dat ik 100% voor een no haul's world ben. Het gaat er dan niet meer om wie het meeste tijd over heeft om te farmen, maar om wie het beste nadenkt, en wie het meest efficient gebruik kan maken van de beschikbare troepen.

Op .Net zijn er vele polls geweest over of die wereld een succes was, en een verbluffende 96% was erg enthousiast over deze wereld, waarvan 72% zelfs beweerde nooit meer een wereld te starten mét farmen. Ikzelf ben een van de mensen die met veel plezier deze no haul's world heeft gespeeld, volkomen overtuigd ben van zowel het nieuwe aspect aan het spel (tactieken zijn compleet anders, begin maar weer na te denken over alles wat je dacht dat standaard was), als het verbeterde idee dat je niet 24/7 bezig hoeft te zijn...


Edit: op deze wereld was er overigens geen halvering. Dat is echt belachelijk in combinatie met no haul.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17986

Guest
Stem lekker voor!

Vindt het wel een leuk experiment dus probeer maar eens een keertje :D
 

DeletedUser55695

Guest
Niet farmen... welke gek heeft dat nou weer bedacht. Volgens mij snapt hij Tribalwars niet helemaal.
Echt wegwezen met die rotzooi.

Er bestaan al 22 werelden met farmen!
Ik weet dat het lang wachten was op w23, misschien kun je vragen om meteen 2 spelwerelden te openen? :D
 

DeletedUser

Guest
vind ik ook geen goed idee,ik denk dat de gronstof productie daarvoor te traag gaat tenzij u deze versnelt.dan zou het mogelijk zijn.
 

DeletedUser

Guest
Heb de No-Haul's world op .Net gespeeld, heb er veel nagedacht over de best te gebruiken tactieken, en heb er op zeker punt ook de top 3 bereikt. Ik kan zeggen dat ik 100% voor een no haul's world ben. Het gaat er dan niet meer om wie het meeste tijd over heeft om te farmen, maar om wie het beste nadenkt, en wie het meest efficient gebruik kan maken van de beschikbare troepen.

Op .Net zijn er vele polls geweest over of die wereld een succes was, en een verbluffende 96% was erg enthousiast over deze wereld, waarvan 72% zelfs beweerde nooit meer een wereld te starten mét farmen. Ikzelf ben een van de mensen die met veel plezier deze no haul's world heeft gespeeld, volkomen overtuigd ben van zowel het nieuwe aspect aan het spel (tactieken zijn compleet anders, begin maar weer na te denken over alles wat je dacht dat standaard was), als het verbeterde idee dat je niet 24/7 bezig hoeft te zijn...

Dat wil ik best geloven maar de gebouwhalvering moet er dan echt kost wat kost uit! Anders is er toch echt geen lol meer aan :p
 
Reactiescore
372
Ikzelf zie dit niet echt zitten, het gaat dan veel te traag. Bovendien, bij farmen en niet-farmen komt allebei ongeveer dezelfde tactiek kijken (of totaal niet want sommigen uppen hun gs juist niet op het begin, en zullen dat nu wel moeten doen (als het doorgaat...)),... Persoonlijk niet echt zin in, maar ik ga wereld 23 hoe dan ook spelen :p
 

DeletedUser52174

Guest
Het is echt super lelijk dat de boerderijlimietregel gedeactiveerd is :S
 

DeletedUser

Guest
ik ben hierop tegen.
zo kan dus iedereen rond de zelfde aantal punten blijven. dat maakt het echt zwaar saai.

ik zou dan gewoon meer gaan richten op farmscripts!

ik verheugde me op w23 maar als dit ingaat zal ik zeker stoppen.
want na w23 komen er nog meer van deze werelden.
 

DeletedUser55405

Guest
ik ben hierop tegen.
zo kan dus iedereen rond de zelfde aantal punten blijven. dat maakt het echt zwaar saai.

ik zou dan gewoon meer gaan richten op farmscripts!

ik verheugde me op w23 maar als dit ingaat zal ik zeker stoppen.
want na w23 komen er nog meer van deze werelden.

Dan ga je toch spelen op andere werelden waar het niet het geval is :confused:
 

DeletedUser47551

Guest
Ik ga echt geen mijntjes aanklikken voordat ik 3 dorpen heb :eek: heb ik nooit gedaan en wil ik ook niet.

oldskool ftw! lekker farmen
 

DeletedUser17472

Guest
Tegen dit absurte plan. Farmen is de enige manier om snel te kunnen bouwen. Het begin is toch al zo vervelend. Inzet mag best beloond worden. Het begin verveelt toch al zo gauw met al dat wachten op het moment dat er een gebouw klaar is. Je mag dus alleen maar toekijken hoe dat gebeurt en verder niks doen. Wordt het spel daar leuker van? Nee.
 

DeletedUser

Guest
ik ben hierop tegen.
zo kan dus iedereen rond de zelfde aantal punten blijven. dat maakt het echt zwaar saai.

ik zou dan gewoon meer gaan richten op farmscripts!

ik verheugde me op w23 maar als dit ingaat zal ik zeker stoppen.
want na w23 komen er nog meer van deze werelden.

Want er zijn geen 22 andere werelden om op te spelen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
leuk idee, maar niet op die wereld.
Ben helaas weer teleurgesteld in de instellingen..
 

DeletedUser55869

Guest
Ik snap igg niet waarom ze naar ONZE lievelingsinstellingen vragen als ze er toch geen rekening mee houden.
 

DeletedUser

Guest
Hoppa hier heb ik op gewacht. En aub hetzelfde als w21 of w22, niet met deze nieuwe update. Doe deze nieuwe update later in w24 ofzo.
 

DeletedUser57808

Guest
Moet zeker getest worden en is misschien wel een leuk idee, de halvering moet er wel zeker uit.
 

DeletedUser47551

Guest
Wel mee eens verder. Heb je uiteraard gelijk in.

Om even op jou te reageren: als 72% van de mensen het wou, dan zijn dat 72% van de mensen noobs die anders geedeld werden en een keertje niet.

Nu weet ik dat duckje gaat zeggen die zijn ook community en dergelijke shit :p
 

DeletedUser

Guest
Slechtste idee ooit!
wat is tw zonder farmen?
je moet dan gewoon wachten totdat het klaar is met bouwen.

______________________________
Het K&T Team, Death or Alive.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan