Wereld 2 stammen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
:rolleyes:

Als je niets weet van mijn spam/noob geschiedenis, moet je niet te snel je conclusies trekken... dit heb ik ook al in andere topics gezegd, voor ik het TW weekblad stond... ik stond al tijden als spammer en noob bekend, dat is de reden dat ik in het TW weekblad sta... maar zo ver zal het intelligentie niveau van sommige mensen vast niet rijken, gezien het feit die maar meteen met termen als "loser" moeten gaan smijten... verder nog opmerkingen?

sta er liever in op de manier van mauritio, door het spel te volgen......., en niet andere wegen volgen om bekend te worden,
 

DeletedUser3750

Guest
sta er liever in op de manier van mauritio, door het spel te volgen......., en niet andere wegen volgen om bekend te worden,

*zucht* (om een tw-speler nog maar eens te quoten^^)

Ik ben hiervoor gevraagd en ben nooit gestart met spammen om daarmee bekend te worden... het is ook helemaal niet mijn doel om bekend te zijn, maar als je goed het weekblad had gelezen tenminste, zie je dat ik dit doe voor mijn plezier. Best jammer dat er dan mensen als jij weer mensen mee proberen zwart te maken, maar goed... jullie moeten toch ook iets te doen hebben, als je niet kan spammen en geen noob bent hè^^

Nog iemand anders die kritiek wil leveren met een zwakke argumentatie en een hoop onzin?:rolleyes:

@ Brennan

Niet zo gemeen tegen Jordani, voor mij blijft hij een leuk spamnoobje:D
 

DeletedUser

Guest
wist al dat je een eikel was, maar dacht: hey hij is nu stamlid, mss verandert hij....toch niet dus :(

Ik een eikel? jij kijkt zeker nooit op het stammenforum, heb nog net geen medaille voor bewezen diensten:p
 

DeletedUser22681

Guest
*zucht* (om een tw-speler nog maar eens te quoten^^)

Ik ben hiervoor gevraagd en ben nooit gestart met spammen om daarmee bekend te worden... het is ook helemaal niet mijn doel om bekend te zijn, maar als je goed het weekblad had gelezen tenminste, zie je dat ik dit doe voor mijn plezier. Best jammer dat er dan mensen als jij weer mensen mee proberen zwart te maken, maar goed... jullie moeten toch ook iets te doen hebben, als je niet kan spammen en geen noob bent hè^^

Nog iemand anders die kritiek wil leveren met een zwakke argumentatie en een hoop onzin?:rolleyes:

@ Brennan

Niet zo gemeen tegen Jordani, voor mij blijft hij een leuk spamnoobje:D

Waarom letten jullie nooit op als Nikolaas een opmerking zonder spam plaats:(?
 

DeletedUser22681

Guest
tja, degene die ontdekt heeft hoe je moet lopen moet idd geprezen worden.
 

DeletedUser

Guest
*zucht* (om een tw-speler nog maar eens te quoten^^)

Ik ben hiervoor gevraagd en ben nooit gestart met spammen om daarmee bekend te worden... het is ook helemaal niet mijn doel om bekend te zijn, maar als je goed het weekblad had gelezen tenminste, zie je dat ik dit doe voor mijn plezier. Best jammer dat er dan mensen als jij weer mensen mee proberen zwart te maken, maar goed... jullie moeten toch ook iets te doen hebben, als je niet kan spammen en geen noob bent hè^^

Nog iemand anders die kritiek wil leveren met een zwakke argumentatie en een hoop onzin?:rolleyes:


kijk het verschil in punten maar..., jij besteed meer tijd aan spammen, en ik meer in het spel :), dat kun je volgens mij zien aan de punten...:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan