Wereld 15 wordt 1

DeletedUser51629

Guest
(ff on-topic :p)

Is het geen idee om elke top 20/... een propaganda stukje over hun stam laten schrijven?
met wie ze oorlog hebben en/of strubbelingen.. zodat vooral stammen aan bod komen die niet veel in de picture staan.. ontstaan geschiedenis, diplomatiche betrekkingen (als ze die vrij willen geven) Hun grootste geslaagde actie waar ze trots op zijn ( is relatief maar zeker niet oninteresant omdat een ieder eigen en vooral andere doelstellingen heeft ) En de grootste (recente en maar 1) blunder..

En dit in een zo kort mogelijke opsomming/samenvatting laten we een kader maken en b.v. zeggen dat elke stam een 200-500 woorden mogen gebruiken, een reporter waar alles naartoe gestuurd kan worden en die dan kaartjes en stats bijvoegd..

Krijgen we een beeld van hoe w15 in beweging was/is.. en elke stam kan zelf zijn onderwerp vertellen, top stammen willen mss hun nr 1 positie benadrukken, andere hun oda/odd stats andere hun intern imago verdedigen, andere hun stam-gevoel.. etc. etc..

Idee of Faal?

Lijkt mij een prima plan!
ik zit in kendo en vrij onbekende stam.
ik vind het jammer dat onze stam nooit echt aan bod komt in de tw krant.
hopen dat we er met z'n alle een mooi stukje kunnen maken!
 

DeletedUser

Guest
lol2.jpg

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Lekker artikel, wel beetje kort maar zo kijk ik alweer uit naar volgende maandag ^^
Copyright ook vergeten bij m'n prent =/ :p
 

DeletedUser32664

Guest
gvd vergeten te lezen :p op naar het artikel:p

leuke teaser! Ik wil meer:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan