Wereld 23 discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.490
Wereld 23

Beste spelers,

Velen onder jullie hebben hem al een tijdje verwacht maar Wereld 23 komt eraan!

Deze wereld zal normaliter binnen een 2tal weken starten maar eerst vragen we jullie mening omtrent 1 speciaal punt!

Het is al een tijdje mogelijk om werelden te starten waarin farmen (Grondstoffen meenemen na een aanval) onmogelijk is. Op deze manier moet je als speler puur vertrouwen op de grondstoffen uit de grondstofproducerende gebouwen.

We zouden wereld 23 hiermee willen laten starten maar willen graag jullie als spelers hierover laten beslissen.

We hebben een in-game enquête gestart waarin jij als speler de mogelijkheid hebt om je stam voor of tegen uit te brengen. Ga dus snel naar instellingen -> Rondvragen (enquêtes) en breng je stem uit!

Je hebt een week om je stem uit te brengen en hierna zal de wereldstartdatum bekendgemaakt worden.

Wereld 23 zal de volgende instellingen hebben:

Wereld 23: Details


  • Alle meest recentste instellingen.

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 150% (1.5)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (0.6)

  • Spelsysteem: Instellingen gelijkaardig aan wereld 21
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja
    - Ridder/Standbeeld: Ja
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Ja
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: ja
    - Burgerwacht: Geactiveerd, 20 burgerwachters per boerderijlevel deactivatie vanaf 2 dorpen.
    - Awards: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.000 punten
    - Edelmanproductie: Goudmunten systeem
    - Technologieën: Simpel systeem

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 01:00 tot 07:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Na 2 weken mogelijk.
    - Aanvalstiming: milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 77 velden
    - Boerderijlimietregel: Gedéactiveerd
    - Bouwtijdhalvering in ruil voor premium-punten: Geactiveerd, 10 premium-punten voor elke halvering
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Grondstoffen roven: Afhankelijk van stemming

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen te wijzigen of de startdatum te leren kennen.


Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Geef graag je mening!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, nog een tegenvaller

Dus nu gaat er een wereld komen waarmee je in het begin dus puur op gebouwen moet gaan spelen?
Halveren ftw zeker :rolleyes:

nieuwe melkkoe ontdekt?

ik stem dus tegen
 
Reactiescore
2.490
Hehe, nog een tegenvaller

Dus nu gaat er een wereld komen waarmee je in het begin dus puur op gebouwen moet gaan spelen?
Halveren ftw zeker :rolleyes:

nieuwe melkkoe ontdekt?

ik stem dus tegen

Nou, dit was een idee vanuit de .net community en leek ons erg interessant met de aankomende zomervakantie om zo toch nog te kunnen spelen zonder de hele dag vast te zitten of te moeten opboksen met spelers die 24/7 online zijn met al hun co's
 

DeletedUser

Guest
ah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer een kerk wereld word het niet is tijd dat we een nieuwe wereld krijgen zonder die ***** kerk


hoe zo wel of niet roven ??? wat is tw spelen zonder roven ........... als die zo start zal ik hem denk ik maar over slaan he wel jammer
 

DeletedUser31802

Guest
Wat een flut zooi, meteen neen estemd dat haalt het plezier vind ik eruit.

Ik denk dat ik de wereld ga skippen 1 voordeel het is een redelijk snelle wereld.:mad:
 

DeletedUser11094

Guest
Eigenlijk wel een goed idee, Dan komt het ten minste aan op skills en niet wie de meeste co's heeft om te farmen!
 

DeletedUser

Guest
Denk dat een no haul wereld een keer wat anders wordt dan het standaard farmen :p

Nu alleen nog de halvering uit en ik ben tevreden!
 

DeletedUser

Guest
Als je puur op gebouwen speelt dan zit je continue te wachten tot de gebouwen zijn voltooid -> ondertussen farmen of clearen heeft totaal geen zin aangezien je geen GS krijgt en er alleen maar vertraging door oploopt

de enige oplossing is dus lekker veel halveren om zo naar de top te gaan (tenminste in het begin)
Het heeft dan ook helemaal niets meer met skills te maken

geen farmen + halveringen gaan niet samen..
 

DeletedUser

Guest
Ja halveren moet eigg op deze wereld afgeschaft worden, dat zou 't perfect maken
 

DeletedUser

Guest
:confused:

Dit lijkt me echt ongeveer het slechtste idee aller tijden.
Als die co's een probleem vormen moet je maar zeggen dat op w23 1 speler per account toegestaan is maar het farmen aan banden leggen lijkt mij echt niet aan de orde.
Farmen is de manier om door je inzet je te doen gelden op een nieuwe wereld ...
 

DeletedUser

Guest
Hmm niet farmen is wel een keer interessant, lijkt me interessant experiment.

Jammer dat het weer een kerkwereld word, heb liever zonder kerken.

Verder geen slechte wereldinstellingen.
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat farmen er gewoon bij hoort.
kan me niet voorstellen zonder

:buit:
 

DeletedUser

Guest
lol, no haul en AM en bouwtijden halveren, dat zou een lekkere geldwereld zijn, niet?:eek:
 

DeletedUser55695

Guest
Het is inderdaad wel makkelijk, ga redelijk veel op vakantie en mijn vv zal waarschijnlijk toch niet veel farmen. Ik doe alvast mee!
 

DeletedUser44296

Guest
Geen goed idee.
Heb je weinig tijd, kan je weinig bereiken.
Puur op gebouwen groeien, slecht idee.

Het is juist de bedoeling dat het gebrek aan gs, de opbouw aan troepen en gebouwen, wordt verhinderd of wordt bemoeilijkt.
Zo creëer je juist dat wat je wil hebben om sneller en stabieler in het spel te komen.

Ben ervoor om op W23 de verkorte bouwtijd ook af te schaffen, want juist diegene die met geld een PA kunnen kopen, kunnen zo met meer gelden een betere positie verkrijgen.

Oneerlijke strijd tegen de vele jongeren die het moeten doen vaak zonder PA en afhankelijk zijn van het zakgeld.

Maak een eerlijke wereld!
Gelijkheid in strijdbaarheid.

Mijn mening, maar misschien niet die van de andere spelers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan