Wereld 2 stammen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoi TW-Spelers,

Zoals jullie weten begint W2 morgen en zullen er weer veel fanatiekelingen zijn die het gaan spelen en daarbij stammen oprichten.
Geen paniek, Opus zal niet meedoen.

Hoewel ik niet zal spelen op W2 zou ik het wel leuk vinden als er op W2 orginele stamnamen worden verzonnen en niet zomaar die van W1 worden overgenomen. Dus wees creatief en verzin wat leuks en nieuws.

MvG,
Syrniachick
 

DeletedUser

Guest
Hierin zal ik je moeten teleurstellen:D
Heel wat leden van onze stam zijn dolethousiast om in dezelfde stamop wereld 2 te spelen.
Ik zal dan daar natuurlijk niet de hoofdleider zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hierin zal ik je moeten teleurstellen:D
Heel wat leden van onze stam zijn dolethousiast om in dezelfde stamop wereld 2 te spelen.
Ik zal dan daar natuurlijk niet de hoofdleider zijn.


Het gaat niet om de leden, maar dat je een orginele stamnaam verzint.
Dat kan je gelijk met een schone lei beginnen.
 
Reactiescore
0
mja, bij ons gebeurt t zelfde, alleen met een select groepje en misschien nog andere mensen erbij maar wij worden ckrs geen 50+ plus stam( zijn we nu ook niet maarja) voor de rest wens ik iedereen succes natuurlijk morgen
 
Reactiescore
0
owh, nou jah kan ook nog andere naam worden we hebben nog paar uur bedenk tijd, neit dan:p
 

DeletedUser

Guest
lol ik ga ook een nieuwe stam make

ALFA maar wat dat betekent ben ik al vergete :s kzal et straks wel es vragen aan een vriend van mij die samen de stam gaat oprichten ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij maakt een stam en hij weet de naam niet wat hij betekent :D
 

DeletedUser532

Guest
lol ik ga ook een nieuwe stam make

ALFA maar wat dat betekent ben ik al vergete :s kzal et straks wel es vragen aan een vriend van mij die samen de stam gaat oprichten ;)

samen met ace frost ofniej?
alfa is de eerste leter van het griekse alfabet ;)
het betekent tevens ook eerste in het latijn :p
 

DeletedUser

Guest
je bent me net tevoor ;) ik ga waarscheinlijk ook een stam oprichten in w2
 

DeletedUser

Guest
Eens kijken of ik daar nog iets van de grond krijg, [MIB] zal het igg niet worden. Niet onder mijn naam althans. Wellicht schiet mij nog wel iets orgineels te binnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan