Wereld 2, van begin tot eind?

Deleted User - 9131

Guest
Beste spelers,

allereerst een goede avond, hopelijk is iedereen heelhuids thuis gekomen van zijn/haar school en/of werk. Graag zou ik jullie een inleiding geven voor een project vanuit het Tribalwars Team: Een afsluitingsdiscussie over wereld 2 :)

Graag zou ik jullie mening willen over deze wereld, de up's en down's, grote oorlogen, noem maar op. Stuur zo veel mogelijk informatie mee! Vertel over jezelf, over anderen, het liefst over de hele geschiedenis van deze wereld.

De wereld is zo goed als ten einde, met nog een 250 spelers over, waarbij TBR met een ruime voorsprong gevolgd door KH en RN de ranglijst bezit. Met 37 stammen heeft het team dan ook besloten dat we met deze post wereld 2 bespreken vanaf haar begin tot aan vandaag, en daar is dit topic voor.

Op het moment is er nog één grote oorlog bezig, die van -AS-, ~R.N~, North, en -Dow- tegen _TBR_, ~Koc~, TBT, en -KH-. We kunnen dus stellen dat de de laatste grote oorlog is die er op tribalwars gevoerd gaat worden, we hopen dat we daarmee deze afsluitende post ook op een goed moment plaatsen.

Wereld 2 was een snelle wereld, een wereld vol met verrasingen, met emotie, spanning en met veel nieuwe tactieken, wereld 2 bracht ons een nieuwe tribalwars, dat van de snelheid genoot :)

Enkele reactie's van het team:
Voor mij persoonlijk was wereld 2 mijn element: Je kon snel opbouwen, tactieken bedenken, en lekker vaak overnieuw starten om weer opnieuw te leren. Ik kan voor mijzelf zeggen dat ik intens heb genoten van deze wereld, die overigens voor mij maar enkele maanden duurde, namelijk maar tien maand.

Ik kan me nog herinneren: De grote serverproblemen na de start van wereld 2. Voor w2 zijnde een unieke spelwereld met snelheid 2 troepen 1.

Ik kan me nog de oorlog TBR - RB herinneren, ik meen me nog te herinneren dat ik een tijdje kaartjes heb bijgehouden. Ik zal even kijken of ik deze kan terugvinden.

En dan natuurlijk tijd van Guards :p
Was mooie oorlog toen, sommige spelers bestaan zelfs nog geloof ik van Order/TBR
Alleen niet meer van guards meer geloof ik :(

Deze wereld zal zeer waarschijnlijk de eerste wereld van Tribalwars.nl zijn die haar eindscenario nabij is, die na jaren haar einde heeft bereikt. We hebben samen veel doorgemaakt, en hopelijk kunnen we daarom nu ook een mooie en vooral herinneringsvolle discussie starten over het begin en het verloop van deze wereld :)

Om alvast een inleiding in deze afsluitende discussie te geven, ik hoop dat veel spelers hun eigen levensgeschiedenis hier kunnen plaatsen, zodat er een leuke discussie en nabespreking van de wereld ontstaat. Ikzelf zal ook mijn geschiedenis vertellen, hier begin ik morgen aan.

Met Vriendelijke Groet,

Namens het Tribalwars.nl Team,

Kevin (Killer gast)
Jullie Forum Moderator


Ter informatie:
Er is op geen enkel punt gezegd dat w2 nu gesloten zal worden. Echter loopt w2 al ettelijke jaren en zien ook wij dat de wereld beetje bij beetje 'doodloopt'. Dit resulteert in nagenoeg geen activiteit op het forum ;) Daarom is dit topic opgestart... In the end blijft dit een puur p&p topic en hebben we geprobeerd de p&p een beetje aan te wakkeren. Als jullie hier niet aan mee werken is dat erg jammer natuurlijk.

Ja, de wereld 2 zal ooit eindigen, wanneer dit is is niet bekend binnen het tribalwars.nl team. Van zodra wij meer weten zijn jullie de eerste om dit te horen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
57
Tja hoogtepunten van w2.. er is een enorm verhaal met het hele verhaal van _TBR_ daarin staan er wel een hoop :p

Mijn persoonlijke hoogtepunt was de tijd met Tha Punisher, midden in -FA- gelegen, de tijd met KillerNL (later Klein Duimpje) Mauricio en de hele rotzooi nog. En uiteindelijk de overstap van -FA-, enorme spamtijden en veel lol, en daarna de val van -FA-.
 

DeletedUser

Guest
Dare To Dream, Metallica, erikfrant, _TBR_, _TBC_, Henry1955 etc etc mooie tijden.^^

Net zoals casi zegt. Teksten misschien wel boeken kunnen sommigen schrijven. Laten we het bij mij op een kleine krant houden.
spijtig genoeg heb ik altijd op achtergrond gestaan ipv op de voorgrond.:)

Was toch een fijne tijd.^^
 

DeletedUser858

Guest
rotte clown (robert) die als eerste de 1 miljoen puntjes behaalde? :p

Waarom voel ik me k*t als ik dit topic lees; w2 mag niet eindigen :(
 

Deleted User - 9131

Guest
rotte clown (robert) die als eerste de 1 miljoen puntjes behaalde? :p

Waarom voel ik me k*t als ik dit topic lees; w2 mag niet eindigen :(

Helaas gaan we wel die richting op, wereld 2 zit in haar eindfase en zal uiteindelijk ook moeten stoppen ;) Wereld 2 was voor mij ook een mijlpalen wereld: Eerste paar keer overgenomen voor ik daadwerkelijk kon starten.
 

DeletedUser

Guest
Helaas gaan we wel die richting op, wereld 2 zit in haar eindfase en zal uiteindelijk ook moeten stoppen ;) Wereld 2 was voor mij ook een mijlpalen wereld: Eerste paar keer overgenomen voor ik daadwerkelijk kon starten.

Owned :p
^^

Maar ontopic
Ik heb hier me eerste 1k punten behaald :cool:
 

DeletedUser858

Guest
Helaas gaan we wel die richting op, wereld 2 zit in haar eindfase en zal uiteindelijk ook moeten stoppen ;) Wereld 2 was voor mij ook een mijlpalen wereld: Eerste paar keer overgenomen voor ik daadwerkelijk kon starten.

in haar eindfase.. Nee, we gaan die richting op.. groot deel w2 had tegen eindfase gestemd?:p
 

Deleted User - 9131

Guest
Dat mensen tegen deze eindfase zijn is een feit, maar het is ook een feit dat er nog maar 250 spelers zijn, en ooit zal de wereld toch moeten stoppen. Zijn er nog mensen die een levensverhaal willen posten, want anders nodig ik het community-management uit voor hun visie op de wereld, hebben we in ieder geval íets.
 

DeletedUser

Guest
Waarom dan een enquête? Wat is daar het nut van als iedereen tegen stemt maar jullie toch je eigen zin doorduwen -.-
 

Deleted User - 9131

Guest
Waarom dan een enquête? Wat is daar het nut van als iedereen tegen stemt maar jullie toch je eigen zin doorduwen -.-

Wereld 2 ís nog niet in haar eindfase, maar het is nou eenmaal zo dat de wereld aan het verdwijnen is, met alle gevolgen van dien. Dit is echter geen klaagtopic, maar een topic over de gehele duur van wereld 2 .
 

DeletedUser858

Guest
Wereld 2 ís nog niet in haar eindfase, maar het is nou eenmaal zo dat de wereld aan het verdwijnen is, met alle gevolgen van dien. Dit is echter geen klaagtopic, maar een topic over de gehele duur van wereld 2 .

JupJup,
Maar als er een enquete gehouden word, de keuze aan ons gegeven word.. Moet wereld 2 sowieso nog wel flink wat maanden door gaan, kan je niet na 2 á 3 á 4 maanden in ene wel de eindfase doen denk ik :p
 

DeletedUser

Guest
Waarom dan een enquête? Wat is daar het nut van als iedereen tegen stemt maar jullie toch je eigen zin doorduwen -.-


+1 Thnx nanda,

@ twteam
Ik ben het onderhand een beetje zat. Heb een beetje respect voor de spelers die hier jaren lang spelen. Vanuit daar is het makkelijk roepen, wereld 2 komt tegen z'n einden aan... Onzin! Er valt genoeg te edelen (ja deze week zijn er plotseling 4/5 accounts grijs gegaan), maar ik heb genoeg clears momenteel lopen op niet barbaar dorpen.

Volgens mij wordt er nog voldoende geedeld. Dat er maar 250 spelers zijn wil niet veel zeggen, misschien in aantal klein.. maar in activiteit groot. De enquete heeft onder mijn ogen duidelijk genoeg bewezen dat wereld 2 verder wilt. Dat er vervolgens hierop ingegaan wordt kan ik niet begrijpen net als mijn medespeler(s).
 

DeletedUser48166

Guest
Nu, ookal speel ik niet meer,

Toffe tijd gehad, vooral op Corne1984 (tot die éne het verklote) :)
 

Deleted User - 9131

Guest
Gaarne het bij de discussie omtrent wereld 2 te houden :) Ik heb het community-management (Duckje in dit geval) uitgenodigd om zelf even een verhaal te posten hier, zodat we een basis hebben waarmee we kunnen discussiëren :)
 

DeletedUser

Guest
Discussie gaat hier ook om wereld 2. Maar ik vind het raar dat mijn bericht weg is en nu weer in eens terug is..

Bug of iets anders. Heb duckje ff geinformeerd erover...
 
Reactiescore
2.490
Mods, ga nu niet laf lopen doen & Aslan zijn post verwijderen; Nubcakes..
Krijg eens ballen aan je lijf & zie de waarheid onder ogen!

Teruggeplaatst, Echter beetje op je verwoording letten ;) kan ook met iets meer respect.

+1 Thnx nanda,

@ twteam
Ik ben het onderhand een beetje zat. Heb een beetje respect voor de spelers die hier jaren lang spelen. Vanuit daar is het makkelijk roepen, wereld 2 komt tegen z'n einden aan... Onzin! Er valt genoeg te edelen (ja deze week zijn er plotseling 4/5 accounts grijs gegaan), maar ik heb genoeg clears momenteel lopen op niet barbaar dorpen.

Volgens mij wordt er nog voldoende geedeld. Dat er maar 250 spelers zijn wil niet veel zeggen, misschien in aantal klein.. maar in activiteit groot. De enquete heeft onder mijn ogen duidelijk genoeg bewezen dat wereld 2 verder wilt. Dat er vervolgens hierop ingegaan wordt kan ik niet begrijpen net als mijn medespeler(s).

Er is op geen enkel punt gezegd dat w2 nu gesloten zal worden. Echter loopt w2 al ettelijke jaren en zien ook wij dat de wereld beetje bij beetje 'doodloopt'. Dit resulteert in nagenoeg geen activiteit op het forum ;) Daarom is dit topic opgestart... In the end blijft dit een puur p&p topic en hebben we geprobeerd de p&p een beetje aan te wakkeren. Als jullie hier niet aan mee werken is dat erg jammer natuurlijk.

Ja, de wereld 2 zal ooit eindigen, wanneer dit is is niet bekend binnen het tribalwars.nl team. Van zodra wij meer weten zijn jullie de eerste om dit te horen.

Dus voordat je op je achterste benen gaat staan dat we alsnog de wereld proberen te sluiten. Luister ook even naar ons als we zeggen dat het niet zo is.

Dan maar ontopic ;)

Ik kan me nog herinneren: De grote serverproblemen na de start van wereld 2. Voor w2 zijnde een unieke spelwereld met snelheid 2 troepen 1.

Ik kan me nog de oorlog TBR - RB herinneren, ik meen me nog te herinneren dat ik een tijdje kaartjes heb bijgehouden. Ik zal even kijken of ik deze kan terugvinden.

Groetjes,
Duckje
 

DeletedUser21032

Guest
Excuses duckje, maar meestal bereik je met beleefd zijn niets bij jullie :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
@ Duckje

Aub een topic starten waar niet in wordt herhaalt dat w2 gaat sluiten of tegen z'n einde aankomt. Dat is nog te ver voor me ;) Voel me er aangesproken door..


Ik wil gewoon rammen net als vroegere oorlogen;

Nuke vs Onwars (duurde wel 2.3 uurtjes maarja :p, maar was wel veel dorpjes snoepen..)

KH vs FA (stille, maar harde oorlog)

KH vs BIO (harde oorlog)

TBR & KH vs UN (harde oorlog)
 

DeletedUser21032

Guest
Order vs TBR, was ook mooi :D
Vooral de actie van Order op een Josboy dorpje..
 
Bovenaan