Wereld 2, van begin tot eind?

DeletedUser38473

Guest
mijn beste herinneringen aan w2 waren de tijden toen fictus op zijn hoogste piek stond onder leiding van dwergkoning en thibor:) hadden deze verder blijven spelen had het heden er misschien helemaal anders uitgezien in mijn ogen.:)

volgens mij is er nog genoeg te doen op w2, enkel ontbreekt de wil om door te gaan bij de meesten.
 

DeletedUser1863

Guest
Wat ook mooi om te zien was de val van Demaro. Waar mark1988 persoonlijk op 1 dag voor zorgde, nadat zij jaren op 1 had gestaan qua punten.
 

DeletedUser

Guest
Mijn mooiste herinnering gaat heel ver terug. Na wat opzoekwerk blijkt het 17 juni 2007 te zijn. _TBR_ (rank 20 ongeveer) was in oorlog met ~RC~ (ik twijfel of ze op die dag al zo heette of dat ze toen nog een andere naam hadden). 8 leden van K-Pact hadden niet lang daarvoor _TBR_ gejoined, hierin zaten onder andere Eddebeezt, josboy en mofo (ik vergeet vast nog een paar belangrijke). Samen met Eddebeezt is toen de eerste massa aanval van _TBR_ opgezet op de grootste speler van ~RC~, chaos kaiser. Hij had 30 dorpen en uit _TBR_ had iedereen toen minder dan 25-20 dorpen met wat adels. Het is toen toch gelukt om genoeg clears en adels in de stam bij elkaar te krijgen om de massa uit te voeren. Alle dorpen van chaos kaiser werden onder vuur genomen, om 16:00:00 de clears en 16:00:01 de adels. Het was de hele dag al druk op het forum van _TBR_ en rond 15:58 werd het stil. Om 16:04 kwamen de eerste berichten op het forum dat er veel dorpen binnengehaald waren (het werd feest op het forum), de dag erna was chaos kaiser al z'n dorpen kwijt en was de grootste speler van onze vijand vernietigd.

Op die dag kreeg iedereen in _TBR_ het gevoel dat we tot heel wat in staat waren en dat we wel eens lang op wereld 2 zouden kunnen blijven... Door dat succes is het de weken/maanden daarna ook heel snel gegaan met de omgeving naar onze hand te zetten en daar hebben we steeds verder op kunnen bouwen.

Oorlog tegen RB samen met Guards was inderdaad ook een mooie, al vond ik het in het begin geen mooie oorlog (door al onze verliezen).
Oorlog met Fictus vind ik nog altijd vreemd hoe het is gelopen dus kan dat voor mezelf niet echt een mooie oorlog noemen. Oorlog was ook totaal verschillend met die van RB waar er een duidelijke grens was. Iedereen lag nu door elkaar en overal werd heel wat gewonnen en heel wat verloren.

De -FA- tijd was inderdaad ook super casi :p
 

Deleted User - 9131

Guest
Wat ik me nog goed herinner is de oprichting van TROTS, voor mij toch wel de meest verschrikkelijke massa-stam die er heeft bestaan,blij dat ik daar weg ben gegaan...
 

DeletedUser52088

Guest
Wereld 2 was voor mij ook mijn eerste wereld waar ik dus als absolute noob ben begonnen en alles heb geleerd. Ben uiteindelijk bij .RB. terecht gekomen en veel geleerd :)

Was inderdaad een leuke tijd :p
 

DeletedUser

Guest
Kent iemand mob nog ?

Ja, de grootste noob-massa stam van het begin en in de geschiedenis van w2.

Stond bekent omdat er van elk continent een forum topic was en dat de leden verplicht waren grondstoffen en/of troepen naar hun leiders te sturen. :p
 

DeletedUser38473

Guest
ik heb nog in MOB gezeten:rolleyes: net voor ik naar de stam CN ging en daarna fictus:p
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook wel eens in MOB gezeten xD
200 forums xD heb er niet lang gezeten :p
 

DeletedUser5644

Guest
Ants had je ook nog. 42.

Wie kent DHK nog. [ De Harde Kern. ] helemaal in het begin.

De nummer 1 van Guards , Montevw, lange tijd beste aanvaller, al lette niemand daar nog zo op in het begin.

zomaar wat namen die me te binnen schieten, met name noordwest.
Oriskany ,Baumpies, Benleonard, BorMsie, Goddd, Shan Muir, First Deepsea Warrior, Helper, Helpertje,Crime Bob, Porto Place,Brotch,De Maro, FMCedric

Peter D. was de leider van RC, de stam die TBR vernietigd heeft. [ TBR hun dus uiteraard ]

De mooiste oorlog voor mij was die van Order&Guards samen tegen The Black Rose maar dan die bij ons in Noordwest lagen. Dat waren allemaal duitse spelers met veel meer ervaring. Lions deed ook nog mee met FMCedric nog daar dacht ik. We hadden ze in een paar dagen opgerold. De namen van die duitsers ben ik vergeten. als iemand die nog weet zou leuk zijn.
 

DeletedUser38473

Guest
Ants had je ook nog. 42.

Wie kent DHK nog. [ De Harde Kern. ] helemaal in het begin.

De nummer 1 van Guards , Montevw, lange tijd beste aanvaller, al lette niemand daar nog zo op in het begin.

zomaar wat namen die me te binnen schieten, met name noordwest.
Oriskany ,Baumpies, Benleonard, BorMsie, Goddd, Shan Muir, First Deepsea Warrior, Helper, Helpertje,Crime Bob, Porto Place,Brotch,De Maro, FMCedric

Peter D. was de leider van RC, de stam die TBR vernietigd heeft. [ TBR hun dus uiteraard ]

De mooiste oorlog voor mij was die van Order&Guards samen tegen The Black Rose maar dan die bij ons in Noordwest lagen. Dat waren allemaal duitse spelers met veel meer ervaring. Lions deed ook nog mee met FMCedric nog daar dacht ik. We hadden ze in een paar dagen opgerold. De namen van die duitsers ben ik vergeten. als iemand die nog weet zou leuk zijn.

feuerhoden ofzoiets als ik me niet vergis.
 

DeletedUser26707

Guest
Ants had je ook nog. 42.

Wie kent DHK nog. [ De Harde Kern. ] helemaal in het begin.

De nummer 1 van Guards , Montevw, lange tijd beste aanvaller, al lette niemand daar nog zo op in het begin.

zomaar wat namen die me te binnen schieten, met name noordwest.
Oriskany ,Baumpies, Benleonard, BorMsie, Goddd, Shan Muir, First Deepsea Warrior, Helper, Helpertje,Crime Bob, Porto Place,Brotch,De Maro, FMCedric

Peter D. was de leider van RC, de stam die TBR vernietigd heeft. [ TBR hun dus uiteraard ]

De mooiste oorlog voor mij was die van Order&Guards samen tegen The Black Rose maar dan die bij ons in Noordwest lagen. Dat waren allemaal duitse spelers met veel meer ervaring. Lions deed ook nog mee met FMCedric nog daar dacht ik. We hadden ze in een paar dagen opgerold. De namen van die duitsers ben ik vergeten. als iemand die nog weet zou leuk zijn.

Wat een tijden waren dat :D
 
Bovenaan